تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس وزارت نیرو

پروژه میز کنفرانس وزرات نیرو ، افتخاری بود که نصیب مجموعه شرکت تجهیز دفتر یکتا شد . این پروژه میز کنفرانس طراحی ساده ای داشت اما مدل انجناء دار آن بود که نیاز به یک متخصص داشت . شرکت مبلمان اداری یکتا با سابقه طولانی خود ، و تجربه بالا توانست از این چالش هم به خوبی و با موفقیت بیرون بیاید .

میز کنفرانس نوزده نفره در پروژه وزارت نیرو که توسط مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد به شرح جزئیات زیر است :

ابعاد :

میز های کنفرانس که دارای انحناء هستند ، نیاز به دقت فراوان در پروسه طراحی و تولید دارند . دلیل این دقت بیشتر توجه به بی نقص بودن کار است ، چرا که کوچکترین نقصی باعث به هم ریختگی در ظاهر کار شده و مشخص این نقص به چشم می آید .

بعاد این میز کنفرانس در طراحی ها کمی تغییر کرد که به راحتی با طراحی دقییق و محاسبات مناسب این نسبت ها را پیدا کردیم .

زمان اجرا :

پروژه وزارت نیرو را طبق برنامه ای که به کارفرما ارائه داده بودیم ظرف چهارده روز کاری تکمیل کرده و تحویل دادیم . رضایت وزارت به قدری زیاد بود که پروژه های بعدی هم در زمینه مبلمان اداری و دکوراسیون اداری به مجموعه ما سپردند که باعث افتخار تیم مبلمان اداری یکتا بود .

مشاهده میز های کنفرانس مبلمان اداری یکتا

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس وزارت نیرو :

همکاری با ارگان های بزرگ و وزارتخانه ها همیشه تجربه ای بسیار خوب برای مجموعه ما بوده است . مفتخریم که بگوییم ارگان ها و شرکت های بزرگ و همچنین وزارتخانه ها و دانشگاه های مطرح از برند ما استفاده میکنند و کیفیت کار ما را به خوبی می پسندند .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه وزارت نیرو :

طراحی و تولید میز های کنفرانس منحنی ، مهارت خاص خود را می خواهد . محاسبات دقیق ، طراحی بسیار دقیق تر و تولید طبق نقشه ها است که باعث می شود این میز های کنفرانس منحنی شکل ، خاص شوند . ما در کارخانه مبلمان اداری یکتا با استفاده از ماشین آلات مجهز خود و همکاری با متخصصین و کارشناسان این امر به راحتی از پس تولید هر محصولی در هر مقیاسی بر می آییم .

از طرف وزارت نیرو به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“… انتخاب مجموعه شرکت مبلمان اداری یکتا انتخابی درست بود . خوشحالیم که با مجموعه شما همکاری داشتیم و در آینده نیز این همکاری را با شما ادامه خواهیم داد . …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند