تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز رسپشن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

فهرست مطلب :

میز رسپشن یا کانتر پذیرش از نیاز های اساسی در هر محیط اداری می باشد. میز رسپشن برای ارائه خدمت و ارتباط بهتر با مشتریان می باشد. مشتریان و مراجعه کنندگانی که برای بار اول برای همکاری و یا استفاده از خدمات شما وارد شرکت شما می شود با میز رسپشن روبرو می شود بنابراین میز رسپشن سازمان شما مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد و میز رسپشن شما باید ظاهری شیک و کیفیتی مناسب داشته باشد. قبل از خرید میز کانتر بهتر است که با این میز اداری آشنا شوید. ما در ادامه این مطلب قصد داریم در رابطه با ویژگی های میز رسپشن صحبت کنیم بنابراین اگر قصد خرید و یا آشنایی بیش تر با میز رسپشن را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

میز رسپشن چیست؟

در دنیای امروز به مبلمان اداری و میز رسپشن که یکی از مهم ترین میز های اداری در شرکت ها و ادارات می باشد توجه زیادی می شود بنابراین بهتر است که در رابطه با مبلمان اداری قبل از خرید آگاهی لازم را داشته باشید. میز رسپشن در ادارات اولین قسمتی است که مشتریان شما به آنجا مراجعه می کنند و خدماتی به آن ها ارائه می شود بنابراین طراحی و ظاهر این میز تاثیر زیادی در دیدگاه مشتریان شما دارد. میز رسپشن در تمامی ادارات کوچک و بزرگ, مطب ها, کلینیک, بانک و بیمارستان ها کاربرد دارد و یکی از نیاز های ضروری و اساسی می باشد.

1 11

دلیل اهمیت داشتن میز رسپشن خوب

داشتن میز رسپشن امروزه در بیش تر ادارات و سازمان ها یک نیاز ضروری می باشد. یکی از مهم ترین دلایل داشتن میز رسپشن خوب در دفتر کار برای داشتن ارتباط بهتر با مشتریان و مراجعه کنندگان می باشد. زمانی که شما از یک میز رسپشن خوب با ظاهری شیک و زیبا استفاده کنید می توانید ارتباط خود را با مشتریان و مراجعه کنندگان قوی تر کنید که این امر سبب می شود مشتریان شما از نحوه برخورد کارمندان و راندمان کاری شما رضایت داشته باشند و به مشتریان دائمی شرکت شما تبدیل شوند. همچنین یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن میز رسپشن خوب نشان دادن احترام گذاشتن شما به مشتریان می باشد که با این کار مشتریانی که برای بار اول به شرکت و اداره شما مراجعه می کنند با دیدن ظاهر مرتب و منظم محیط پذیرش و ارزش قائل شدن شما به حقوق و راحتی مشتری دیدگاه بهتری نسبت به شرکت شما پیدا می کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که داشتن یک میز رسپشن خوب نه تنها در ارتباطات شما با مشتریان مفید می باشد بلکه خرید میز رسپشن خوب و زیبا باعث بهره وری بیش تر می شود. به همین علت است که زمانی که می خواهید برای دفتر کار خود میز رسپشن خریداری کنید باید با “ویژگی های میز رسپشن” آشنا شوید.

1 14

۴ ویژگی مهم میز رسپشن اداری خوب

همانطور که تا کنون متوجه شده اید میز رسپشن تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد بنابراین ویژگی های میز رسپشن اهمیت زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا ۴ ویژگی مهم میز رسپشن را بررسی کنیم.

۱ رنگ بندی میز رسپشن

مهم ترین ویژگی میز رسپشن رنگ بندی متنوع و خاص این میز اداری می باشد. متنوع بودن رنگ میز رسپشن به شما این امکان را می دهد تا به راحتی رنگ میز رسپشن خود را با توجه به دکوراسیون محیط اداری خود انتخاب کنید. انتخاب رنگ میز رسپشن کاملا سلیقه ای می باشد اما بیش تر مدیران از رنگ های روشن برای میز کانتر استفاده می کنند چرا که رنگ های روشن محیط کار شما را دلبازتر می کنند و همچنین در انرژی و روحیه کارمندان شما تاثیر مثبت می گذارد.

۲ کیفیت میز رسپشن

کیفیت میز رسپشن یا میز کانتر شما اهمیت به ویژه ای دارد در طراحی و ساخت میز رسپشن باید از مرغوب ترین و بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده باشد. از آنجایی که این میز اداری بیشتر استفاده می شود و در دید مشتریان و مراجعه کنندگان است شما باید با کیفیت ترین میز رسپشن موجود در بازار را خریداری کنید تا به راحتی دچار شکستگی و یا آسیب نشود.

5

۳ ارگونومیک بودن میز رسپشن

میز منشی شما باید به صورت اصولی و استاندارد طراحی شده باشد. اصول ارگونومیک امروزه در طراحی و ساخت مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد. چرا که سلامت کارمندان شما بیش از هرچیز دیگری اهمیت دارد. زمانی که کارمندان شما احساس راحتی نداشته باشند و میز رسپشن به صورت اصولی طراحی نشده باشد سلامت آن ها در خطر است. برای مثال ابعاد میز رسپشن اهمیت زیادی دارد و شما باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید بهترین ابعاد را برای میز خود انتخاب کنید و همچنین ارتفاع میز رسپشن باید استاندارد باشد در صورت استاندارد نبودن ارتفاع میز اداری شما به گردن و ستون فقرات کارمندان شما آسیب های جدی وارد می شود.

۴ طراحی میز رسپشن

طراحی میز رسپشن از ویژگی های مهم این میز اداری می باشد شما می توانید طرح مورد نطر خود را سفارش دهید یا از میان طرح های متنوع میز رسپشن بهترین آن را با توجه به دکوراسیون خود انتخاب کنید. همچنین قابلیت نورپردازی و نصب لوگوی شرکت و سازمان شما یکی دیگر از ویژگی های مهم میز رسپشن می باشد. این کار باعث می شود میز رسپشن شما خاص و منحصر به فرد باشد و فضای محیط کار شما چشمگیر تر به نظر برسد.

2 10

نقش میز رسپشن در جذب مشتری و اعتبار شرکت

از آن جایی که میز رسپشن از مهم ترین میز های اداری به حساب می آید و کاربرد زیادی در شرکت ها و دیگر محیط های اداری دارد بهتر است که با نقش این میز اداری پر اهمیت در جذب مشتری و همچنین اعتبار شرکت شما آشنا شوید. ظاهر محیط کار همیشه در دیدگاه افراد تاثیر زیادی دارد از آن جایی که اولین جایی که افراد با آن مواجه می شوند میز رسپشن است در نتیجه اهمیت زیادی دارد که میز رسپشن شما شیک باشد و در نگاه اول مشتریان دیدگاه خوبی نسبت به محیط کار شما داشته باشند. اگر که افراد احساس خوشایند و راحتی در محیط کار شما داشته باشند جذب شرکت شما خواهند شد و این امر سبب می شود تا شما مشتریان و مراجعه کنندگان خود را از دست ندهید. زمانی که شما میز رسپشن مخصوص و منحصر به فرد محیط کار خود را داشته باشید و لوگوی شرکت شما روی میز رسپشن طراحی شده باشد در ذهن مراجعه کنندگان شما برند شما ثبت خواهد شد و این امر سبب معروف تر و معتبر شدن شرکت و یا برند شما خواهد شد. بنابراین به شما خریداران محترم توصیه می کنیم میز رسپشن خود را با دقت انتخاب کنید. مجموعه مبلمان اداری یکتا با سابقه ای درخشان و طراحان کاربلد و حرفه ای آماده ارائه خدمت به شما هستند در صورت تمایل می توانید برای ثبت سفارش میز رسپشن خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

3 10

قیمت میز رسپشن اداری

اکنون که با میز رسپشن و ویژگی های آن آشنا شده اید زمان آن رسیده که بهترین میز رسپشن را با توجه به نیاز محیط کار خود خریداری کنید اما نکته آخری که باقی می ماند در رابطه با قیمت میز رسپشن است که قیمت میز رسپشن برای تمام خریداران اهمیت زیادی دارد. قیمت میز رسپشن یا کانتر پذیرش مانند دیگر میز و مبلمان اداری به عواملی همچون متریال به کار رفته در ساخت میز رسپشن, ابعاد و طرح مورد نظر شما بستگی دارد. هرچه میز رسپشن شما با کیفیت و متریال مرغوب تری ساخته شود شما باید هزینه بیش تری برای خرید میز رسپشن پرداخت کنید اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کیفیت بالا میز شما با طول عمر آن رابطه مستقیم دارد و با کیفیت بودن میز رسپشن شما حتی می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. برای خرید میز رسپشن با قیمت و کیفیت عالی می توانید با کارشناسان ماهر ما تماس بگیرید. مجموعه “مبلمان اداری یکتا” با سابقه ای درخشان آماده ارائه خدمت به شما خریداران محترم می باشد

مطالب مرتبط :

انتخاب میز اداری مناسب

چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

صندلی اداری مناسب و انتخاب میز اداری مناسب انتخاب میز اداری مناسب تکنیکهای خود را دارد صندلی اداری و میز اداری دو جزء جدایی ناپذیر از مجموعه مبلمان اداری میباشند که

دکوراسیون لوکس در هواپیما (۱۳)

دکوراسیون لوکس در هواپیما

دکوراسیون لوکس در هواپیما موضوع جذای امروز ما در تحریره مبلمان اداری یکتا است . ما سعی داریم که هر هفته از لوکس ترین دکوراسیون

ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش

ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش

تعریف میز منشی استاندارد ابعاد میز منشی و ابعاد کانتر پذیرش عنوان نوشته امروز ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا است. به طور کلی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند