تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار

پروژه میز کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار یکی از میز های کنفرانس بزرگ انجام شده توسط مجموعه ما بود . در این پروژه ما با چالش کمبود فضا دست و پنجه نرم میکردیم که خوشبختانه توانستیم با موفقیت از آن نیز عبور کنیم . این میز کنفرانس سفارشی از مجموعه بهداشت و درمان بیجار همانند سایر پروژه های اداری ما با بالاترین کیفیت و بیشترین رضایت بین طرفین به پایان رسید . در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

ابعاد :

پروژه میز کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار توسط شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد و با موفقیت به پایان رسید اما این پروژه تفاوتی با اکثر پروژه های ما داشت . فضای اختصاص داده شده به شدت عرض کمی داشت و حتما باید سی و سه نفر را در آن محیط جای می دادیم . این فاکتور ها برای افراد کم تجربه به شدت فاکتور های غیر قابل حل می باشند ، اما ما در شرکت تجهیز دفتر یکتا با استفاده از مهارت طراحان و کارشناسان و مهندسین خود توانستیم یا فرم منحنی و تغییر در برخی فواصل ، این پروژه میز کنفرانس را نیز به خوبی به پایان برسانیم.

زمان اجرا :

این میز کنفرانس به دلیل طراحی خاص خود و تعداد نفرات بالای آن ، زمان بیست روز کاری را به خود اختصاص داد اما با همه این ها ما توانستیم سر زمان مقرر شده این پروژه را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار:

ما در طول سالیان درازی که در این عرصه فعالیت داریم ، متوجه شده ایم که معمولا به دلایل مختلف اهالی هر شهری از همان شهر خرید می کنند و کمتر پیش می آید که این کار به مجموعه های غیر بومی آن جا سپرده شود . با یاری خداوند نام نکویی را در این سال ها برای خود دست و پا کرده ایم که خوشبختانه باعث ایجاد اعتماد بین عزیزان خارج از تهران با مجموعه شرکت تجهیز دفتر یکتا می شود . این پروژه هم به همین منوال بود و خوشبختانه رضایت طرف مقابل را دو چندان دربر داشت .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شبکه بهداشت و درمان بیجار :

در مرحله طراحی این پروژه به شدت درگیر محاسبات بودیم چرا که کارفرما از ما خواسته بود حتما سی و سه نفر را در آن محیط جای دهیم و فضا بسیار کوچک بود . با یاری خداوند و تلاش تیم ها مختلف طراحی و کارشناسی ما توانستیم یک طرح سفارشی برای مجموعه شبکه بهداشت و درمان بیجار طراحی کنیم که در نهایت رضایت خوبی را از طرف مقابل به همراه داشت .

از طرف مجموعه بهداشت و درمان بیجار به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“ما می دانستیم محیط بسیار کوچک بود اما حتما باید تعداد مد نظر خودمان را در آن جا پیاده میکردیم . طبق پرس و جو ها و تحقیقات چندین شرکت مختلف در نهایت مورد تایید قرار گرفت که با طراحی بسیار خوب مبلمان اداری یکتا و پیگیری و رفتار بسیار مناسب پرسنل و مدیران آن ها بود که باعث شد همکاری را باهم داشته باشیم . …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند