تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس سپرده گذاری مرکزی

پروژه میز کنفرانس سپرده گذاری مرکزی که بسیار زیبا و خوب توسط شرکت تجهیز دفتر یکتا اجرا شد و نتیجه ی عالی رضایت کارفرما را در آخر داشت. این میز کنفرانس هجده نفره که با تغییرات جزئی از طرف مقابل قرار داد همراه بود ، مانند تمام پروژه های ورودی به مجموعه ما با وسواس بسیار شروع شد . در ادامه می توانید جزییات مربوط به این پروژه میز کنفرانس را مشاهده کنید .

میز کنفرانس هجده نفره مناسب برای جلسات درون سازمانی است . در ادامه بخشی از توضیحات مربوطه را خواهید دید :

ابعاد :

ابعاد استاندارد میز های کنفرانس به طور واحد به واحد محاسبه می شود . این ابعاد برای هر دو کاربر برای طول حدود ۱۳۰ تا ۱۴۵ سانتی متر است و عرض میز های بسته به نوع مدل حدود ۷۰ الی ۸۰ سانتی متر می باشد . این ها ابعاد استاندارد میز های کنفرانس برای هر واحد می باشند .

پروژه سپرده گذاری مرکزی مانند تمام پروژه ها بود . کارشناسان ما به محیط مجموعه رفته و از محیط نقشه برداری با اندازه های دقیق را انجام می دهند . این پروژه در تغییر ابعاد میز ها چالشی برای ما نداشت اما در طرح انتخابی به دلیل کارایی خاصی که داشتند ، تغییراتی را خواستار شدند . تغییراتی که در تصاویر کاملاواضح است . اصطلاحا در هِد میز کنفرانس می بینید که تغییراتی ایجاد شده که البته تفاوتی در ابعاد ایجاد نکرده است .

زمان اجرا :

همیشه برای شرکت ما زمان اهمیت ویژه ای داشته ، و سعی کرده ایم این موضوع را در تمام بخش های مجموعه به درستی پیاده کنیم . اصلی ترین مسئله بعد از کیفیت بالا محصولات ، زمان تحویل آن ها در موعد مقرر شده است . پروژه میز کنفرانس سپرده گذاری مرکزی نیز بعد از ثبت سفارش خود موعد ۲۰ روز کاری را با ما به توافق رسیدند . دلیل این موضوع هم استفاده از دیوارکوب ها و میز های کردنزا در این اتاق بوده است . در تصاویر به خوبی شاهد استفاده از دیوارکوب برای زیباتر کردن محیط هستید .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس سپرده گذاری مرکزی :

پروژه بی نقصی را تحویل دادیم . طبق معمول با کیفیت بالای کار خود تفاوت خودمان را به کارفرما نشان دادیم و خوشحالیم که مجموعه سپرده گذاری مرکزی با رضایت کامل از این محیط جذاب استفاده کردند .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه سپرده گذاری مرکزی :

پروژه سپرده گذاری از آن دسته از پروژه هایی بود که در طرح اصلی آن تغییرات ظاهری داشتیم . خوشبختانه طبق معمول با یاری خداوند و تلاش پرسنل شرکت مبلمان اداری یکتا توانستیم رضایت طرف مقابل را به بالاترین میزان خود به دست بیاوریم .

از طرف مجموعه سپرده گذاری مرکزی به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“… خوشحالیم که با شما این پروژه را شروع کردیم . اتاق جلسات بسیار شیک و زیبایی را با بالاترین کیفیت طراحی و اجرا کردید که خوشبختانه مهمانان ما هم از شیک بودن آن سخن می گویند . از طرف مجموعه سپرده گذاری به پرسنل و مدیریت محترم شرکت مبلمان اداری یکتا خسته نباشید می گویم.”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند