تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس مس سرچشمه

پروژه میز کنفرانس وزرات نیرو ، افتخاری بود که نصیب مجموعه شرکت تجهیز دفتر یکتا شد . این پروژه میز کنفرانس طراحی ساده ای داشت اما مدل انجناء دار آن بود که نیاز به یک متخصص داشت . شرکت مبلمان اداری یکتا با سابقه طولانی خود ، و تجربه بالا توانست از این چالش هم به خوبی و با موفقیت بیرون بیاید .


میز کنفرانس بیست و یک نفره در پروژه شرکت مس سرچشمه که توسط مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد

ابعاد :

این میز کنفرانس با طرح منحنی شکل خود نیازمند یک کتخصص و یک مهندس با تجربه در این عرصه برای سپری کردن پروسه طراحی و تولید داشت . شرکت مبلمان اداری یکتا نیز با سایقه درخشان خود در این زمینه افتخار همکاری با مجموعه مس سرچشمه را پیدا کرد . خوشبختانه از لحاظ فضای محیط فضایی باز در اختیار داشتیم که با تمرکز بهتر به سمت طراحی و تولید این میز کنفرانس رفتیم .

زمان اجرا :

پروژه میز کنفرانس شرکت مس سرچشمه ، جزئی از صد ها پروزه میز کنفرانس موفقیت آمیز مجموعه مبلمان اداری یکتا بوده است . این میز کنفرانس در طراحی خاص و سفارشی خود با دو رنگ متفاوت و زیبا ، تنها دو هفته کاری زمان لازم داشت تا تحویل کارفرما یعنی مجموعه شرکت مس سرچشمه داده شود .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت مس سرچشمه :

افتخار همکاری با این مجموعه بزرگ نصیب شرکت ما شد . تمام سعی ما مثل همیشه بر کسب رضایت مشتریمان و استفاده و به کارگیری از نهایت کیفیت در این پروژه میز کنفرانس بود . که با یاری خداوند و همینطور تلاش تیم های مختلف از طراحان گرفته تا پرسنل تولید در کارخانه ، توانستیم رضایت حداکثری را از شرکت مس سرچشمه دریافت کنیم .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس مس سرچشمه :

میزکنفرانس پروژه مس سرچشمه یک میز کنفرانس انحناء دار بود که باید در طراحی آن به شدت محاسبات دقیق پیاده می کردیم . پس از مرحله طراحی این میز کنفرانس بزرگ وارد مرحله تولید شد که با طراحی دقیق پروسه تولید بی نقص طی شد .

از طرف شرکت مس سرچشمه به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“خوشحالیم از همکاری با مجموعه مبلمان اداری یکتا چرا که طبق گفته ها ، بهترین کیفیت را در تمام مراحل مشاهده کردیم . با تشکر فراوان از تمام پرسنل شرکت تجهیز دفتر یکتا ، امیدواریم در آینده نیز همکاری هایی را داشته باشیم . …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند