تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه ست مدیریتی جناب آقای نوری

پروژه ست میز مدیریت جناب آقای نوری متشکل از

که هرکدام با بهترین شکل ممکن اجرا شد. این ست مدیریتی یکی از شیک ترین و جدید ترین کار های ما بود که خیلی زود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرد. در ادامه در رابطه با جزئیات این پروژه اداری انجام شده توسط شرکت مبلمان اداری یکتا مطالب بیشتری را ارائه کرده ایم.

میز مدیریت انتخاب شده و مبل اداری انتخاب شده توسط جناب آقای نوری 

میز مدیریت پایه استیل مدل SB3 با رنگ سفید و پایه های فلزی طلایی یک نمای بسیار بسیار جذابی را به هر محیطی می بخشد. امروزه ، طرفداران سبک مبلمان اداری مدرن خیلی بیشتر از سایر سبک های دکوراسیون اداری می باشند چرا که محیطی لوکس، با بالاترین امکانات و کارایی را برایشان به همراه دارد.

مبل اداری چستر با چرم سفید و با بهترین کیفیت تولید شده که هم به زیبایی محیط مقدار قابل توجهی افزایید هم فضای مناسبی را برای ملاقات با مهمانان و مراجعین برای مدیریت این مجموعه فراهم کرد. ترکیب رنگ طلایی و سفید نیز در این ست مبل اداری نیز بسیار زیبا می باشد.

استفاده از دو محصول دیگر برای کاربردی‌تر و زیباتر کرد محیط در اینجا مشخص بود. میز پذیرایی یا میز جلومبلی به همراه کردنزا مدیریتی که طراحی سفارشی را داشتند نیز قابل توجه است. کردنزا اداری و میز پذیرایی، به نحوی طراحی شده که با سایر اجزای محیط همخوانی داشته باشد. 

ابعاد میز مدیریت طراحی شده برای این مجموعه چقدر بود؟

میز مدیریت پایه استیل مدل SB3 با طول صد و هشتاد سانتی متر و عرض هفتاد و پنج سانتی متر طراحی و تولید شد. این میز مدیریت یک ال نیز دارد که طول و عرض آن برابر با ۵۵ * ۸۰ سانتی متر می باشد.

زمان اجرا :

مجموعه مبلمان اداری یکتا این پروژه را با بالاترین کیفیت ممکن در بهترین زمان به کارفرما تحویل داد، این پروژه دو هفته کاری زمان لازم دارد تا از صفر تا صد آن انجام شود. البته تولید مبل اداری سفارشی طبیعتا کمی زمان بر بود اما به خوبی توانستیم در موعد مقرر شده مبل اداری چستر سفارشی را نیز به زمان اجرا برسانیم. 

طراحی و تولید میز جلومبلی و کردنزا مدیریتی به صورت سفارشی نیز کمی زمان لازم داشت. طراحی یک طراحی جدید و سفارشی بود و باید تمام اصول و استاندارد ها در آن رعایت می‌شد.

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند