تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز مدیریت شرکت پنبه ریز

پروژه میز مدیریت و ست مدیریتی شرکت پنبه ریز ، طراحی و اجرا شده توسط مجموعه تجهیز دفتر یکتا . این پروژه شامل میز مدیریت . میز کارشناسی ، می جلو مبلی و مبل اداری بود که برای مدیریت مجموعه و منشی ، طراحی و اجرا شد .

ابعاد :

این پروژه میز مدیریتی برای شرکت پنیه ریز طراحی شده بود .و ابعاد استفاده شده در آن استاندارد است . این ست مدیریتی با ترکیب رنگ بی نظیر و خاص خود توانست نظر کارفرما را جلب کند . میز مدیریت به همراه میز جلو مبلی و میز کارشناسی و مبل اداری سفارشات مجموعه مقابل بوده اند . میز مدیریت و کارشناسی هر دو شامل ال بودند که کارایی را بالاتر برده بود . 

زمان اجرا :

پروژه شرکت پنبه ریز در شهریور ۹۹ استارت خورد که با صرف دو هفته وقت توانستیم پروژه را با بیشترین میزان رضایت به اتمام رسانیم . شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه در مدت زمان تعییین شده سعی دارد پروژه ها را به کارفرما تحویل دهد . تا کنون نیز در انجام این امر بسیار موفق بوده ایم .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز مدیریت شرکت پنبه ریز :

باعث افتخار بود که با مجموعه شرکت پنبه ریز وارد پروژه همکاری شدیم . مجموعه ما سعی دارد همیشه با کیفیت بالای کار خود بیشترین میزان رضایت را از مشتریان خود کسب کند . شرکت پنبه ریز هم از این قائله مستثنی نبوده و با طراحی خوب تیم ما و کیفیت بالای محصولات توانستیم پروژه را به خوبی به پایان بر سانیم .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز مدیریت شرکت پنبه ریز :

طراحی و تولید میز دیریت این پروژه که از طرح های خاص ما بود ، به خوبی انجام گرفت . استفاده از لمسه های رنگی و متریال مختلف در کنار چوب ام دی اف یک طرح و نقش خاصی را پدیدار کرد . پروژه در مدت ۱۰ روز کاری تولید شد و مونتاژ آن در مجموعه مقابل یک روز زمان برد . 

از طرف مجموعه پنبه ریز به شرکت مبلمان اداری یکتا :

” پروژه میز مدیریت بی نقص و عالی انجام شد . امیدواریم در آینده نیز با مجموعه تجهیز دفتر یکتا همکاری هایی را داشته باشیم . موفق و پیروز باشید “

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند