تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس دفتر وکلای بین الملل

پروژه میز کنفرانس دفتر وکلای بین الملل ، پروژه ای کامل و تجربه ای مناسب برای مجموعه مبلمان اداری یکتا بود . این پروژه شامل میز کنفرانس بیست نفره با طراحی سفارشی برای کارفرما بود . تجهیزات و سیستم به کار رفته روی این میز کنفرانس به درخواست کارفرما بوده و در تصاویر زیر قدرت طراحی و تولید تیم مبلمان اداری یکتا را خواهید دید .

میز کنفرانس بیست نفره در پروژه دفتر وکلای بین الملل با طراحی ساده اما بسیار کاربردی

ابعاد :

میز های کنفرانس مدل های مختلفی دارند . یکی از مرسوم ترین این مدل ها مدل U می باشد که با فصله ای حدود ۷۰ الی ۸۰ سانتی متر دو واحد روبروی هم قرار میگیرند . میز ابتدایی که در پایین U جای میگیرد به نام هِد میز معروف است . در بعضی از طرح ها دو سمت این میز کنفرانس هم با تقارن ، انحنا دارند . طراحی و تولید این سبک میز های کنفرانس ( انحنا دار ) توسط تیم های با تجربه و مهندسین این عرصه صورت میگیرد . البته که کار تولید آن ها هم نیازمند دقت فراوان می باشد . چرا که با کوچکترین خطا ، این انحناء به هم میریزد .

 در این پروژه اما یک میز U شکل کامل را طراحی و تولید کردیم . مجموعه مقابل نیز سفارش ایجاد امکانات الکتریکی بر بروی میز را داده بود . که این پروژه توسط شرکت تجهیز دفتر یکتا به خوبی و با بالاترین کیفیت تحویل داده شد .

زمان اجرا :

پروژه دفتر وکلای بین الملل در آجودانیه ، توسط تیم پرقدرت مبلمان اداری یکتا در آبان سال ۹۶ شروع شد و طبق برنامه ظرف مدت دو هفته این پروژه به اتمام رسید .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس دفتر وکلای بین الملل :

باعث افتخار محموعه ما بود که با دفتر وکلای بین المللی وارد همکاری و شروع پروزه شویم ، که به لطف خداوند و تلاش تمام اعضای این مجموعه موفق شدیم با بهترین کیفیت بالاترین میزان رضایت کارفرما را برای خود جلب کنیم .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه دفتر وکلای بین الملل:

طراحی و تولید این یز کار سختی نبود اما چالش اصلی در پروژه استفاده از تجهیزات و امکانات خاص بر روی سطح صفحه اصلی میز ها بود . این کار نیاز مند طراحی دقیق و مهندسی شده داشت که به یاری خداوند متعال توانستیم از این مچالش با موفقیت و سریلندی خارج شویم . موضوع بعدی حیط دفتر وکلای بین الملل بود که با این تعداد کمی رفت و آمد برای پذیرایی از مهمانان سخت میشد که با تغییر ورودی توانستیم در میانه های میز یک فضایی را برای عبور و مرور جهت پذیرایی از مهمانان طراحی کنیم .

از طرف مجموعه دفتر وکلای بین الملل به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“کیفیت بالای کار شما در پروژه میز کنفرانس بود که باعث شد بعد از یک سال ما تمام تغییرات دکوراسیون اداری خود را به شرکت شما بسپاریم . “

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند