تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس مسکن و شهرسازی

پروژه میز کنفرانس مسکن و شهرسازی که شامل یک میز کنفرانس هفده نفره بوده که به بهترین شکل طراحی و تولید و اجرا شده است . این میز کنفرانس بزرگ با ام دی اف هایگلاس تولید شده است . پیشخوان شیشه ای روبروی هر نفر کاربری این میز اداری را افزایش داده است .

دیوار کوب های و پارکت استفاده شده در این محیط همساز و هم مدل با میز کنفرانس بوده و یک فضای اداری گرمی را برای کاربران بوجود آورده است .

میز کنفرانس هفده نفره یک میز کنفرانس تقریبا بزرگ است . در ادامه بخشی از توضیحات مربوطه را خواهید دید :

ابعاد :

ابعاد استفاده شده در این میز اداری طبق سفارش کارفرما بوده و ما طبق خواسته ایشان هفده نفر را باید در این محیط جای می دادیم. بعد از بررسی محیط متوجه شدیم که فضای باز از لحاظ طول محیط دست شرکت ما را باز نگه داشته است .اما عرض محیط به دلیل دیوار کشی ها کمی کوچک شده بود . با تغییر ابعاد و اندازه ها به نسبت درست ، این میز کنفرانس در کارخانه شرکت مبلمان اداری یکتا تولید شد .

زمان اجرا :

مشتریان سابق ما می دانند که زمان برای ما اهمیت دارد . خوش قول بودن در مجموعه ما بسیار مهم است پس در زمان ثبت سفارش مشتری روزی را برای تحویل آن مشخص میکنیم که حتما محصول و یا محصولات درخواستی کارفرما ، سر موقع به دست ایشان برسد . این پروزه میز کنفرانس مسکن و شهرسازی نیز از این قاعده استثناء نبود . طبق گفته گروه فروش مجموعه مبلمان اداری یکتا ۱۰ روز کاری ساخت و تولید این محصول به طول می انجامید و یک روز هم زمان نصب آن را در نظر گرفتیم .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس مسکن و شهرسازی :

به طور کلی پروژه های میز کنفرانس دراین ابعاد باید به بهترین شکل اجرا شود چرا که کوچکترین نقصی در بخش از این محصول ، باعث به هم ریختگی و از بین رفتن هارمونی زیبایی آن می شود . پروژه مسکن و شهرسازی هم بسیار خوب و عالی شروع شد و با رضایت کامل مجموعه مقابل ما به پایان رسید .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه مسکن و شهرسازی :

به خوبی به یاد دارم که در این پروژه به دلیل تغییر ابعاد به صورت سفارشی ، به شدت مشغول حساب و کتاب برای تولید بی نقص آن بودیم . زمان به سرعت می گذشت و ما طبق برنامه محصول را بسته بندی شده برای مجموعه مسکن و شهرسازی ارسال کردیم .

از طرف مجموعه مسکن و شهرسازی به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“… میز کنفرانس بسیار مناسب و زیبایی را طبق طرح های داخل سایت و کاتالوگ تحویل گرفتیم . امیدواریم در آینده نیز همکاری هایی را با مجموعه شما داشته باشیم و همینطور تشکر و خسته نباشید به پرسنل بسیار با ادب شما از طرف مجموعه مسکن و شهرسازی …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند