تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس شرکت بانژ پترو

پروژه میز کنفرانس شرکت بانژ پترو توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد که خوشبختانه توانست رضایت شرکت مقابل را نیز جلب کند. این میز کنفرانس پایه فلزی ویژگی های خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت؛ البته برای سالن غذاخوری مجموعه بانژ پترو نیز میز‌هایی طراحی و تولید شدند که می توانید تصاویر آن‌ها را مشاهده کنید.

میز کنفرانس شرکت بانژ پترو توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد. این میز کنفرانس بیست و یک نفره با استفاده از پایه فلزی با بهترین کیفیت و رنگ انجام شد. ام دی اف با دو رنگ متفاوت برای صفحه اصلی و پیشخوان میز کنفرانس مدرن در نظر گرفته شد. اتصالات این میز کنفرانس با بهترین شیوه‌ها انجام شده است. اتصلات به صورت فارسی بر و الیت می باشند که زیبایی کار را دوچندان کرده اند.

شاید برای شما هم سوال باشد که دلیل حفره های موجود در وسط هر واحد از این میز کنفرانس چیست؟ ایجاد فضایی برای جاگذاری سوکت هایی لازم برای استفاده از سیستم های صوتی و تصویری برای هر واحد پاسخ به این سوال است.

ابعاد میز کنفرانس پروژه بانژ پترو چقدر بود؟

میز بیست و یک نفره مجموعه بانژ پترو، با هفت و نیم متر طول در دو سمت مجموعا بیست نفر میتوانند از آن استفاده کنند به علاوه یک نفر در سر میز کنفرانس U شکل. این میز کنفرانس از دیواره های اتاق صد و ده سانتی متر فاصله دارد و عبور به راحتی صورت میگیرد.

زمان اجرا :

شرکت مبلمان اداری یکتا این پروژه اداری را از زمان شروع کار، در دو هفته کاری به کارفرما تحویل داد

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت بانژ پترو :

پروژه در اواخر سال ۹۹ و اوایل سال ۱۴۰۰ به مجموعه ما رسید، این پروژه جزئی از صدها پروژه میز کنفرانس بود که با موفقیت انجام شد.

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت بانژ پترو :

مفتخریم که با مجموعه بانژ پترو همکاری داشته ایم و سعی کردیم این اعتمادی که به شرکت ما شد را مثل همیشه با بهترین کیفیت پاسخ دهیم. میز کنفرانس از میز های پایه فلزی بوده که به تازگی طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده اند

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند