تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه کانتر پذیرش مطب دکتر احمدی

پروژه کانتر پذیرش مطب دکتر احمدی

پروژه کانتر پذیرش مطب دکتر احمدی با طراحی سفارشی مبلمان اداری یکتا ، یکی از میز های اداری بسیار زیبا و شیک با ترکیب رنگ جذاب که بهترین انتخاب برای مطب ها و کلینیک ها می باشد .

ابعاد :

پروژه کانتر پذیرش طراحی واجرا شده توسط مجموعه مبلمان اداری یکتا برای مطب دکتر احمدی ، با طراحی خاص و ابعاد سفارشی محیط مجموعه کارفرما اجرا شد .

زمان اجرا :

این پروژه در شهریور ۹۹ شروع شد و به مدت ده روز به پایان رسید . طراحی این کانتر و پروسه تغییرات در ابعاد و اندازه ها و کسب تاییدیه کارفرما دوروز زمان برد و مراحل تولید آن نیز بلا فاصله شروع شد .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه کانتر پذیرش مطب دکتر احمدی :

تجربه ما در بحث طراحی و تولید کانتر ها و میز های پذیرش بسیار بالاست و مشتریان زیادی را در این رابطه به خود جذب کرده ایم . به جرعت می توانیم بگوییم که جزئی از اولین مجموعه هایی که کانتر پذیرش منحنی را تولید کردند ، بوده ایم .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه گانتر پذیرش مطب دکتر احمدی :

باعث افتخار بود که با یکی دیگر از پزشکان عزیز همکاری داشتیم . این میز کانتر پذیرش منحنی بوده و طراحی و تولید بی نقص داشت . مجموعه مبلمان اداری یکتا با تکیه بر تجربه بالای خود و استفاده از ابزار و ماشین آلات مدرن به علاوه همکاری با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه ، با تمام قوا سعی بر تولید محصولات با کیفیت تر از سایر رقبا دارد .

از طرف مجموعه کارفرما به شرکت مبلمان اداری یکتا :

میز پذیرش بی نقص و عالی با اندازه گیری دقیق و مناسب محیط ، با کیفیت ترین کار ممکن را به ما عرضه کردند . “

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند