تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چطور یک میز کنفرانس کوچک ایده آل انتخاب کنیم؟

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
میز کنفرانس کوچک از انواع پرطرفدار میز کنفرانس در میان کسب و کارهای کوچک به شمار می رود. موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک میز کنفرانس ایده آل و خرید میز کنفرانس کوچک مورد توجه قرار گیرد. در مورد اجتماعات صمیمی و کوچکتر گزینه های زیادی از میز کنفرانس کوچک برای گروه های شش نفره یا کمتر وجود دارد.

میز کنفرانس کوچک از انواع پرطرفدار میز کنفرانس در میان کسب و کارهای کوچک به شمار می رود. میز کنفرانس یکی از مهمترین قطعات مبلمان اتاق کنفرانس می باشد، بنابراین برخورداری از یک میز کنفرانس حرفه ای و پیشرفته در اتاق کنفرانس شما سهم بزرگی در موفقیت تجارت شما خواهد داشت.

اما موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک میز کنفرانس ایده آل و خرید میز کنفرانس کوچک مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله به توضیح برخی از این موارد می پردازیم و ابعاد و اندازه استاندارد انواع میزهای کنفرانس کوچک را ارائه می دهیم.

عوامل مهم در انتخاب میز کنفرانس ایده آل

تعداد دفعات استفاده

یک عامل اصلی که باید هنگام انتخاب میز کنفرانس مورد توجه قرار گیرد، دفعات استفاده است. چقدر عمدتا از اتاق کنفرانس یا اتاق جلسه شما استفاده می شود؟ چه ظرفیتی از افراد از اتاق یا میز استفاده خواهند کرد؟ چند نفر به طور منظم از آن استفاده می کنند؟

در حالی که یک میز کنفرانس چوب جامد بلند یک گزینه ایده آل برای جلسات و بحث های تجاری است، میزهای کنفرانس مدولار برای اهداف آموزشی مناسب هستند.

اندازه اتاق

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، اندازه اتاق کنفرانس یا اتاق جلسه است. در اینجا مهم است که درک کنیم میز کنفرانس نقطه کانونی اتاق خواهد بود. از این رو، برای اطمینان از اینکه میز کاملا مناسب است، نه خیلی بزرگ یا کوچک، اندازه گیری دقیق اتاق را انجام دهید. با این کار می توانید میزی تهیه کنید که به طور یکنواخت مرکز اتاق کنفرانس را پر کند.

اندازه میز کنفرانس

عرض میزهای کنفرانس معمولا حدود ۶۰ اینچ (۱۵۲ سانتیمتر) و عمق تقریبی ۲۴ اینچ (۶۱ سانتیمتر) است. اکثر تولید کنندگان این سبک میزها را به کسب و کار شما ارائه می دهند. اگرچه عرض، رنگ و سبک ممکن است متفاوت باشد. بنابراین شما این فرصت را خواهید داشت که میز کنفرانس را بر اساس نیازهای تجاری خود خریداری کنید

ابعاد استاندارد انواع میز کنفرانس کوچک

در مورد اجتماعات صمیمی و کوچکتر گزینه های زیادی از میز کنفرانس کوچک برای گروه های شش نفره یا کمتر وجود دارد که دور هم جمع شوند و به صورت تیمی درباره پروژه ها بحث کنند.

چطور یک میز کنفرانس کوچک ایده آل انتخاب کنیم؟

در جدول زیر ابعاد استاندارد انواع میز کنفرانس کوچک از جمله میز کنفرانس ۴ نفره و میز کنفرانس ۶ نفره را با توجه به ابعاد اتاق کنفرانس مشاهده می کنید.

اندازه میز کنفرانس

(عرض × عمق) (سانتیمتر)

حداقل اندازه اتاق

(طول × عرض) (سانتیمتر)

اندازه اتاق بهینه

(طول × عرض) (سانتیمتر)

ظرفیت نشستن
۱۵۲ × ۷۶ ۳۹۶ × ۳۶۶ ۴۷۲ × ۳۹۶ ۴-۶
۱۸۳ × ۱۲۲ ۴۲۷ × ۳۶۶ ۴۷۲ × ۳۹۶ ۴-۶
۲۱۳ × ۱۲۲ ۴۵۷ × ۳۶۶ ۵۰۳ × ۳۹۶ ۴-۶
۲۴۴ × ۱۲۲ ۴۸۸ × ۳۶۶ ۵۳۳ × ۳۹۶ ۶-۸
۳۰۵ × ۱۲۲ ۵۴۹ × ۳۶۶ ۵۹۴ × ۳۹۶ ۸-۱۰

اما انواع مختلفی از میز کنفرانس کوچک با اشکال مختلف وجود دارد که ابعاد آن با توجه به شکل متغیر می باشد.

ویژگی و ابعاد مناسب میز کنفرانس کوچک مستطیل شکل

میزهای کنفرانس مستطیل شکل همچنان یکی از کاربردی ترین و کلاسیک ترین انتخاب ها برای هر کنفرانس یا جلسه می باشد. با استفاده از این نوع میز، سطح کار مناسب برای جلسات و آموزش کارکنان فراهم می شود. علاوه بر این می توانید بسته به نیازهای تجاری یا اندازه اتاق کنفرانس خود، میز را به راحتی سفارشی کنید.

ابعاد و ظرفیت نشستن برای یک میز کنفرانس کوچک مستطیل شکل را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تعداد افراد ابعاد میز (سانتیمتر) حداقل اندازه اتاق (سانتیمتر)
۴ ۹۱ × ۱۵۲ ۳۰۵ × ۳۶۶
۶ ۹۱ × ۱۸۳ ۳۰۵ × ۳۹۶
۸ ۱۲۲ × ۲۴۴ ۳۳۵ × ۵۱۸
۱۰ ۱۲۲ × ۳۶۶ ۳۳۵ × ۵۷۹

ویژگی و ابعاد مناسب میز کنفرانس کوچک قایقی شکل

این نوع میزهای کنفرانس دارای اضلاع محدب با گوشه های گرد و انتهای مخروطی هستند. انحنای کم روی میز به میز کنفرانس قایقی شکل کمک می کند تا یک طراحی پیچیده و با کلاس داشته باشد. این نوع میزها برای اتاق های کنفرانسی که برای ارائه های بصری و کنفرانس های ویدیویی مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار مناسب هستند.

ابعاد و ظرفیت نشستن برای میز کنفرانس کوچک قایقی شکل را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تعداد افراد ابعاد میز (سانتیمتر) حداقل اندازه اتاق (سانتیمتر)
۴ ۱۰۷ × ۱۵۲ ۳۲۰ × ۳۶۶
۶ ۱۰۷ × ۱۸۳ ۳۲۰ × ۳۹۶
۸ ۱۲۲ × ۲۴۴ ۳۳۵ × ۴۵۷
۱۰ ۱۳۷ × ۳۶۶ ۳۵۰ × ۵۷۹

ویژگی و ابعاد مناسب میز کنفرانس کوچک بیضی شکل

این میزها دارای لبه های گرد و خطوط براق هستند ، بنابراین باعث جلب توجه می شوند. آنها اغلب طیف گسترده ای از اندازه ها و طرح ها را دارند. از این رو می توانید یکی را متناسب با اتاق کنفرانس خود انتخاب کنید.

خرید میز کنفرانس کوچک

ابعاد و ظرفیت نشستن برای میز کنفرانس کوچک بیضی شکل را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تعداد افراد ابعاد میز (سانتیمتر) حداقل اندازه اتاق (سانتیمتر)
۴ ۹۱ × ۱۱۲ ۳۰۵ × ۳۳۵
۶ ۱۰۷ × ۱۸۸ ۳۲۰ × ۴۱۱
۸ ۱۲۲ × ۲۵۹ ۳۳۵ × ۴۷۲
۱۰ ۱۳۷ × ۳۳۰ ۳۵۰ × ۵۴۹

میزهای کنفرانس هشت ضلعی

این نوع میزهای کنفرانس به دو شکل مستطیل و گرد موجود هستند. برای مشاغل با فضای کوچکتر، میزهای کنفرانس هشت ضلعی گرد گزینه ایده آل است. اما اگر اتاق کنفرانس بزرگتری دارید، میز کنفرانس هشت ضلعی مستطیل شکل برای دستیابی به تأثیر بصری آشکاری که همیشه می خواستید عالی است.

ویژگی و ابعاد مناسب میز کنفرانس کوچک گرد

میزهای کنفرانس گرد که به عنوان میزهای کنفرانس مدور نیز شناخته می شوند برای اتاقهای کوچک یا متوسط مناسب هستند. یک میز کنفرانس مدور می تواند فضای کافی را برای همه فراهم کند، در حالی که احساس آرامش و صمیمیت بیشتر را برای یک جلسه ایجاد می کند.

میز کنفرانس گرد

ابعاد و ظرفیت نشستن برای میز کنفرانس کوچک گرد را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تعداد افراد اندازه میز (سانتیمتر) حداقل اندازه اتاق (سانتیمتر)
۴ ۱۲۲ ۳۳۵ × ۳۳۵
۶ ۱۸۳ ۳۹۶ × ۳۹۶
۸ ۲۴۴ ۴۵۷ × ۴۵۷
۱۰ ۳۰۵ ۵۱۸ × ۵۱۸

در همه این موارد ظرفیت نشستن افراد بر اساس فضای راحت ۳۰ اینچی (۷۶ سانتیمتری) به ازای هر نفر می باشد. برای boardroom به ازای هر فرد، فضای ۳۶ اینچی (۹۱ سانتیمتری) مناسب است. در موقعیت هایی که افراد به فضای بیشتری نیاز دارند، مثلا در جلساتی که در آن هر کسی کامپیوتر و یا مدارک دارد، فضای ۴۲ اینچی (۱۰۷ سانتیمتری) مناسب بوده و در شرایط لاکچری ۴۸ اینچ ( ۱۲۲ سانتیمتر) ترجیح داده می شود.

گروه مبلمان اداری یکتا انواع میز مدیریت کوچک و میز مدیریت کمجا و همچنین ست میز مدیریت و کنفرانس را با کیفیت بالا و مطابق درخواست شما ارائه می دهد. قیمت میز مدیریت کوچک با توجه به اینکه مواد کمتری در ساخت آن بکار می رود، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مطالب مرتبط :

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

صندلی جذاب و بسیار راحت

صندلی جذاب و بسیار راحت

طراحی این صندلی عجیب با در نظرگرفتن و توجه به نیازهای انسان و تعادل و خمش مناسب برای کارکردهای متفاوتی از جمله استراحت در حالت نیمه خوابیده

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند