تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

اصول طراحی مبلمان اداری

فهرست مطلب :

اصول طراحی مبلمان اداری یعنی استاندارد و بی تقص بودن . در این مقاله با عنوان ” اصول طراحی مبلمان اداری ” سعی داریم شما را با گوشه از علم طراحی یعنی اصول طراحی مبلمان اداری آشنا کنیم. در این مقاله به نکاتی همچون تاریخچه طراحی و ابزار طراحی و اصول طراحی مبلمان اداری و همچنین به ابعاد مبلمان اداری و میز های کنفرانس و موضوعاتی که مربوط به اصول طراحی مبلمان اداری می پردازیم . مبلمان اداری یکتا تا کنون توانسته در تمام محصولات خود اصولی را رعایت کند چه در طراحی کالا و چه در تولید آن. اصول طراحی مبلمان اداری یکتا لزوما به این معنی نیست که تمام کار های ما ابعاد و طراحی مشخص شده ای دارند . شما می توانید طرح های سفارشی خود را به ما بسپارید .

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

ابعاد مبلمان اداری

طبیعتا در طراحی مبلمان اداری ابعاد اصولی و خاصی را به عنوان استاندارد مشخص کرده اند . بسیار از شرکت های صنعت مبلمان اداری طبق همان اصول و استاندارد ها به طور مثال میز هایی را آماده می کنند . که مزیت آنها سرعت دسترسی مشتری به این چنین محصولات از پیش تعیین شده است . ما در مبلمان اداری یکتا تا کنون توانسته ایم میز های اداری مخصوص هر کسی را برای آن شخص طراحی و تولید کنیم . سفارشی ساختن محصولات مبلمان اداری این مزیت ها را دارد که انحصاری خودتان و بنا به کاربرد شما از میز های اداری و محیط اداری ساخته می شوند . تمام طرح های مبلمان اداری یکتا قابلیت تغییر ابعاد و طرح طبق نظر مشتریانمان را دارند.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری سفارشی

اصول طراحی مبلمان اداری

اصول طراحی مبلمان اداری

استاندارد و اصول طراحی مبلمان اداری

ابعاد استاندارد در هر میزی میتواند متفاوت باشد و این تفاوت ناشی از کاربرد میز های اداری می باشد .

میز مدیریتمیز های مدیریت نسبت به کاربد خود بزرگتر از سایر میز ها می تواند باشد زیرا مدیر بیشتر از ۱۰ ساعت را در روز پشت آن میز می باشد و کار های خود را انجام می دهد و داشتن فضای مناسب برای انجام تمام کارها و جایی مانند کشو و فایل و … نیاز دارد

میز کارمندی | کارشناسی :  میز های کارمندی و کارشناسی طبیعتا باید فضای مناسبی را در اختیار کاربر خود قرار دهد . فضایی برای شاید مانور و جایی که وسایل و مدارک خود را در آن بتواند جای دهد .

میز کنفرانس : میز های کنفرانس بنا به تعداد نفرات مد نظر شما می تواند بزرگ یا کوچک باشد اما در اصول طراحی آن نکته ای قابل اهمیت است که بازگو کردن آن خالی از لطف نیست فضای در اختیار هر کس باید به نحوی باشد که کسی مزاحمتی برای دیگری ایجاد نکند و جایی را برای پذیرایی از مهمانان در نظر داشته باشیم که در هنگام پذیرایی مشکلی بوجود نیاید .

بیشتر بخوانید : میز های اداری مبلمان اداری یکتا

ابعاد میز کنفرانس

ابعاد میز کنفرانس بنا به تعداد نفرات و طرح آن میز متفاوت است . اصول طراحی مبلمان اداری و اللخصوص میز های کنفرانس به دو گونه است که البته رایج ترین شیوه طراحی و تولید ساخت چند میز و هماهنگ کردن آن ها به گونه مهندسی شده ای که طرح و شکل و شمایل اصلی کار را به خود بگیرند . میز های کنفرانس به شکل های متفاوتی طراحی و تولید شده اند مانند میز کنفرانس منحنی شکل یا دایره ای ، میز های کنفرانس مربع و مستطیل و … در ادامه گوشه ای از اطلاعات خود را در باره میز های کنفرانس برای شما به ارمغان آورده ایم.

میز کنفرانس ۴ نفره

میز کنفرانس چهار نفره می تواند طراحی های خاص خود را داشته باشد . استفاده از میز کنفرانس زمانی که به همین تعداد کم برای جلسات نیاز داریم به شیوه های متفاوتی است . می توان از میز کنفرانس چسبیده با میز مدیریت استفاده کنیم که بهره مناسب تر و استفاده بهتر را از فضا به همراه دارد . می توان به شکل میز جداگانه نیز برای آن فکری کرد . استفاده از طرح های سفارشی و واقعا منحصر به فرد می تواند فضای جلسه شما را بهتر کند و تغییر دهد.

میز کنفرانس ۸ نفره – میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۸ نفره و میز کنفرانس ۱۲ نفره برای شرکت ها و سازمان ها بسیار قابل استفاده تر است . اصول طراحی مبلمان اداری نیز در طراحی میز های کنفرانس با تعداد نفرات بیشتر و طبیعتا جایی بزرگتر فکری را داشته است . استفاده از طراحی شیک برای میز های کنفرانس بسیار امری زیبا و مناسب است البته که می دانید اتاق جلسات نباید فضایی کلافه کننده و با طراحی نا مناسب باشد.

ساخت میز کنفرانس

در ساخت میز کنفرانس مانند بقیه محصولات از اصول طراحی مبلمان اداری پیروی می شود . استفاده از طراحی های شیک بسیار مناسب است اما به خاطر داشته باشید طراحی گوشه ای از کار است و بخش اجرایی مبلمان اداری در تولید آن است که نیاز مند افرادی مهندس به علم مبلمان اداری و تجربه برای ریزه کاری هایی که کار های مبلمان اداری را از جمله در این بحث میز کنفرانس را شیک و بی نقص میکند . همانطور که گفتیم اصول طراحی مبلمان اداری یعنی در طراحی و تولید کاری بی نقص را تحویل دهیم . مبلمان اداری یکتا تا کنون تمام کارهای خود در زمینه تجهیز دفاتر و سازمان ها و فروشگاه ها و … از اصول اصلی طراحی مبلمان اداری پیروی کرده است .به طور کلی شرکت هایی که در صنعت مبلمان اداری کار میکنند از اصول طراحی مبلمان اداری به طور کامل پیروی میکنند و به نقل از افراد حاضر در این صنعت ، محصولی خوب و بی نقص و شرکتی را تحویل مشتریان می دهند .تخصص ما در مبلمان اداری یکتا ساخت مبلمان اداری شفارشی است و ساخت میز کنفرانس سفارشی و تجهیز سالن جلسات به صورت کاملا سفارشی را از مبلمان اداری یکتا بخواهید.

بیشتر بخوانیم: ابعاد استاندارد میز کنفرانس

اصول طراحی مبلمان اداری یکتا

همانطور که قبلا گفتیم ما در مبلمان اداری یکتا الویت را انتخاب مشتریان گذاشته ایم . اینکه ما الویت را نظر شما قرار داده ایم به منظور این نیست که اصول طراحی را رعایت نمیکنیم . استفاده از همین اصول مهندسی خاصی را میخواهد که سفارش و طرح خاص مشتریانمان را با رعایت اصول انجام دهیم . مبلمان اداری یکتا محصولاتی با کیفیت و شیک را تاکنون تحویل تمام مشتریانش داده است . ما در این مقاله سعی داشتیم شما را در مورد اصول طراحی مبلمان اداری آگاه تر کنیم .

اصول طراحی مبلمان اداری

« برای ارتباط با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با ما تماس بگیرید »

تماس با ما |

مطالب مرتبط :

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس بزرگ

خلاصـــه ای از مقاله: میز کنفرانس بزرگ بدون شک یکی از قطعات اصلی مبلمان اداری برای سازمان های بزرگ است که اهمیت آن باید جدی

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری چیست

مبلمان اداری و نکات کلیدی که در مورد آن باید بدانید . مبلمان اداری در دنیای مدرن امروز تبدیل به یک ضرورت شده است .هر

طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند