تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه کانتر پذیرش جناب آقای رفتاری

پروژه کانتر پذیرش جناب آقای رفتاری که توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید شد. طراحی و رنگ‌بندی این پروژه میز اداری بسیار خاص و زیبا بوده که نمایانگر سلیقه خوب کارفرمای پروژه و تیم مشاور و کارشناسی مجموعه ما می باشد. استفاده از ترکیب رنگ زرد و مشکی نمای مدرنی را به مجموعه مقابل بخشیده است. در ادامه کمی بیشتر در رابطه با جزئیات این پروژه بحث می‌کنیم.

میز کانتر پذیرش جناب آقای رفتاری با طراحی منحنی خود زیبایی خاصی را به محیط بخشیده است. این سبک طراحی نیازمند تجربه بالا و مهندسی دقیق است که ورق ام‌دی‌اف را به این ظرافت خم کرده و در کار استفاده کرد. همکاری با تیم متخصص تولید کننده و استفاده از ابزار به روز و ماشین آلات متفاوت باعث شد که یک میز منشی بدون نقص با بالاترین کیفیت تولید شود.

رنگ‌بندی این میز کانتر پذیرش نمای بسیار مدرن و جذابی را دارد. به طور کلی استفاده از رنگ های متفاوت و خاص و به دور از رنگ های نرمال می‌تواند جذابیت بیشتری را به هر محصولی بدهد. البته که رنگ مشکی و نوک مدادی و سفید یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند هر محصولی را در هر محیطی زیبا و خاص جلوه دهند. لازم به ذکر است که برای سفارش از مبلمان اداری یکتا می توانید هر رنگی را برای محصول مورد نظر خودتان انتخاب کنید.

ابعاد میز کانتر پذیرش طراحی شده چقدر بود؟

این میز منشی طراحی شده دارای ابعاد مخصوص دو نفر می‌باشد، استفاده از فایل اداری کشویی ( فایل سه کشو ) نیز کاربرد این میز را برای پرسنل بیشتر کرده. در طراحی و تولید میز منشی باید به نکته توجه داشته باشیم که منشی باید حریم شخصی خود را داشته باشد و و ارباب رجوع نتواند به راحتی به صفحه مانیتور ایشان دسترسی داشته باشد. همچنین باید به نحوی طراحی شود که ارباب رجوع به راحتی با منشی و پرسنل پذیرش ارتباط بگیرند و کار های خود را پیش ببرند.

زمان اجرا :

پروژه میز کانتر پذیرش جناب آقای رفتاری در مدت زمان دو هفته از زمان ثبت سفارش شروع و پایان یافت که توانستیم رضایت کامل کارفرما را در انتهای پروژه دریافت کنیم. برای ثبت سفارشات کانتر پذیرش خود می‌توانید با کارشناسان مجموعه مبلمان اداری یکتا ارتباط بگیرید تا علاوه مشاوره های تخصصی بهترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت به شما ارائه دهیم.

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند