تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

فهرست مطلب :

استعلام قیمت میز پذیرش کلینیک به همراه مشاوره خرید

کانتر پذیرش یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، کانتر پذیرش در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید کانتر پذیرش از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

خرید کانتر پذیرش از جمله کارهای ضروری است که بایستی حتما آن را در لیست خرید مبلمان اداری خود داشته باشید چرا که کانتر پذیرش بخش اصلی فضای پذیرش شما را تشکیل می دهد و کاملا در معرض دید مراجعین می باشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکاتی برای خرید یک کانتر پذیرش مناسب و زیبا برای مطب و کلینیک بپردازیم و اهمیت طراحی حرفه ای و زیبای فضای پذیرش یک کلینیک را شرح دهیم.

اهمیت طراحی حرفه ای و جذاب بخش پذیرش یک مطب

طراحی حرفه ای، آرامش بخش و زیبای بخش پذیرش یک مطب اهمیت زیادی دارد چرا که مراجعه کننده و همراهان بایستی زمانی را در آنجا سپری کنند. قسمت های پذیرش و اتاق های انتظار اولین قسمت های یک مرکز درمانی هستند که بیمار آنها را می بیند و باید خوشایند، تمیز و مینیمالیستی به نظر برسند. مردم نظم را با حرفه ای بودن و کیفیت بالای خدمات مرتبط می دانند. از این رو طراحی داخلی قسمت های پذیرش پزشکی فوق العاده مهم است.

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

مسلما مبلمان مهمترین قسمت محل انتظار شما است و نه تنها اولین چیزی است که مهمانان شما می بینند، بلکه تعیین می کند که آنها در فضای شما چه میزان راحتی و آسایش خواهند داشت. طراحی آرامش بخش و مناسب فضای پذیرش می تواند حس آرامش و راحتی زیادی به افراد مراجعه کننده ببخشد. همچنین طراحی کاربردی کانتر پذیرش می تواند پاسخگویی به مراجعه کنندگان را تسهیل کند.

اهمیت خرید کانتر پذیرش شیک و زیبا و کاربردی برای یک کلینیک و نکات مهم برای خرید میز پذیرش کلینیک

همانطور که اشاره شد خرید کانتر پذیرش مطب از جمله ضروریاتی است که بایستی برای بهبود شرایط کاری خود در نظر داشته باشید. میز پذیرش شما به عنوان نقطه مرکزی محل انتظار بایستی علاوه بر جذابیت و تمیزی از قسمت ورودی به سادگی قابل مشاهده و دسترسی باشد.

هنگام خرید کانتر پذیرش کلینیک بایستی توجه کنید که فضای کافی برای قرار دادن وسایل و پرونده ها را داشته باشد. مسلما پراکندگی و بهم ریختگی کاغذها، جعبه ها و بسته ها در اطراف میز پذیرش جلوه بسیار بدی ایجاد می کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که میز پذیرش انتخابی شما فضای کافی برای وسایل ضروری مانند تلفن، رایانه، چاپگر و اسکنر و نیز فضای کافی برای تعداد افرادی که همزمان روی میز تجمع می کنند تا سوال و درخواست خود را مطرح کنند، خواهید داشت.

قیمت کانتر پذیرش برای مطب

علاوه بر این بایستی به این فکر کنید که با توجه به طراحی در نظر گرفته شده و البته با توجه به فضا و اولویت به چه شکل و نوع میزی نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال اگر می خواهید اطلاعات محرمانه را پنهان کنید به یک قسمت جلویی بلند برای میزتان نیاز دارید.

مسلما می خواهید میز پذیرشی را خریداری کنید که با دکوراسیون شما تناسب داشته و نیز دوام بالایی داشته باشد. گزینه های زیادی برای خرید میز پذیرش مطب و خرید میز منشی کلینیک خواهید داشت و می توانید انواع چوبی، شیشه ای، لمینت و فلزی و یا بسیاری از طرح های ترکیبی دیگر را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید سبک کانتر پذیرش مدرن یا میز منشی مدرن را انتخاب نمایید.

درست است که انتخاب زیباترین طرح ها اهمیت بالایی دارد اما نکته ای که برای خرید کانتر پذیرش مطب اهمیت بیشتری دارد این است که متناسب با ابعاد فضای پذیرش شما باشد.

بایستی بدانید که رنگ مبلمان انتخاب شده برای قسمت پذیرش از جمله رنگ میز پذیرش و نیز رنگ دیوارها و وسایل شما می تواند بر احساس بازدیدکنندگان تأثیر مستقیمی داشته باشد. انتخاب رنگ کانتر پذیرش بایستی کاملا متناسب با طراحی فضای پذیرش کلینیک باشد تا تاثیر بسیار خوب و مثبتی داشته باشد.

نهایتا یکی از مهمترین عوامل هنگام تصمیم گیری در مورد مبلمان قسمت پذیرش، بودجه شما است. قیمت میز پذیرش برای مطب کاملا بستگی به فضای پذیرش شما و کیفیت و کارایی مد نظر شما دارد. حتما دقت داشته باشید که امور مربوط به طراحی و ارائه مبلمان قسمت پذیرش خود را به یک شرکت حرفه ای بسپارید تا مطمئن باشید که هزینه ای که می پردازید نتیجه مطلوب و مورد نظر شما را خواهد داشت.

اهمیت خرید کانتر پذیرش شیک و زیبا و کاربردی برای یک کلینیک

طراحان حرفه ای گروه مبلمان اداری یکتا کاملا از اهمیت طراحی مناسب کانتر پذیرش مطب آگاه هستند و آن را متناسب با فضای پذیرش آرامش بخش یک مطب حرفه ای طراحی می کنند. شما می توانید تمامی راهنمایی های لازم جهت خرید کانتر پذیرش، خرید میز منشی مطب، خرید میز پذیرش کلینیک را از کارشناسان مجرب ما دریافت نمایید.

خرید کانتر پذیرش خوب و با کیفیت برای مطب و کلینیک جزو موارد مهمی است که نباید از اهمیت آن غافل شد. در مقالات قبلی در مورد اهمیت کانتر پذیرش، خرید کانتر پذیرش مطب و خرید میز پذیرش کلینیک صحبت کردیم، اما در این مقاله به توضیحات بیشتری درباره این مورد مهم و نیز اهمیت و کاربرد کانتر پذیرش بیمارستان می پردازیم.

بخش پذیرش برای افرادی که اولین بار از یک کلینیک یا مطب بازدید می کنند اهمیت بیشتری دارد. بسیاری از بیماران و مراجعه کنندگان بر اساس نظافت در مورد کیفیت خدماتی که دریافت می کنند به نتیجه می رسند.

بنابراین بایستی در خرید کانتر پذیرش به مواردی چون زیبایی و درخشندگی آن توجه داشته باشید. سعی کنید که انواع با رنگ روشن را انتخاب کنید تا نظافت و تمیزی آن مشخص باشد و به بیماران از این بابت اطمینان دهد.

انواع کانتر پذیرش و ویژگی های آنها

کانتر پذیرش می تواند بسته یا باز باشد. یک میز پذیرش بسته از نظر فیزیکی پرسنل را از محیط سالن جدا می کند، اما میز پذیرش باز هیچگونه تفکیک فیزیکی بین پرسنل و بیماران و بازدیدکنندگان ندارد.

مهمترین دلایل انتخاب میز پذیرش بسته عبارتند از: ایمنی، حریم خصوصی، راحتی و صدا. یک میز بسته ایمنی کارمندان و مواردی مانند پول و اسناد قانونی را در میز پذیرش تضمین می کند، اما همچنین می تواند پرخاشگری بازدید کنندگان را افزایش دهد.

راهنمای جامع برای خرید کانتر پذیرش با بهترین سبک
راهنمای جامع برای خرید کانتر پذیرش با بهترین سبک

میزهای پذیرشی که نزدیک ورودی ساختمان قرار دارند یا در راهروهای بزرگ مستقر هستند، می توانند از جریان هوای سرد رنج ببرند که کنترل آن دشوار می باشد. یک کانتر پذیرش بسته می تواند میز را از این جریان هوا محافظت کند. آخرین دلیل برای انتخاب میز پذیرش بسته، جلوگیری از ناراحتی صوتی با عایق صوتی میز پذیرش از صدای زیاد است.

به طور کلی در یک بیمارستان کانتر پذیرش روباز برای یک فضای خوشامدگویی برای بیماران و بازدید کنندگان محبوبیت بیشتری دارد.

بنابراین هنگام خرید کانتر پذیرش برای بیمارستان بایستی به راحتی و کاربردی بودن آن برای پرسنل پذیرش دقت داشته باشید. همچنین کیفیت مواد بکار رفته در ساخت آن را هم در نظر بگیرید تا مجبور به تعویض زودهنگام آن نباشید.

محل پذیرش باید به گونه ای طراحی شود که ورود و خروج بیماران را تسهیل کند. فضای موجود، اندازه و طراحی بخش پذیرش همه باید در نظر گرفته شود. یافتن تعادل بین اطمینان از فضای کافی و تسهیل حرکت بسیار مهم است.

برای اینکه شما یک میز پذیرش جذاب داشته باشید، باید فاکتورهای زیادی از جمله طراحی محل پذیرش مطب خود را در نظر بگیرید.

در واقع می توان گفت که طراحی کانتر پذیرش بایستی کاملا بر اساس فضای بخش پذیرش و دکوراسیون آن باشد. بنابراین بایستی در خرید کانتر پذیرش کلینیک با ابعاد مناسب دقت کافی را داشته باشید تا در رفت و آمد افراد اختلال ایجاد نشود.

خرید کانتر پذیرش کلینیک

سعی کنید که در خرید میز منشی مطب به کاربردی و مینیمالیست بودن آن توجه داشته باشید. می توانید از انواع میز پذیرش مدرن استفاده کنید چرا که طراحی داخلی که از مدرنیته و نوآوری صحبت می کند ارتباط مستقیمی با کیفیت خدمات برقرار می کند.

نکته آخر اینکه انتخاب رنگ مناسب برای محل پذیرش نیز بیماران را تحت تأثیر قرار خواهد داد. بنابراین رنگ عامل مهم دیگری است که باید برای خرید میز پذیرش مطب در نظر گرفته شود. رنگی آرامش بخش و متناسب با دکوراسیون و رنگ بخش پذیرش را برای کانتر پذیرش خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

مبلمان اداری با کیفیت

کیفیت مبلمان اداری

اهمیت مبلمان اداری با کیفیت مبلمان اداری با کیفیت چیست ؟چرا مبلمان اداری با کیفیت اهمیت دارد ؟ بهتر نیست بجای خرید مبلمان اداری با

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری چیست

مبلمان اداری و نکات کلیدی که در مورد آن باید بدانید . مبلمان اداری در دنیای مدرن امروز تبدیل به یک ضرورت شده است .هر

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ

دکوراسیون رستوران و کافی شاپ گوشه ای دیگر از کارهایی است که مبلمان اداری یکتا آنها را برعهده میگیرد. در تجهیز دکوراسیون رستوران و کافی

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی خلاصـــه ای از متن:  مقاله پیش روی شما یک راهنمای خرید میز منشی جامع و کامل می باشد. کانتر پذیرش یا

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند