تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

۵ ویژگی میز مدیریت خوب که باید بدانید

فهرست مطلب :

می دانیم که مدیریت یک مجموعه مهم‌ترین بخش در آن مجموعه به حساب می آید . بخش اصلی شرکت‌ها در اتاق مدیریت است در نهایت کلیه ارتباطات درون سازمانی یا برون سازمانی شما در این اتاق بررسی خواهند شد می خواهیم در این مقاله ویژگی میز مدیریتی خوب را برای شما توضیح دهیم و نکاتی را بازگو می کنیم که برای انتخاب میز مدیریت خوب به شما کمک شایانی می کند پس در ادامه همراه ما با مقاله ویژگی میز مدیریتی خوب باشید تا با ترفند های یک انتخاب ایده آل آشنا شوید.

تصویر میز مدیریت ام دی اف

  • رنگ میز مدیریت یکی از ویژگی‌ها که باید به آن توجه کنید!

رنگ میز مدیریت اغلب رنگ تیره است چرا که جایگاه بالاتری را به نمایش می گذارد. البته انتخاب رنگ میز مدیریت باید به سلیقه کاربرش باشد و دقت کنید که رنگ میز مدیریت یکی از ویژگی های میز مدیریت خوب حساب می شود ولی دکوراسیون اتاق مدیریت از چه سبکی می باشد و رنگ مناسب برای آن فضا چیست خود یک بحث جدا است.

تصویر میز مدیریت ام دی اف

  • چند نکته مهم در انتخاب ابعاد میز مدیریت خوب

میز های مدیریتی نسبت به سایر میز های اداری از جمله میز کارمندی و میز کارشناسی ابعاد بزرگتری دارد و آن هم به دلیل شرایط کاری مدیر است که در یک قسمت میز کامپیوتر و تقویم و کاتالوگ قرار می‌گیرد و باید جای اضافی برای سایر کارها به صورت اختصاصی داشته باشد و علاوه بر این‌ها باید فضای کافی برای انجام سایر امور مدیریتی روی میز فراهم باشد . میز های مدیریتی خود به خود بخاطر ماهیتشان ابعاد بزرگتری دارند البته لازم به ذکر است میز مدیریتی کلاسیک نیز ابعاد بزرگتری نسبت به میز های مدیریتی معمول دارند. توجه داشته باشید که ویژگی میز مدیریتی خوب نباید کوچکتر یا بزرگتر از نسبتش با سایز و اندازه اتاق باشد چرا که زیبایی خود را به شدت از دست می دهد. بسیاری از شرکت های معتبر شاید قادر به انجام پروژه های سفارشی نباشند چرا که لازمه این امر تغییر ابعاد معمول به ابعاد سفارش مشتریان است که محاسبات خاص خود را دارد تا محصولات در هر اندازه و ابعادی اصولی و ارگونومیک باشند و زیبایی را منتقل کنند. ما در شرکت دکوراسیون اداری مبلمان اداری یکتا با همکاری مهندسین مجرب و با تجربه این صنعت قادر به ساخت انواع مبلمان اداری سفارشی مختص محیط شما و طبق سفارش شما هستیم .

در این باره مقاله ای مفصل را در تحریریه مبلمان اداری یکتا تهیه و تنظیم کرده‌ایم، از شما دعوت می‌کنیم حتما قبل از “خرید میز مدیریت” این مقاله را در رابطه با ابعاد میز مدیریت بخوانید.

  • چرا ارتفاع میز مدیریت از اصلی‌ترین ویژگی‌ها می باشد؟

ارتفاع میز مدیریت باید به گونه ای باشد که مدیر و کاربر آن بتوانند به راحتی روی میز کار کنند، به طور مثال اگر ارتفاع بلندی داشته باشد استفاده و برداشتن وسایل سخت می شود و در دراز مدت به دلیل قرار نگرفت دست‌ها هنگام کار با سیستم و یا نوشتن روی میز در ارتفاعی استاندارد باعث ایجاد مشکل می‌شود. درعین حال نیز اگر میز مدیریت ارتفاع کمی داشته باشد هم باعث ایجاد درد های فیزیکی در ناحیه کمر و گردن به دلیل خم شدن کاربر می شود و به همین علت انتخاب ارتفاع مناسب از مهم‌ترین ویژگی میز مدیریتی خوب می باشد. ارتفاع میز مدیریت نیز باید استاندارد باشد که معمولاً بین ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر تغییر می کند اما استاندارد این ارتفاع در ۷۵ سانتی متر می باشد.

تصویر میز مدیریت و کنفرانس

  • چند نوع میز مدیریت وجود دارد و هرکدام چه ویژگی دارند؟

میز های مدیریت انواع مختلفی دارند از دسته بندی سبکی گرفته ( میز مدیریت مدرن ، میز مدیریت کلاسیک ، میز مدیریت سلطنتی و … ) تا تفاوت در متریال مصرفی آن‌ها که از چوب باشد یا ام دی اف از هایگلاس باشد یا استیل و شیشه و تلفیقی همه و همه باعث ایجاد تنوع فقط در انواع میز مدیریت می شوند. میز های مدیریت را می توان بسته به سلیقه و فضای در اختیارتان انتخاب کنید ، البته نوع کاربری آن نیز بسیار مهم و ویژگی میز مدیریتی خوب است امروزه سبک مبلمان اداری مدرن بسیار زیاد مورد استقبال قرار گرفته است اما دکوراسیون اداری کلاسیک هم هنوز خواهان خود را دارد . در سال های اخیر شرکت های متنوعی در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری روی کار آمده‌اند و تنوع طرح های زیادی را برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند. ما در شرکت مبلمان اداری یکتاانواع میز های مدیریت را در سبک های مختلف به مشتریان خود عرضه می کنیم . میز مدیریت کلاسیک با طراحی چشم نواز سلطنتی خود و متریال مصرفی خاص آن ، میز مدیریت مدرن با طراحی و تولید اصولی ، خلاقانه و کاربردی برای سازمان‌ها و شرکت های مختلف ، میز مدیریت لوکس و لاکچری با طراحی شیک و خاص خود به همراه استفاده از متریال ویژه برای خاص پسندان و انواع دیگر میز مدیریت که ما در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید می کنیم و بهترین کیفیت را به همراه زیبایی خارق‌العاده به مشتریان خود ارائه می دهیم.

تصویر میز مدیریت

  • چه نوع متریال‌هایی برای میز مدیریت وجود دارد؟

    میز های مدیریتی در سبک های مختلف طراحی و ساخته می شوند که از ویژگی میز مدیریتی خوب می باشد. میز مدیریت مدرن و کلاسیک متریال خاص خود را دارند . حالا متریال مصرفی برای یک میز مدیریت مناسب را چگونه انتخاب کنیم ؟ متریال میز های مدیریت متفاوت است ، می تواند از ام دی اف باشد یا از چوب یا شیشه و فلز و یا ترکیبی از این متریال با یکدیگر . انتخاب جنس مواد مصرفی برای میز های مدیریت به فاکتور های خاصی مرتبط است . ابتدا سلیقه شما مهم است و سپس به سبک انتخابی میز مدیریت و نوع دکوراسیون فضا و نور پردازی و نوع کاربری آن باید توجه داشته باشید .

فلز 

معمولاً میز اداری و یا میز مدیریت با پایه فلز و قاب مبلمان ساخته شده از فلز را می بینید. اما امروزه از فلز به عنوان ماده اصلی میز کار نیز استفاده می شود. این نوع مبلمان اغلب از ورق استیل ساخته شده‌اند. هنگام خرید یک میز مدیریت پایه فلزی باید به ضخامت ورق توجه کافی داشته باشید.

تصویر میز مدیریت پایه فلزی

چوب

چوب متداول‌ترین ماده ای است که برای ساخت میز اداری استفاده می شود. مبلمان اداری چوبی و میز مدیریت چوبی را می توان از تخته سه لا یا چوب جامد تولید کرد. تخته سه لا از نظر بصری جذاب و زیبا به نظر می رسد، اما چوب جامد از دوام و استحکام بالاتری برخوردار می باشد. ساخت مبلمان اداری از تخته سه لا آسانتر و سریعتر انجام می شود، اما چوب جامد محکم تر است و می توان آن را به صورت سفارشی تهیه کرد تا میز مدیریت مخصوص شما را ساخت. بسته به قابلیت استفاده و نیاز به ذخیره سازی، می توانید میزهای اداری چوبی را با پایه های متحرک، کشوهای چوبی، قفسه های یک یا دوتایی انتخاب کنید.

پلاستیک

در مقایسه با فلز و چوب، پلاستیک ارزان است. اگر بودجه محدودی دارید میز اداری ساخته شده از پلاستیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با این حال، مبلمان پلاستیکی دوام زیادی ندارند و ظرف چند سال متلاشی می شوند. اگرچه می توان طرح های عالی مبلمان را با پلاستیک تولید کرد، اما با احساس و ظاهر مبلمان فلزی و چوبی مطابقت ندارد.

لمینت و کامپوزیت

میز اداری ساخته شده از مواد کامپوزیت و لمینت ها در انواع طرح‌ها و سبک‌ها موجود است. اگر برای شما عملکرد در مقایسه با سبک اهمیت بیشتری دارد، یک میز اداری مدیریت کامپوزیت یا ورقه ورقه با چوب انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

محصولات مرتبط

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com/

راهنمای خرید مبلمان اداری

راهنمای خرید مبلمان اداری راهنمای خرید مبلمان اداری | در زمان خرید مبلمان اداری بهتر است به چه نکاتی توجه کنید. خرید مبلمان اداری مانند

مبلمان اداری مدرن یکتا

مبلمان اداری مدرن

استعلام قیمت مبلمان اداری مدرن به همراه مشاوره خرید مبلمان اداری مدرن یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، مبلمان اداری مدرن در

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری بهترین صندلی های اداری را از مبلمان اداری یکتا بخواهید چرا که کیفیت و تضمین شرکت معتبر مبلمان اداری یکتا پست

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند