تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس شرکت پروتئین مهیا

پروژه میز کنفرانس شرکت پروتئین مهیا ، یک پروژه خاص برای مجموعه ما بود . شرکت مهیا از طریق ارتباطات خود با یکی از مشتریان سابق ما برند مارا شناسایی کرد و انجام پروزه میز کنفرانس و تجهیز سالن خود را به دست مجموعه ما سپرد . خاص بودن این پروژه از این بابت بوده که معرف ما مجموعه ای بوده که از پروزه انجام شده تیم مبلمان اداری یکتا رضایت بالایی را داشته و تعریف و تمجید هایی را از ما کرده بودند که باعث افتخار بوده ، اما مسئله اینجا بود که ما علاوه حفظ کیفیت همیشگی باید دقت دوچندان می کردیم که به صورت اتفاقی نقصی در کار وجود نداشته باشد چرا که مجموعه معرف ما نیز بخشی از اعتبارش در گرو همین کار بود …

میز کنفرانس ۱۷ الی ۱۸ نفره سفارشی شرکت پروتئین مهیا توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا طراحی و اجرا شد .این میز کنفرانس با ام دی اف هایگلاس طراحی و تولید شد که به درخواست کارفرما تغییرات در اصل طرح نیز صورت گرفت . در ادامه جزییاتی را در این باره می بینید .

ابعاد :

میز کنفرانس هفده نفره شرکت پروتئین مهیا از آن دسته از پروزه هایی بود که ما مشکل ابعاد فضا را نداشتیم . به راحتی می توانستیم تمام هفده نفر را در محیط جا دهیم . میز کنفرانس ابعاد و اندازه ی استاندارد دارد . البته این موضوع برای طرح های مختلف کمی متفاوت است اما به طر کلی هر واحد میز کنفرانس که دو کاربر را ساپورت می کند ، به طول ۱۴۰ سانتی متر و عرض حدود ۷۰ الی ۷۵ سانتی متر است .

البته که در مواقعی این ابعاد به نسیت درست باید تغییر یابند . مانند بسیاری از پروژه های انجام شده توسط شرکت مبلمان اداری یکتا که محیط مورد نظر کارفرما به نحوی بود که برای جا دادن مناسب و درست تعداد مد نظر ، باید ابعاد به نسیت صحیح تغییر پیدا میکردند که همچنان زیبایی و کارایی لازم را داشته باشند .

زمان اجرا :

پروژه های مبلمان اداری و به طور کلی دکوراسیون اداری بسته به فاکتور های مختلف می توانند یک روزه انجام شوند و یا ممکن است یک سال زمان ببرد . یکی از این فاکتور ها ابعاد و میزان سفارش مشتریان است . این میز کنفرانس سفارشی هم مانند سایر میز های کنفرانس از لحضه ثبت سفارش تا لحظه تحویل و نصب ۱۰ الی ۱۲ روز کاری زمان برد .

مشاهده میز های کنفرانس مبلمان اداری یکتا

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت پروتئین مهیا :

پروزه بسیار خوبی بود . طبق معمول با یاری خداوند و زحمات مجموعه ما توانستیم با رضایت کارفرما این پروژه را به اتمام برسانیم . موضوع بسیار مهم تر این که شرکت پروتئین مهیا توسط مجموعه ای دیگر با شرکت تجهیز دفتر یکتا آشنا شده بود . ما باید تلاش خود را دو برابر می کردیم تا این اعتماد را به خوبی پاسخ دهیم . که در نهایت با دقت دو چندان توانستیم کاری بی نظیر را تحویل مجموعه مقابل دهیم .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه شرکت پروتئین مهیا :

مجموعه کارفرما محیط بسیار خوبی را برای اتاق جلسات خود انتخاب کرده بود . نور طبیعی و نمای بسیار خوبی را در آنجا داشتند که به روند جلسات در یک شرکت تاثیرات بسیار مثبتی را می گذارد . ما هیشه از بالاترین کیفیت برای محصولات خود استفاده می کنیم . این موضوع را از شرکت پروتئین مهیا براحتی می توانید بپرسید که به دنبال بیشترین میزان کیفیت بوده اند .

از طرف مجموعه پروتئین مهیا به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“مجموعه شرکت پروتئین مهیا ، از همکاری با شرکت مبلمان اداری یکتا بسیار رضایت دارد و از تمام تیم تجهیز دفتر یکتا اعم از کارشناسان و طراحان و همینطور تولید کنندگان و نصاب ها تشکر می کند .”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند