تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس و کانتر پذیرش شرکت آرمان اقتصاد

پروژه میز کنفرانس و کانتر پذیرش شرکت آرمان اقتصاد با طراحی شیک و اصولی از مبلمان اداری یکتا یکی دیگر از پروژه های اداری انجام شده ما می‌باشد. پروژه شامل میز کنفرانس و میز کانتر پذیرش بود که به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت ممکن به مجموعه سبد گردان آرمان اقتصاد ارائه شد. در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتری از این پروژه را آورده‌ایم.

میز کنفرانس ۴۱ نفره آرمان اقتصاد با طراحی منحنی، نیازمند یک تولید اصولی بود که با همکاری مهندسین و پرسنل باتجربه مجموعه مبلمان اداری یکتا به خوبی توانستیم از این پروژه با رضایت کامل خارج شویم.این پروزه از میز کنفرانس ام‌دی‌اف و میز کنفرانس U شکل تشکیل شده بود.

کانتر پذیرش پروزه شرکت آرمان اقتصاد با طراحی مدرن و شیک و انتخاب رنگ بسیار جذاب که با هارمونی سایر دکوراسیون مجموعه همخوانی داشت نیز بسیار خوب و با کیفیت ارائه شد. این گانتر منشی و میز پذیرش می‌تواند میزبان دو کاربر باشد و دارای دو فایل اداری می‌باشد

ابعاد میز کنفرانس ۴۱ نفره طراحی شده چقدر بود؟

این میز کنفرانس از ده واحد به طول ۱۵۰ سانتی متر به صورت منحنی در هر طرف تشکیل شده که به همراه یک میز مستر در سر میز کنفرانس به عرض ۷۵ سانتی متر می‌باشد. ابعاد این میز کنفرانس به نحوی طراحی شد که از طرفین سمت دیواره‌ها فاصله لازم قرار داشته باشد.

زمان اجرا :

پروژه میز کنفرانس و کانتر پذیرش شرکت آرمان اقتصاد در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شروع شد و در مدت ۲۰ روز کاری به اتمام رسید. این پروژه نیز به خوبی توانست رضایت مشتری ما را جلب کند.

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند