تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دکوراسیون اداری کوچک

فهرست مطلب :

دکوراسیون اداری کوچک برای دفاتر با محیط کوچک

دکوراسیون اداری کوچک نام این مقاله مبلمان اداری یکتا است ایده های متفاوتی برای چیدمان دفاتر با فضای کوچک وجود دارد و انتخاب مناسب دکوراسیون اداری کوچک برای محیط های کوچک بسیار سخت است در ادامه با نکاتی روبرو میشویم که دکوراسیون اداری کوچک خود را به خوبی انتخاب و چیدمان کنید .

مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

اداری اتاق کوچک 19 Small

ایده های متفاوت دکوراسیون اداری

رنگ آمیزی اتاق و دفتر کار مرحله اول است . بهترین رنگ برای دیوار ها رنگ های اشباع و سیر است که براحتی بتوانید چیدمان مبلمان اداری خود را انجام دهید . این نکته را برای دکوراسیون اداری کوچک و حتی بزرگ به خاطر داشته باشید که تابلو های هنری تاثیرات بسیار زیادی بر زیبایی محل کار شما دارد و روحیه بسیار مثبتی را به محیط عرضه میکند .

کاغذ دیواری جذاب برای دیوار های همچین محیطی بسیار زیباست . البته در گذشته نیز تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا گفته بود که گیاهان زینتی بسیار تاثیرات مثبتی بر روی دکوراسیون اداری شما و حتی روند کاری شما نیز دارد پس بهتر است برای چینش دکوراسیون اداری کوچک خودتان از گل و گیاهان زینتی نیز استفاده مناسب کنید . علاوه بر زیبایی که گل و گیاه بر محیط اداری شما میبخشد تاثیرات بسیار زیادی بر روی روحیه پرسنل شما نیز دارد .

بیشتر در مورد دکوراسیون اداری بخوانید 

ایده های کاربردی دکوراسیون اداری

هنگامی که محیط شما کوچک است باید به هر نحوی از کوچک تر شدن فضای شما جلوگیری کرد یعنی نباید از میز اداری و یا صندلی اداری بسیار بزرگ استفاده کرد یا به طور مثال در اتاق جلسات نباید از یک میز کنفرانس بزرگ و عریض استفاده کرد البته طبیعتا اگر شرکت شما از فضای کوچکی برخوردار است پرسنل کمتری را دارید و حتما از تعداد مدیران کمتری بهره میبرید بنابراین استدلال ها استفاده از میز کنفرانس کوچک محدود به چهار نفر یا شش نفر مناسب برای این شرکت ها و کسب و کار ها است .

خوشیختانه در سالیان اخیر فضای مبلمان اداری و دکوراسیون اداری بسیار با رشد چشم گیری روبرو بوده است و کسب و کار ها توجه ویژه تری بر این امر دارند پس اگر از فضای اداری کوچک استفاده میکنید براحتی میتوانید یک دکوراسیون اداری کوچک متناسب با محیط خودتان را از شرکت های معتبر و برند ها آشنای این عرصه طلب کنید تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای چینش دکوراسیون اداری کوچک شما ارائه دهند .

حفظ حریم شخصی در محیط کار دغدغه بسیار زیادی است . تمام پرسنل نیاز دارند تا حریم شخصی خودشان را داشته باشند در محیط اداری کوچک گاها برای پارتیشن اداری بندی فضای مناسبی نداریم که هر کس در اتاق های خود باشد اما بهتر است مدیران اجازه دهند پرسنل از میز خود بهترین استفتاده را بکنند ، به طور مثال برخی از پرسنل با دیدن عکس عزیزان خود روحیه مثبتی را میگیرند پس بهتر است اجازه این اتفاق که عکس یا گلدان روی میز کسی باشد را بر عهده هر شخص بگذاریم .

برای چینش دکوراسیون اداری کوچک بهتر است از کتابخانه ها کمتر استفاده شود و بیشتر از شلف و قفسه های روی دیوار بهره ببرید چرا که از فضای در اختیار کارمندان و مدیران چیزی کم نمیشود .

همچنین میتوانید از سبک مدرن در دکوراسیون اداری کوچک خودتان استفاده کنید یعنی بهره بردن از میز اداری چند منظوره یا مبل و نیم ست اداری چند منظوره و …

طراحی دکوراسیون دفتر کار کوچک و مدرن

برای طراحی دکوراسیون کوچک برای دفتر کارتان اگر دقیق و اصولی شکل بگیرد میتوانید یک دکوراسیون اداری مدرن و شیکی را داشته باشید .البته ممکن است برای طراحی یک دفتر کار کوچک و چینش دکوراسیون اداری در آنجا با مشکل روبرو شوید اما ما نکاتی را در ادامه به آن اشاره کرده ایم که میتواند کمک حال شما برای انتخاب مناسب مبلمان اداری باشد .

قبل از هرچیزی بهتر است روی رنگ دیوار های محیط تمرکز کنید و همین طور رنگ لوازم و مبلمان اداری چرا که رنگ غالب فضا میتواند بر کوچک یا بزرگ نشان دادن محیط بسیار تاثیر گذار باشد . بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید که محیط شما زیاد کوچک دیده نشود به طور مثال رنگ های سفید و کرم و زرد وسبز روشن و بسیاری رنگ های دیگر که میتوانید بر حسب انتخاب سبک دکوراسیون اداری خودتان آن ها را انتخاب کنید . علاوه بر رنگ دیوار ها از رنگ وسایل نیز قرار بود که صحبت کنیم طبیعتا بهتر است از وسایلی با رنگ های تیره تر استفاده کنید چرا که هم کوچک تر به نظر بیایند هم تضاد رنگ روشن و تیره بسیار زیبا و قابل توجه است .

بهتر است در طراحی دکوراسیون اداری کوچک برای دفتر کارتان از میز هایی استفاده کنید که طراحی کابردی دارند و استفاده بهینه را از فضا انجام دهید بهتر است مبلمان اداری و صندلی اداری در محیط کوچک را بسیار ظریف انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی فضای کمتری را اشغال کند اما بهتر است دکوراسیون اداری مدرن را انتخاب کنید که از رنگ های روشن تر و شاد تر به علاوه مبلمان اداری و چینش دکوراسیون اداری مثبت را برای فضا های کوچک دارد سایر لوازم در محیط کار هم باید به گونه ای باشد که کمترین فضا را اشغال کند

چگونه دکوراسیون اداری پرسنل شما را حفظ میکند ؟

اداری کوچک 33

اداری کوچک 26

طراحی نورپردازی در دفتر کار با متراژ کوچک

نور پردازی بسیار مهم است . استفاده از نور ها و لامپ هایی که فضای شما را بزرگتر نشان میدهند و اصطلاحا نور پردازی سه بعدی باید در محیط اداری با فضای کوچک صورت پذیرد . بهره بردن از نور های مخفی از سقف و لامپ هالوژنی کمک بسیار زیادی را در این باره به کاربر میکند .

بیشتر بخوانید : پارتیشن شیشه ای مدرن

مراحل بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی اداری

برای بازسازی و یا تجهیز هر محیط اداری ابتدا پلان فضا را میکشیم و بزرگ بودن محیط و یا کوچک بودن آن را مورد بررسی قرار میدهیم که البته هرکدام از آنها نقاط قوت خود و نقاط ضعف مخصوص خود را دارند .

با بررسی هر کدام از این پلان ها میتوانیم تصمیم بهتری برای چینش دکوراسیون اداری خود بگیرید .

بهترین کتابخانه های اداری

مبلمان محیط اداری کوچک

نمونه ای از دکوراسیون باز با ترکیب بندی های روشن

طراحی دکوراسیون اداری کوچک برای فضا بزرگ نیز میتواند عملی باشد به گونه ای که با جداسازی هربخش فضای خصوصی هر یک از پرسنل خودتان را به آن ها بدهید . استفاده از رنگ های مناسب برای هر بخش بسیار مهم است و حتی وسایل مورد نیازتان در هر بخش از شرکت شما میتواند هر حس و حالی را منتقل کند به طور مثال مانند همان گل و گیاه هایی که در همین مقاله به آن ها اشاره ای شده بود . به طور کلی استفاده از آباژور در طراحی و تکمیل تجهیزات یک اداره میتواند بسیار فضای زیبایی را ارائه دهد .

تفکیک فضای کاری و اداری با استفاده از پارتیشن های ثابت

استفاده از پارتیشن های ثابت یا متغییر بسته به نوع کار شما و فضای در اختیارتان است شما میتوانید برای رنگ پارتیشن های ثابت خود از رنگ های روشن و سفید استفاده کنید که فضای آن محیط را تنگ به نظر نرساند و احساس خستگی برای کاربران ایجاد نکند تذکر ما برای روشن بودن رنگ ها به این دلیل است که اگر ترکیب رنگ در محیط اداری برای دکوراسیون اداری کوچک شما به گونه ای باشد که فضا را کوچک تر نشان دهد پرسنلتان کم کم احساس خستگی میکنند و خلاقیت کمتری برای ادامه کار به خرج میدهند .

دکوراسیون اداری پارتیشن شده با کمد و قفسه های چوبی

استفاده از قفسه های روی دیوار و دیوار کوب هایی با محفظه های مناسب میتواند هم زیبایی را به محیط اداری شما ببخشد هم کارایی بهتر دارد . یا کمد هایی با عرض کم که به دیوار کوب متصلند و بسیاری ایده های دیگر که مناسب چینش و تجهیز دکوراسیون اداری کوچک میباشند . بهتر است فضای اداری خودتان را زیاد شلوغ نکنید چون همین بی نظم میتواند روی کار شما تاثیر سوء بگذارد و فضای کوچک اداری شما را نیز دوچندان در چشم نشان دهد . البته در نظر داشته باشید استفاده از جنس چوب برای هر دکوراسیونی گرمای خاصی را منتقل میکند بهتر است برای فضای اداری کوچک از چوب طبیعی درختان استفاده نکنید اما اگر قصد تهیه مبلمان اداری با جنس چوب را دارید از رنگ های روشن چوب استفاده کنید .

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس بزرگ

استفاده از رنگ های شاد و تاثیر گذار در چیدمان فضای دکوراسیون اداری

استفاده از رنگ های شاد و ترکیب آن ها میتواند بسیار مناسب باشد برای دکوراسیون اداری کوچک میتوانید از مبلمان اداری سبک مدرن استفاده کنید و از رنگ های سبز و زرد و آبی روشن برای القای حس خلاقیت بهره ببرید . رنگ سبز در محیط اداری القا گر حس شادی میباشد و تمرکز بالایی را برای کاربران می آورد . استفاده از رنگ های روشن متنوع ( یک پارچه بودن محیط از لحاظ رنگی امری منسوخ شده است اما برای دکوراسیون اداری کوچک به هیچ عنوان از یک رنگ واحد استفاده نکنید . ) میتواند تاثیرات بسیار بسیار زیادی را بر روی محیط اداری شما یا حتی نوع کار افراد مشغول به کار بگذارد .

برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافیست با شماره ۰۲۱۴۴۶۲۰۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرسwww.yektafurniture.com مراجعه نمایید .

ترکیب بندی مدرن با رنگ نقره ای برای چیدمان دکوراسیون اداری کوچک

دقت کنید که هر رنگی با یک رنگ دیگر ترکیب بسیار زیبا و هارمونیکی را میسازند و تلفیق آن دو رنگ میتواند نمای خوبی را برای محیط شما به ارمغان بیاورد استفاده از رنگ نقره ای برای هر دکوراسیون اداری زیباست و ترکیب آن با رنگ های دیگر نیز زیبایی را دو چندان میکند . به کار گیری رنگ نقره ای و تلفیق آن با رنگ های روشن مانند زرد . سبز . آبی بسیار زیباست . حس و حالی که رنگ های به محیط شما میدهند را دست کم نگیرید .

اداری کوچک 23

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانسU شکل یکی از مرسوم ترین مدل ها و طرح های میز های کنفرانس است که در کاتالوگ شرکت مبلمان اداری یکتا طرح ها

مبلمان اداری چوبی

مبلمان اداری چوبی

استعلام قیمت مبلمان اداری چوبی به همراه مشاوره خرید مبلمان اداری چوبی یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، مبلمان اداری چوبی در

پارتیشن شیشه مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن

پارتیشن شیشه ای مدرن موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. در این مقاله سعی داریم تا به بررسی و معرفی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند