تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه

پروژه میز کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه با طراحی سفارشی و اجرا توسط شرکت مبلمان اداری یکتا شروع شد

ابعاد:

میز کنفرانس بیست و پنج نفره شرکت طنین گستر عسلویه که توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد با طراحی بسیار شیک و تولید بی نقص . این میز کنفرانس با ابعاد استاندارد طراحی و تولید شد و رضایت کارفرما را در پیش داشت .

زمان اجرا:

میز کنفرانس پروژه طنین گستر در عسلویه متریال خاص خود را داشت . استفاده از چرم در کنار چوب و ام دی اف بسیار زیبا و شکیل بود . این طرح جزئی از طرح های جدید شرکت مبلمان اداری یکتا به شمار می رفت که در دو هفته طراحی و تولید شد . صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه :

تجربه پروژه های زیادی در عسلویه داشته ایم و خدا را شکر از همه آن ها سربلند بیرون آمده ایم . پروژه میز کنفرانس طنین گستر هم با تلاش پرسنل ما و یاری خداوند به نهایت رضایت کارفرما به پایان رسید .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت طنین گستر عسلویه :

طراحی و تولید این میز کنفرانس بسیار لذت بخش بود . زیبایی در ترکیب متریال های چرم و چوب بسیار زیاد است . بعد از حدود ده روز کار روی این میز کنفرانس گروهی از نصاب های حرفه ای خود را به عسلویه فرستادیم تا این پروژه را کامل تحویل دهند . البته لازم به ذکر است که در شهر های جنوبی و شمالی به علت هوای شرجی حتما باید طراحی و تولید خاص را پیاده کنید چرا که کوچکترین محفظه ای باعث از بین رفتن ام دی اف و چوب می شود .

از طرف مجموعه طنین گستر عسلویه به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“همکاری با مجموعه شما بسیار لذت بخش بود و برای کار بی نقص ، رفتار محترمانه و پیگیری های شما تشکر و قدر دانی می کنیم . …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند