تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

راهنمای خرید میز منشی

فهرست مطلب :

راهنمای خرید میز منشی

خلاصـــه ای از متن:
 مقاله پیش روی شما یک راهنمای خرید میز منشی جامع و کامل می باشد. کانتر پذیرش یا میز منشی یکی از بهترین راه های معرفی شما به مشتریانتان است. میز منشی باید با سبک کار و فضای کاری شما همخوانی داشته باشد. میز منشی هر سازمان و شرکتی می تواند بنا به شرایط خود و نوع مشتریان و فضا اداری متفاوت باشد. کانتر پذیرش و میز منشی نیز در طرح های متفاوتی دیده میشود.

 

راهنمای خرید میز منشی

راهنمای خرید میز منشی با توجه به نیاز شما

 این مقاله راهنمای خرید میز منشی برای شما می باشد که به خرید خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین میز منشی می گردید. کانتر پذیرش یا میز منشی یکی از بهترین راه های معرفی شما به مشتریانتان است. ” میز منشی ” باید با سبک کار و فضای کاری شما همخوانی داشته باشد. میز منشی هر سازمان و شرکتی می تواند بنا به شرایط خود و نوع مشتریان و فضا اداری متفاوت باشد. کانتر پذیرش و میز منشی نیز در طرح های متفاوتی دیده می‌شود کانتر پذیرش چهار گوش و میز پذیرش با انحنا و قوس دار و استند و … . ما در مبلمان اداری یکتا در مقاله راهنمای خرید میز منشی سعی داریم شما را با انواع مختلف میز های منشی آشنا کنیم و تا جایی که می‌توانیم شما را در کاربرد هر مدل و کارامد بودن هر میز پذیرش آشنا کنیم و یک راهنمای خرید میز منشی پرکاربرد برای شما باشد.

چرا میز منشی امروزه اهمیتی زیادی دارد؟

میز منشی در هر شرکتی کاربردی متفاوت دارد و به طور کلی مبلمان اداری و دکوراسیون اداری برای نشان دادن عزم و توانایی شرکت‌ها نقش بسیار مهمی را دارد. میز منشی نیز بخشی از همین مبلمان اداری به شمار می رود و میز منشی شما اولین جایی است که مراجعه کنندگان آن را می بینند پس به همین علت شما باید با توجه به نکاتی که در ادامه مطلب راهنمای خرید میز منشی به شما می گوییم میز منشی مناسب را خریداری کنید.

تصویر میز منشی سفارشی ساز
راهنمای خرید میز منشی

چهار عامل مهم که راهنمای خوبی برای خرید میز منشی می باشد!

قبل از ” خرید میز منشی لیستی از آنچه که در انتخاب میز منشی برای شما اهمیت دارد و باید در نظر بگیرید تهیه کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه این مقاله چهار عامل مهم خرید میز منشی را برای شما نوشته‌‌ایم که یک راهنمای خرید میز منشی کامل و پرکاربرد می باشد. میز منشی دارای ویژگی های بسیاری است و در اندازه ها و طرح های متنوع عرضه می شود، بنابراین شما گزینه های زیادی برای انتخاب در اختیار دارید. به این فکر کنید که مهمترین فاکتور برای شما چیست؟ آیا فضای میز منشی، گزینه های ذخیره سازی ارائه شده توسط کانتر منشی، زیبایی یا دکوراسیون یا جذابیت و مدرن بودنی است که میز به فضای شما می دهد؟ اگر می خواهید انتخاب میز منشی برای شما راحت تر شود، باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما بهترین گزینه ممکن می باشد و بر اساس آن انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی چهار عامل مهم که راهنمای خرید میز منشی می باشد می پردازیم:

  • چه سایز میز منشی برای شما و فضای کاریتان مناسب است؟

درست مثل همه وسایل و مبلمان اداری، اندازه یک فاکتور اساسی در هنگام ” خرید میز منشی است. میز منشی در ابعاد و طرح های متفاوتی ساخته می شود که هنگام تهیه و سفارش میز منشی بهتر است طبق استاندارد های درنظر گرفته شده و توجه به راحتی منشی سفارش خود را ثبت کنید. طبق استاندارد بهترین ابعاد میز منشی طول ۱۸۰ سانتی متر و عرض ۱۴۰ سانتی متر با ارتفاع ۷۵ سانتی متر است. بیشتر یا کمتر بودن ارتفاع میز منشی باعث خستگی و وارد شدن آسیب به نواحی مختلف بدن در طولانی مدت می شود. همچنین زاویه ی مناسب برای پاها هنگام نشستن پشت میز ۹۰ درجه است. اگر برای شما مقدور نیست که ابعاد میز منشی را متناسب با ارگونومی بدن افراد تهیه کنید می توانید از روش ها و ترفند های مختلفی برای هماهنگی بهتر میز منشی و قامت شخص استفاده کنید که در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم برای مثال اگر قامت شخص بلندتر از حد استاندارد است از پایه هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند کمک بگیرید و ارتفاع میز منشی را بیشتر کنید یا برای افراد با قد کوتاهتر از زیرپایی استفاده کنید تا زاویه مناسب بین پاها و زمین ایجاد شود. البته این امکان برای شما وجود دارد تا ابعاد میز منشی را متناسب با عوامل متعددی از جمله میزان فضای محیط اداری شما ,نوع دکوراسییون و دیزاین, تعداد منشی هایی که قرار است از میز استفاده کنند شخصی سازی کنید.

  • چه مقدار فضا از میز منشی خود می خواهید؟

امروزه همه کاره بودن در طراحی مبلمان و میز های اداری به یک فاکتور مهم و کلیدی تبدیل شده است. شما مسلما تمایل دارید که یک میز منشی با فضای کافی و طراحی زیبا و عالی تهیه کنید. شما باید ظرفیت ذخیره سازی مورد نیاز خود را هنگام خرید کانتر منشی در نظر داشته باشید. بایستی قبل از انتخاب میز منشی به سوالاتی از قبیل اینکه آیا برای نگهداری وسایل نیاز به کشوهای بزرگ دارید؟ آیا کشوهای موجود در میز منشی به درد شما می‌خورند؟ آیا احتیاج به فضای چاپگر دارید؟ مسلما انتخاب میز منشی که فضای ذخیره سازی زیادی را بدون اینکه فضای زیادی از محل کار شما را اشغال کند فراهم می کند برای شما گزینه ای عالی است.

تصویر میز منشی سفارشی ساز
راهنمای خرید میز منشی
  • چه طرح و رنگی از میز منشی مناسب فضای شرکت شما می باشد؟

زیبایی و جذابیت میز منشی نیز از فاکتورهای بسیار مهم می باشد. میز منشی به بخش مهمی از دکوراسیون شما تبدیل می شود و بنابراین باید از جذابیت و زیبایی لازم برخوردار باشد.

در انتخاب طرح موارد مختلفی مانند متناسب بودن میز منشی با دکوراسیون مکان شما باید در نظر گرفته شود. برای مثال در صورت داشتن دکوراسیونی مدرن و با سلیقه، خرید انواع میز منشی مدرن را مد نظر قرار دهید.  علاوه بر این به رنگ دیوار توجه داشته باشید و متناسب با رنگ دیوار میز منشی خود را انتخاب کنید.

  • چه متریال و موادی برای ساخت و تولید میز منشی استفاده می‌شود؟

میزهای منشی سنتی از چوب ساخته می شوند. چوب ماده ای است که به راحتی در دسترس می باشد و امکان سفارشی سازی آن وجود دارد تا با سلیقه های طراحی مختلف سازگار شود. اما شما به راحتی می توانید میزهای تولید شده از فلز، لمینت، سنگ و حتی پلاستیک را تهیه کنید. اگر می خواهید چیزی زیبا و درجه یک داشته باشید، می توانید چوب را انتخاب کنید چرا که ماده ای تطبیق پذیر می باشد و به راحتی در هر دکوراسیونی به کار برده می شود. علاوه بر این نه به اندازه فلز اما با دوام است.

آشنایی با انواع میز منشی و کاربرد هرکدام

اهمیت میز پذیرش از نام این میز مشخص است ، پذیرش کلیه مشتریان ، مهمانان ، مراجعه کنندگان بر عهده شخصی است که بر پشت این میز اداری می نشیند و میز منشی اولین جایی است که به مشتریان خدمات مربوطه را ارائه می دهد در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم. قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن‌ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید.

  • میز منشی کوچک

میز منشی کوچک مناسب شرکت‌هایی است که هم مراجعین خیلی زیادی ندارند و هم تعداد منشی های هر بخش کم است. این سبک میز منشی معمولا در مطب‌ها نیز دیده می شود که در ادامه همین مقاله راجع به میز منشی مطب صحبت می کنیم . میز منشی کوچک می تواند از سبک مدرن باشد که هم کارایی زیاد را داشته باشد هم زیبایی خاص تری را به نمایش بگذارد. میز منشی کوچک نیز برای لابی ساختمان های کوچک و کم واحد مناسب‌اند. کانتر پذیرش کوچک با ابعاد و سایز کمتر نسبت به سایرین بهترین انتخاب برای محیط‌هایی که فضای کمی را در اختیار دارند است. این کوچک بودن ابعاد به این معنا نیست که کارایی ندارند. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه اصول طراحی و تولید را رعایت می کنیم و راحتی و کارایی محصولات نیز بسیار پر اهمیت است پس به هیچ عنوان نگران این نباشید که یک میز اداری کوچک و کم کاربرد از ما خریداری می کنید.

تصویر میز منشی سفارشی ساز
راهنمای خرید میز منشی
  • میز منشی کلاسیک

میز منشی کلاسیک یکی از زیباترین سبک های میز منشی است . طراحی خاص این میز اداری زیبایی بسیار زیادی را برای محیط کاری شما به ارمغان می آورد . میز منشی کلاسیک می تواند از ام دی اف و یا چوب باشد که در هر دو صورت ریزه کاری های زیادی را دارند که نقش و نمای خوبی را به نمایش می گذارند . به طور کلی مبلمان اداری کلاسیک وقار خاصی را به فضای اداری شما می دهد که تاثیرات بسیار مثبتی بر نحوه کار افراد و دیدگاه مشتریان و مراجعین دارد . کارایی بالای میزهای کلاسیک در کنار زیبایی آن‌ها این میزان محبوبیت را در میان همه جلب کرده است . میز منشی کلاسیک نیز مانند سایر میز های سبک کلاسیک(میز مدیریت کلاسیک، میز کنفرانس کلاسیک) خاصیت‌ها و ویژگی های خاص خود را دارد . برای استفاده از سبک کلاسیک باید فضای کافی آن را هم داشته باشید چرا که معمولا میز های اداری کلاسیک از حالت معمول ابعاد بزرگتری را دارند و دلیل این موضوع هم برای نشان دادن بهتر وقار این محصولات است . ما در مبلمان اداری یکتا میز منشی کلاسیک را با دو متریال مختلف به مشتریانمان عرضه می کنیم . ام دی اف و چوب که به سفارش مشتریانمان بهترین محصول را ارائه می دهیم.

  • میز منشی شیک

امروزه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری اهمیت بالایی برای مدیران پیدا کرده است . شاید در زمان قدیم کمتر به مبلمان اداری توجه به خرج می دادند اما حالا همه می دانند که شیک بودن دکوراسیون اداری چه تاثیری بر کسب و کارشان دارد . انتخاب سبک های متفاوت برای تجهیز مبلمان اداری کاملا بر حسب سلیقه و شرایط مشتری است. میز های اداری شیک می تواند جایگاه شرکت و سازمان شما را بالا ببرد . میز منشی شیک نیز همینطور است . کانتر پذیرش و میز منشی اولین جایی است که مشتریان و مراجعین به سازمان و شرکت شما به سمتش می روند پس بهتر است به زیبایی و کاربردی بودن این میز های اداری توجه بیشتری کنیم که در نگاه اول افکار مثبت را در ذهن همگان بکاریم.

  • میز منشی فانتزی

میز منشی فانتزی به علت خلاقیتی که در طراحی و تولیدش به کار رفته می تواند نظر خیلی از مشتریان را جلب کند. استفاده از دکوراسیون اداری و مبلمان اداری با خلاقیت، ذهن خلاق کارمندان را باز می کند و در کارها و امور خود خلاقیت را چاشنی می کنند. میز منشی فانتزی را می توان به دو بخش تقسیم  بندی کرد اول طرح و مدل فانتزی را داشته باشد و دوم اینکه از رنگ و تصاویر فانتزی استفاده شده باشد یعنی به طور مثال در مهد کودک و مدارس و آموزشگاه‌ها تابلوی جلوی کانتر پذیرش را می توان با تصاویر کارتونی سه بعدی پوشش داد ، این تصاویر مانند کاغذ دیواری روی کل تابلو پوشانده می شوند.

تصویر میز منشی سفارشی ساز
راهنمای خرید میز منشی
  • میز پذیرش مطب

میز پذیرش مطب جایی است که منشی باید با مراجعین ارتباط بگیرد و اطلاعات آن‌ها را ثبت کند. میز منشی مناسب مطب کارایی بسیار بالایی را باید به همراه داشته باشد چرا که افراد زیادی به مطب مراجعه می کنند و باید فضای مناسبی را ایجاد کرد. زیبایی این میز می‌تواند به طور کامل نظر مشتریانتان را جذب کند و نام و نشان و برند مطب شما مدیون زیبایی دکوراسیون مطب می‌باشد.

  • میز پیشخوان بانک – میز پیشخوان بانکی

 میز پیشخوان بانک متشکل از چند میز با شکل و شمایل شبیه در کنار یکدیگر می‌باشند با طرح های متنوع که کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب یک بانک جلوه و نمای بانک شما را به همراه دارد . میز پیشخوان بانکی باید عملکرد خاص خود را داشته باشد ، ابعاد دقیق که کاربر و ارباب رجوع در فاصله ای مناسب باید با هم ارتباط برقرار کنند . ایجاد فضایی برای یادداشت مشتریان و ارتفاع مناسب میز پیشخوان بانک و شیشه مناسب به کار رفته برای میز پیشخوان بانکی و … کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب بانک باید علاوه بر عملکرد بالای آن  زیبایی و هماهنگی را به همراه داشته باشد.

تصویر میز منشی سفارشی ساز

چه مقدار بودجه برای خرید میز منشی باید داشته باشیم؟

” قیمت میز منشی بر نوع طرح و ابعاد میز پذیرش و سبک کانتر پذیرش و رنگ و متریال مصرفی و نوع کاربری آن بستگی دارد. طبیعتا کانتر پذیرش یا میز منشی مناسب یک شرکت با نمای کلاسیک ،میز پذیرش کلاسیک را می‌طلبد که می‌تواند از جنس چوب و رنگ باشد البته که قیمت بالاتری نسب به ام دی اف دارد. کانتر پذیرش می‌تواند طرح سفارشی شما باشد. مبلمان اداری یکتا این امکان را می‌دهد که شما طراحی های مد نظرتان را در قامت اجرایی شدن ببینید. قیمت بالا یا پایین هر محصول مبلمان اداری یکتا فرقی ندارد زیرا ما پایبند به ارائه بالاترین کیفیت محصولاتمان به مشتریان هستیم.

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس طبیعت

میز کنفرانس ام دی اف(MDF)

میز کنفرانس ام دی اف(MDF) میز های کنفرانس انواع متفاوتی دارند و از مواد اولیه مختلفی تشکیل می شوند . میز کنفرانس ام دی اف(MdF)

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟

مبلمان اداری ارگونومی و فواید آن مبلمان اداری ارگونومی چیست ؟ و چرا مبلمان اداری ارگونومی اهمیت دارد ؟ما بارها در وبلاگ یکتا در مورد

نکات خرید مبلمان اداری

نکات خرید مبلمان اداری

نکات طراحی دکوراسیون اداری نکات خرید مبلمان اداری شامل موارد زیادی میشود که ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا امروز سعی داریم بخشی از نکات خرید

تریبون اداری

تریبون اداری

تریبون اداری خاص تریبون اداری مناسب فضایی را در اختیار سخنران برای یک سخنرانی و نطق دقیق می دهد . تریبون استاندارد تمکز سخنران را

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند