تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

 سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

دانشگاهها موتور محرک جامعه بسمت پویایی و تعالی میباشند . یقینا هر چقدر دانشگاهها از اصول و استانداردهای بین المللی تبعیت نمایند به همان میزان هم میتوانند تاثیر گذار تر باشند . یکی از مواردی که در دانشگاههای معتبر جهان رعایت میگردد بحث مبلمان اداری و طراحی و دکوراسیون اداری فضاهای آموزشی میباشد . دانشگاههای غیر انتفاعی در دنیا این بحث را خیلی جدی تر دنبال میکنند . در کشور عزیز ما ایران نیز خیلی از دانشگاههای معتبر فضای آموزشی بسیار عالی ای را به این موضوع اختصاص داده اند . دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز از این قاعده مستثنی نبوده است . مسئولین محترم این دانشگاه با ایجاد یک سالن همایش کوچک برای مدیران ارشد که بتواند حداقل ۷۶ نفر را در جلسات کاری دور هم بنشاند طرح اولیه ای را آماده نمودند . خوشبختانه شرکت مبلمان اداری یکتا این افتخار را داشت که بعنوان پیمانکار اصلی بتواند در این مناقصه شرکت کرده و بخش تجهیز سالن را برنده شود .

این پروژه در سال ۹۶ به این شرکت واگذار گردید و مدت زمان پیش بینی شده برای انجام آن از لحظه طراحی تا لحظه بهره برداری شش ماه بود.


مبلمان اداری یکتادکور مجری انواع پروژه های تجهیز دفاتر خصوصی و سازمانهای دولتی میباشد . برای آشنایی با خدمات ما به وب سایت ما مراجعه نمایید.

جزئیات طرح پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با تغییر کاربری دادن یک طبقه از رستوران قصد داشتند تا آنجا را به سالن همایش تبدیل نماین .آنچه که اهمیت دارد در این گونه پروژه های مبلمان اداری این است که تغییر کاربری باید بگونه ای باشد که واقعا مکان جدید هیچ سنخیتی با محل قبلی نداشته باشد به همین دلیل مدیران این مجموعه با دعوت از طراحان شرکت یکتا دکور سعی کردند تا با ارائه نقطه نظراتشان آنچه را که میپسندد برای کارشناسان ما تشریح نمایند . پرسنل واحد طراحی شرکت یکتا دکور با ارائه چندین طرح متفاوت از دیوارکوب و ترکیب دیوارکوب با سنگهای تزئینی و ارائه طرحهای متفاوت از نحوه چیدمان دیوارکوب بصورت طولی و عرضی در نهایت به سلیقه کارفرما دست یافتند و طرح دلخواه کارفرما را به وی ارائه نمودند . مسئله بعدی سقف دکوراتیو بود که باید با کف اتاق و نحوه قرار گیری میز کنفرانس همخوانی پیدا میکرد . در اینجا نیز پرسنل طراحی با ارائه طرحهای متنوع در نهایت توانستند به آنچه که هم از لحاظ اجرایی مشکلی نداشته باشد و هم طرحی باشد که با بودجه کارفرما همخوتنی داشته باشد دست یافتند .در نهایت نوبت به اصلی ترین موضوع در سالن کنفرانس رسید که همان میز کنفرانس بود .مدیران این واحد یک میز کنفرانس سفارشی یو شکل ۷۶ نفره را برای این سالن انتخاب نمودند .

محصولات مبل اداری مدرن یکتادکور را ببینید

محدوده پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

این پروژه شامل فرآیندهای اندازه گیری ، طراحی دو بعدی و سه بعدی ، تولید ، و نصب میگردید .

طراحی سالن همایش

طراحی و تولید دیوارکوب ام دی اف دیوارها

طراحی و تولید پارتیشن اداری سفارشی

تامین صندلی اداری کنفرانس

طراحی و تولید میز کنفرانس ۷۶ نفره

نصب دیوارکوب های دیوار

نصب و اجرا دکوراتیو سقف

نصب و اجرای پارتیشن اتاق کنترل

نصب و اجرای سیستم صوتی میز کنفرانس

چالشهای پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

همیشه پروژه های مبلمان اداری که شامل عملیات تخریب و باز سازی مجدد میشوند دارای چالشهایی از قبیل فعالیتهای ناشناخته هستند بعنوان مثال وقتی شما هنوز کار را شروع نکرده اید فرض را بر آنچه که مشاهده میکنید میگذارید بعنوان مثال فکر میکنید اگر دکور موجود را از روی دیوار باز کنید در زیر آن یک دیوار صاف و یکدست خواهید داشت اما در عمل بعد از باز کردن دکورها متوجه میشوید که دیوارها کاملا قناس هستند و علاوه بر آن زیر سازی دیوارها یکسان نیست در یک بخش گچ است در یک بخش سنگ و در یک بخش کاهگل ، چالش دوم در پروژه هایی که بخشی از کل کار بعهده شماست تداخل کاری با سایر پیمانکاران می باشد و معطل شدن بخاطر تاخیر انجام پیش نیازها بعنوان مثال تا کف سنگ سرامیک نشود پرسنل ما نمیتوانستند میز کنفرانس را نصب کنند و امثال این وقایع ،موضوع بعدی صورت وضعیتی بودن پرداختهای این پروژه بود که به کارفرما اجازه نمی دهد تا قبل از تایید واحدهای مربوطه واریزی داشته باشد و اگر شرکت بودجه کافی برای پیش بردن کار نداشته باشد پروژه در مقاطعی متوقف خواهد شد . مسئله بعدی که بعنوان یک چالش جدی در این پروژه ما با آن مواجه بودیم بزرگ بودن سازهای دکوراتیو سقف بود که باید خیلی دقیق هم تراز میگردید .علاوه بر آن وزن سنگین آن اسباب و وسایل خاصی را برای جابجایی و بلند کردن و نگاه داشتن آن می طلبید که متاسفانه بدلیل کوچک بودن درب ورودی و فضای راه پله ها امکان استفاده از هیچ وسیله کمکی نیز وجود نداشت .

محصولات میز اداری مدرن یکتادکور را ببینید

 

پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

 

پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

راهکارهای ما در پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

ما در مبلمان اداری یکتا همیشه قبل از اجرای پروژه ها جلساتی تخصصی را بین مشاورین کارفرما و کارشناسان واحدهای مختلف خود برگزار میکنیم تا بتوانیم مطابق مشکلاتی که الان وجود دارد یا در حین کار بوجود خواهد آمد طرح و ایده و برنامه مناسب را اجرا نمائیم ، بنابراین در هر قسمت از اجرای پروژه ایده های خود را اجرایی نمودیم بعنوان مثال با توجه به حجم کار بالا و مواجه شدن با مشکلات آنی ، تصمیم گرفتیم تا کار تولید را نیز مانند کار نصب به کارگاه مشتری منتقل نمائیم . اینکار باعث شد تا علاوه بر صرفه جویی در زمان ، کلیه کارهای اصلاحی براحتی در محل کارفرما انجام گردد . در مورد کار نصب سازه بزرگ نیز کارکنان واحد تولید و نصب شرکت یکتا دکور به این جمع بندی رسیدند که سازه را به چهار قسمت تقسیم کردند و هر قسمت را جداگانه بالا برده تراز کرده و نصب کردند و بعد بخش بعدی . مورد دیگر اینکه برای محکم نگه داشتن سازه سقفی ما از سازه های فلزی و جوشی در سقف استفاده کردیم . با توجه به مستقر کردن نیروهایمان در محیط کار مشتری به بیشترین تعامل با سایر پیمانکاران نیز رسیدیم و این باعث شد تا کار پروژه بدلیل مواردی نظیر عدم هماهنگی عقب نیافتد . با یک برنامه ریزی مالی و انعطاف حداکثری با کارفرما نیز توانستیم تا با نبود بودجه کافی در دست کارفرما باز مسائل مالی را براحتی مدیریت نمائیم .

محصولات صندلی اداری مدرن یکتادکور را ببینید

ارزش آورده و دستاوردهای اجرای پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد

پروژه مبلمان اداری سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برای شرکت ما دستاوردهای با ارزش و پایداری داشت که میتوان از مهمترین آنها به موارد زیر اشاره نمود :

۱-کسب رضایت و جلب اعتماد مشتری بعنوان با ارزش ترین دستاورد پروژه

۲-ایجاد هماهنگی و تعامل در یک پروژه با سایر پیمانکاران

۳-استفاده از سازه های دست ساز برای جابجایی و تراز دکوراتیوهای بزرگ سقفی

۴-برنامه ریزی مناسب بودجه ای و تعامل حداکثری با کارفرمایان در نحوه پرداخت

۵-تجربه ایجاد کارگاه در محیط مشتری

بیشتر بخوانید : پروژه مبلمان اداری بیمه سامان

پروژه های مشابه

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند