تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز

پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز پروزه ای بزرگ بود که میز کنفرانس هفتاد و دو نفره را شامل می شد . پروزه دانشگاه آزاد علاوه بر میز کنفرانس بازسازی بنا و پاریشن اداری و دیوارکوب و ترمیم سقف و کف را نیز به همراه خود داشت که تماما بر عهده تیم مبلمان اداری یکتا بود . در مدت زمان باور نکردنی که این پروزه به اتمام رسید در ابتدا بسیاری از طرفین مجموعه مقابل که نگران دیرکرد انجام آن بودند ، بسیار شگفت زده شدند و کیفیت بالای کار را هم تحسین کردند .


پروژه میز کفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز یک پروژه بزرگ بوده که به جزییات فراوانی را داشت . میز های کنفرانس بزرگ در هنگام طراحی باید به دقت کشیده شوند و در تولید باید تمرکز و مهارت بالایی را به خرج برد . میز کنفرانس ۷۲ نفره ای که شرکت تجهیز دفتر یکتا آن را در محیط سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اجرا کرد به قدری بی نقص و کامل بوده که تحسین کارفرمای طرف مقابل ما را به همراه داشت . مدیران دو مجموعه در این باره گفتند :

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز :

مانند تمام پروژه ها توانستیم از این چالش هم با موفقیت گذر کنیم و رضایت خوبی را از طرف مقابل شاهد بودیم . پروژه اهواز یک پروژه تمام عیار بود . که علاوه بر میز کنفرانس بزرگ ، دیوار کوب و پارتیشن اداری به علاوه بازسازی محیط و ترمیم کف و سقف اتاق را به همراه داشت . این پروژه ها توسط مجموعه های معتبر و شرکت های با سابقه باید انجام شود چرا که کوچکترین ایدای در اجرای پروژه ها باعث ایجاد مشکل می شود . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه کیفیت را مقدم بر هر امری دانستیم و تلاش کردیم این مسئله همیشه و همیشه در تمام بخش های مجموعه ما پیاده شود .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اهواز:

طراحی و تولید این پروژه صفر تا صد توسط کارخانه ما صورت گرفت . در ابتدا چهار تیم پنج نفره برای انجام بخش های مختلف کار و تحویل آن به موقع دست به کار شدند . ترمیم دیواره ها و سقف و کف این محیط باید تا هنگام تحویل میز کنفرانس به پایان می رسید پس نیاز به برنامه ریزی دقیقی داشتیم . در زمان طراحی این میز کنفرانس هم به دلیل فرم انحنایی که داشت مشخصا باید محاسبات دقیق صورت میگرفت . مهندسان و کارشناسان ما با طراحی مناسب توانستند از پس قدم اول این کار به خوب بر بیایند و مراحل تولید طبق نقشه ها و طرح های مفهومی در مسیر درست خود قرار گرفت .

از طرف مجموعه دانشگاه آزاد اهواز به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“… نهایت تشکر از طرف مجموعه دانشگاه آزاد اهواز به شرکت تجهیز دفتر یکتا که پروزه بزرگ این دانشگاه را به خوبی طراحی و تولید کردند . همانطور که شما را به خوبی معرفی کرده بودند ، بسیار بی نقص ظاهر شدید. امید است در آینده نیز همکاری هایی را با مجموعه شما داشته باشیم .”

مشاهده تصاویر و جزئیات پروژه دانشگاه آزاد اهواز

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند