تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس شرکت سامان پردازش

پروژه میز کنفرانس هفده نفره شرکت سامان پردازش در تهران که مسئولیت طراحی و تولید و اجرای آن به مجموعه مبلمان اداری یکتا رسید . این پروژه میز کنفرانس با طراحی خاص کار هر کارخانه و مهندسی نیست …


ابعاد :

این پروژه میز کنفرانس بسیار حرفه ای طراحی و تولید شد . قبلا هم گفته بودیم که میز های اداری که انحناء دارند ، نیازند طراحی دقیق اند ولی میز کنفرانس باید محاسبات بسیار زیادی هم داشته باشد . این میز کنفرانس که برای مجموعه سامان پردازش تسط شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد ، یکی از همین میز های کنفرانس شیک و زیبا با طراحی وتولید خاص و بی نقص بود .

زمان اجرا :

پروژه شرکت سامان پردازش در مهر ماه سال نود و نه اجرا شد و در مدت دو هفته کارخانه مبلمان اداری یکتا این پروژه را تحویل کارفرما داد .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت سامان پردازش :

به طور کلی میز های کنفرانس جزئی از ملزومات هر محیط اداری می باشند . از آنجایی که کارنامه درخشان خود را در زمینه مبلمان اداری و در زیر شاخ های آن یعنی میز های کنفرانس حفظ کرده ایم ، شرکت های زیادی در این باره با ما وارد همکاری می شوند . طراحی و تولید میز های کنفرانس منحنی به بهترین شکل خود تنها توسط محموعه های معتبر و حرفه ای و با تجربه در این زمینه قابل اجرا است .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت سامان پردازش :

میز کنفرانس پروژه سامان پردازش جزئی از همان میز های منحنی بود که بیشتر از سایر میز های کنفرانس باید در زمان طراحی و تولیدش دقت داشته باشیم . استفاده از محاسبات زیاد و همکاری با کارشناسان و مهندسان و افراد با تجربه باعث این شد که مجموعه سامان پردازش از این میز کنفرانس رضایت حداکثری را داشته باشند .

از طرف مجموعهسامان پردازش به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“سپاس فراوان بابت انجام پروژه بی نقص میز کنفرانس و رفتار بسیار محترمانه ی پرسنل و مدیریت مجموعه مبلمان اداری یکتا …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند