تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس کنترل ترافیک تهران

پروژه میز کنفرانس کنترل ترافیک تهران توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا انجام شد . این پروژه شامل یک میز کنفرانس بیست و یک نفره بود که در محیط مد نظر کارفرما به خوبی و با کیفیت بالا اجرا شد .

میز کنفرانس بیست و یک نفره در پروژه مجموعه کنترل ترافیک تهران با طرح و رنگ سفارشی

ابعاد :

این میز کنفرانس با طرح بسیار شکیل خود به سفارش مجموعه کنترل ترافیک طراحی و اجرا شد . ابعاد هر واحد از این میز اداری مانند استاندارد های میز های کنفرانس بود و طول و عرض و ارتفاع آن تغییراتی را از لحاظ اندازه برخوردار نبود.

زمان اجرا:

شرکت مبلمان اداری یکتا این پروژه اداری را در دو هفته کاری به کارفرما تحویل داد.

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس کنترل ترافیک تهران:

افتخار همکاری با مجموعه کنترل ترافیک تهران در پروزه میز کنفرانس و تجهیز سالن کنفرانس آن ها برای ما رقم خورد . تجربه بسیار خوبی که نصیب شرکت ما شد . و خوشبختانه این همکاری پایان بسیار خوبی را برای طرفین نیز به همراه داشت.

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه میز کنفرانس کنترل ترافیک تهران:

میز کنفرانس کنترل ترافیک تهران یک میز کنفرانس ساده از لحاظ طرح و مدل بود اما ترکیب رنگ بی نظیر و زیبای آن بود که محیط کارفرما را خش رنگ تر می کرد . به هر حال تجربه بسیار خوبی برای تیم ما به حساب می آمد.

از طرف کنترل ترافیک تهران به شرکت مبلمان اداری یکتا:

” تجربه همکاری با مجموعه مبلمان اداری یکتا را در اولین گام با میز کنفرانس خود داشته ایم و بسیار راضی از این انتخاب خود بودیم …”

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند