تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست داشته باشید

فهرست مطلب :

امروزه داشتن دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست موضوع پر اهمیتی شده است. ممکن است برای شما این سوال پیش آید که چرا باید دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست داشته باشیم؟ و یا اینکه چطور می توانیم دکوراسیون اداری محیط کار را با محیط زیست سازگار کنیم؟! ما در این مقاله سعی کرده این تا بتوانیم شما را با این موضوع بیش تر آشنا کنیم و همینطور با مزایا داشتن دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست اطلاعات کافی و جامع بدست آورید. پس تا انتهای این مطلب با مجموعه مبلمان اداری یکتا همراه باشید.

آشنایی با دکوراسیون سازگار با محیط زیست

دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست یکی از طراحی های زیبا دکوراسیون اداری می باشد که از طبیعت الهام گرفته شده. اگر بخواهیم به طور واضح تر بگوییم شما باید برای تهیه مبلمان اداری خود از میز اداری و صندلی اداری که به محیط زیست آسیب نزنند و قابل بازیافت باشند و در طراحی دکوراسیون خود از مواد شیمیایی کم تر استفاده کنید و از نور طبیعی برای محیط کار خود استفاده کنید و آرامش را به دکوراسیون اداری خود بیاورید. شما با این کار خستگی را از خود و اطرافیانتان دور خواهید کرد و محیطی آرام و دلنشین خواهید داشت. به همین علت است که دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

1 18

چگونه دفتر کاری سازگار با محیط زیست داشته باشیم؟

حال که با دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست بیش تر آشنا شده اید سوالی که پیش می آید این است که چطور دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست داشته باشید؟ جالب است بدانید که شما برای داشتن دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست تنها نیاز به الهام گرفتن از طبیعت ندارید بلکه شما می توانید با صرفه جویی در انرژی و مدیریت پسماند نیز دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست داشته باشید. در ادامه راه کار هایی برای طراحی و داشتن دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست به شما خواهیم گفت.

استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون اداری

استفاده کردن از گل و گیاه در دکوراسیون اداری باعث بهبود کیفیت هوا شده و همچنین هوای محیط را تازه و پر طراوت می کند. هرچه در دکوراسیون اداری خود از طبیعت الهام بگیرید نه تنها فضای شما زیبا تر و پر آرامش تر می شود بلکه در روحیع کارمندان نیز تاثیر می گذارد و این موضوع سبب می شود تا کارمندان در فضایی امن تر و و زیبا تر ساعات کاری خود را بگذارند و کم تر دچار احساس خستگی, بی حالی و استرس کنند. به نکته توجه داشته باشید که لازم است برای محیط کار خود بدانید از چه گل و گیاهی استفاده کنید اگر که از نور کافی و مناسب در محیط کار خود برخوردار نیستید بهتر است از گل و گیاه آپارتمانی استفاده کنید.

1 19
دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست

استفاده از متریال‌ها و محصولات سازگار با محیط زیست

شاید در نگاه اول این موضوع کمی غیر ممکن برسد ولیکن شما می توانید برای طراحی دکوراسیون اداری خود از موکت و رنگ های دیواری که مواد شیمیایی و آلاینده های کم تری دارند و همچنین قابل بازیافت هستند استفاده کنید.

استفاده کردن از نور طبیعی

وجود نور طبیعی در محیط های اداری مزیت زیادی دارد چرا که نور طبیعی در روحیه و انرژی کارمندان تاثیر گذار است. همچنین شما با استفاده کردن از نور طبیعی در در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کنید. بنابراین سعی کنید دکوراسیون اداری خود را به چینید که در تمامی محیط ها نور طبیعی کافی وجود داشته باشد.

نورپردازی صحیح و بهینه با لامپ های کم ‌مصرف

اگر که شرایط استفاده از نور طبیعی را ندارید به شما توصیه می کنیم تا از لامپ های کم مصرف استفاده کنید. امروزه انواع مختلفی از لامپ های کم مصرف در بازار موجود می باشد. شما با استفاده کردن از این لامپ ها نه تنها به محیط زیست کمک می کنید بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی می کنید چرا که این لامپ ها هزینه کم تری دارند.

ایجاد فرصت دورکاری برای کارمندان

از آن جایی که امروزه در سراسر جهان همه با ویروس کرونا درگیر شده ایم فرهنگ دور کاری میان کارمندان جا افتاده است. دور کاری نیاز به منابع در دفتر کار را کاهش داده و از آلودگی محیطی نیز جلوگیری می کند. زمانی کارمندان شما به صورت دور کاری مشغول به کار می شوند رفت و آمد آن ها به محیط کار نیز به محیط زیست و کم شدن آلودگی هوا نیز کمک می کند.

1 20
دکوراسیون اداری سازگار با محیط زیست

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت موضوع مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا است دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بخش های زیادی دارد نکات و ملزوماتی

https://yektafurniture.com/

پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن اداری دو جداره یکتا دکور پارتیشن اداری دو جداره : در پارتیشن های دو جداره ، قابلیت ساخت قاب های یک تکه و بزرگ

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی خلاصـــه ای از متن:  مقاله پیش روی شما یک راهنمای خرید میز منشی جامع و کامل می باشد. کانتر پذیرش یا

برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد، در میان انبوهی از تولید کنندگان بزرگ و کوچک تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتری و

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند