تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز مدیریتی پایه فلزی خانم صابری

پروژه میز مدیریتی پایه فلزی خانم صابری با رنگ‌بندی خاص و زیبا سفارشی ایشان طراحی و تولید شد که یک میز مدیریتی سفارشی به شمار می رود. در ادامه در رابطه با این میز مدیریت بیشتر صحبت می کنیم. میز های مدیریت پایه استیل یکی از مدرن‌ترین میز های اداری به شمار می روند و این سری از محصولات شرکت مبلمان اداری یکتا از کالکشن جدید ما بود. مزیت های میز مدیریت پایه استیل را نیز در ادامه بررسی خواهیم کرد.

میز مدیریت پایه فلزی انتخاب شده توسط خانم صابری میز مدیریت مدل SB5 بوده که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید. این میز مدیریت پایه استیل مدرن دارای یک فایل کشویی است که با صفحه اصلی میز متصل شده که کارایی میز را بالاتر می‌برد. البته می‌توانستیم در کنار این میز مدیریتی مدرن نیز از فایل اداری کشویی استفاده کنیم. فایل های کشویی معمولا دو یا سه کشو دارند که می شد با یک طراحی حرفه ای فایل اداری را نیز همخوان با میز مدیریت پایه استیل مدل SB5 در کنار هم داشته باشیم.

“تغییرات، داخل میز تحویل داده شده به درخواست کارفرما بوده است”

از مزیت‌های میز های مدیریتی پایه استیل نسبت به سایر میز های اداری می توان به مدرن بود و شیک بودن آن‌ها اشاره داشت. امروزه صنعت دکوراسیون اداری به سمت سبک مدرنیته در حال حرکت است. مبلمان اداری مدرن در ابعاد و اندازه‌ها و خلاقیت های گوناگون در اکثر مجموعه های کاری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. کارایی بالاتر، تغییر سبک کاری در محیط کار، اهمیت استاندارد بودن میز و صندلی اداری و همینطور زیبایی محیط کاری در حال حاضر به شدت زیاد است. میز مدیریت پایه استیل را در محیط های کاری خود استفاده کنید، در نظر پرسنل و مشتریان خودتان، خاص باشید.

ابعاد میز مدیریت طراحی شده چقدر بود؟

این میز مدیریت پایه استیل در ابعاد ۱۵۰ سانتی متر طول و ۷۰ سانتی متر عرض طراحی شد. استفاده از پایه‌هایی با فرم‌ها و اشکال خاص می تواند زیبایی خاصی را به میز کار شما ببخشد البته که این میز مدیریتی برای استفاده در خانه بود به همین دلیل ابعاد آن کوچکتر از سایر میز های مدیریتی می باشد. 

زمان اجرا :

این پروژه در سریعترین زمان ممکن به کارفرما تحویل داده شد و طبق معمول مجموعه مبلمان اداری یکتا طبق زمانی که در قرارداد بین طرفین توافق شده بود، پروژه را به مجموعه کارفرما تحویل داد. میز های مدیریتی پایه فلزی کمی زمانی بیشتری را به دلیل تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها می‌برند. این میز مدیریتی نیز با رنگ خاص خود به این چالش برخورد اما طبق تجربه توانستیم زمان مناسبی را برای انجام این پروژه میز مدیریت تخمین بزنیم.

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند