تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پارتیشن اداری دو جداره

فهرست مطلب :

پارتیشن اداری دو جداره یکتا دکور

پارتیشن اداری دو جداره :

در پارتیشن های دو جداره ، قابلیت ساخت قاب های یک تکه و بزرگ وجود دارد ، یعنی در این نوع پارتیشن بیشتر از ستون استفاده نخواهد شد، زیرا بدنه پارتیشن به اندازه محکم و قوی است که میتواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد، زیبایی پارتیشن های دو جداره میتواند دلایل بسیاری داشته باشد که یقینا حذف خطوط اضافی در طراحی پروفیلها میباشد.مطمئنا یکی از معیارهای انتخابهای مشتریان نیز زیبایی میتواند باشد، این نوع پارتیشن ها محدودیت رنگ ندارند و مشتری میتواند با توجه به کالیته های موجود در شرکت رنگ مورد نیاز خود را سفارش دهد.همچنین مشتریان میتوانند با ترکیب رنگهای مختلف حالتهای بسیار زیبایی را در یک پارتیشن برای سازمان خود ایجاد کند .


مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع پارتیشن اداری دو جداره کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.


http://yektafurniture.com/

خصوصیات پارتیشن اداری دو جداره:

ویژگی اصلی پارتیشن دو جداره مقاومت بالای انها میباشد ، البته این نوع پارتیشن ها انواع مختلفی دارند مانند : پارتیشن هایی که تمام ام دی اف هستند ، پارتیشن هایی که با شیشه و پرده و کرکره تولید میشنود و پارتیشن هایی که ترکیبی از شیشه و ام دی اف میباشند.

یکی از مزایای پارتیشن های دو جداره نسبت به تک جداره قابلیت عبور انواع کابلهای تلفن و شبکه از داخل قسمتهای پارتیشن میباشد.

پارتیشن های دو جداره را میتوان با توجه به معماری دفتر کار و همچنین طرحهای دکوراسیون اداری ، پیاده سازی نمود ، شما میتوانید برای ملاحظه انواع پارتیشن اداری تولید توسط مبلمان اداری یکتا به سایت www.yektafurniture.com مراجعه نمایید و یا برای دریافت هر گونه مشورت در مورد انتخاب و خرید پارتیشن اداری با شمــــــــاره 44620086-021 تماس حاصل نمایید.

نکات اصلی در انتخاب پارتیشن اداری :

توجه کنید انواع پارتیشن اداری باید با فعالیتهایی که در آن محدوده صورت می پذیرد سازگاری کامل داشته باشد . فرآیندهای مختلف کاری یقینا نیاز به محیط کاری متفاوت دارند .فعالیتهایی که نیاز به آرامش دارند باید در محیط های اداری آرام صورت پذیرند و شغلهایی که بر پایه ارتباطات و تعامل هستند باید در فضاهای بازتر و محیطهای بزرگتر صورت پذیرند .

مزایای پارتیشن اداری دو جداره :

در طبقه بندی مبلمان اداری مدرن ،پارتیشن اداری سبکی جدید  برای ایجاد فضایی پویا با قدرت تعاملی بالا در جهت فراهم کردن سبک نوینی از کسب و کار است. پارتیشن اداری به صورت پارتیشن شیشه ای، پارتیشن چوبی، پارتیشن ریلی و غیره… تقسیم می شود که می توان بر اساس ماهیت شرکت نوع آن را انتخاب کنید. پارتیشن های اداری مهمترین منبع نور رسانی طبیعی به کل فضای اداری هستند. پارتیشن اداری تعدادی مزایای زیر را ارائه می دهد:

اضافه کردن حریم خصوصی – برای کارکنانی که به طور مرتب کار می کنند. هیچ اختلالی وجود ندارد که آنها بر کار خود تمرکز کرده و نتایج کیفی ارائه دهد. هدف اصلی یک پارتیشن ایجاد یک فضای کاری جداگانه برای همه است تا همه چیز بتواند در هماهنگی باشد و همه بتوانند کاری را که دوست دارند انجام دهند.

دور از سر و صدا نگه داشتن – دفتر جایی است که مردم کار می کنند و به همین دلیل جو باید ملایم و آرام باشد. پارتیشن اداری می تواند در دستیابی و اطمینان از اینکه کارکنان قادر به تمرکز بر کار خود و جلوگیری از انواع صداهایی هستند که تأثیر نامطلوب بر روی کار و سطح تمرکز دارند، مفید باشد. از این رو یک پارتیشن به عنوان مانعی برای دفع سر و صدا عمل می کند.

فایده پارتیشن اداری دو جداره

فضای شخصی – پارتیشن اداری گزینه ای برای اضافه کردن یک فضای شخصی برای هر کارمند ایجاد می کند تا آنها خوشحال باشند و محل کار خود را دوست داشته باشند. همچنین به آنها حس مثبت می دهد که برای ماهیت شرکت ضروری است. به همین دلیل است که شما نیاز به پارتیشن اداری درست در دفتر خود دارید تا نتایج دلخواه را بدست آورید.

حتما بخوانید:چه مبلمان و لوازم اداری مناسب دفتر شما میباشد ؟

ایجاد فضای جدید – در صورتی که فضای اضافی در دفتر خود دارید، برای ساخت فضاهایی که می توانند برگزار شوند یا کارکنان می توانند ناهار و تنقلات را داشته باشند، می توان از آن استفاده کرد. به طور مشابه، فضا را می توان برای چیزهای مهم و همچنین ذخیره سازی اقلام دفتر اختصاص داد، با کمک پارتیشن اداری می توان فضای بیشتری را به دفتر اضافه و استفاده از آن برای افزایش بهره وری در کار به کار برد.

آسان برای نصب – پارتیشن اداری آسان برای نصب و راه اندازی است. آنها می توانند به راحتی از یک مکان به مکان

http://yektafurniture.com/

http://yektafurniture.com/

پارتیشن های زیبا، جدا کننده فضاهای داخلی خانه

پارتیشن اداری علاوه بر جدا کردن فضاها ، یکی از تاثیرگذارترین اجزای  در بحث دکوراسیون اداری میباشد ما در این مقاله سعی کرده ایم به پارتیشنهای خانگی بپردازیم در ادامه با مبلمان اداری یکتا همراه باشید.

یکی از روش ها برای تعریف مکانی جدید مثلا یک فضای خواب در دل یک فضای دیگر مانند اتاق نشیمن استفاده از یک پارتیشن است. انواع پارتیشن ها هم به شکل دائمی و ثابت انتخاب و نصب می شوند و هم به شکل تاشو یا کشویی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توانند به صورت دائمی یا موقت نشیمن را از فضای خواب که دربردارنده یک تخت خواب است جدا کنند در حالی که دو قسمت را به معنای واقعی و صد در صد از هم جدا نکرده اند اما حریمی مناسب و کافی برای فضای خواب ایجاد می کند.
در دکوراسیون داخلی یک فضا گاهی نیاز داریم از یه اتاق با چند کاربری مختلف استفاده کنیم، می توانیم یک فضای بزرگ را به چند قسمت تقسیم کنیم به طوری که این قسمت ها به طور کامل از هم جدا نشوند بلکه تنها عملکردشان از یکدیگر متفاوت شود. این جداسازی عملکردی به وسیله ی پارتیشن یا همان جداکننده ها صورت می گیرد. با یک انتخاب هوشمندانه می توانید پارتیشنی انتخاب کنید که علاوه بر جداسازی، فضای اضافه نیز برای شما ایجاد کند.

نقش پارتیشن اداری دو جداره

1: پارتیشن می تواند در نقش یک عنصر متفاوت ساخته شده از چوب عمل کند، این پارتیشن در عین جداسازی فضا، دید فضای ناهار خوری به آشپزخانه را محدود کرده است.

2: با قرار دادن کتابخانه بین دو فضا در عین جداسازی فضا، قسمتی کاربردی به خانه اضافه کرده اید.

3: این پارتیشن دکوراتیو فلزی را می توان نقطه ی تمرکز فضا به حساب آورد، وجود پیچ و خم های فلزی آن در میان سایر مبلمان که از اشکال منظم هندسی تشکیل شده اند مشخصه ی منحصر به فرد این طراحی است.

4پارتیشن با درب کشویی شیشه ای. فضای محدود شونده توسط این پارتیشن، می تواند متغیر باشد. همچنین شیشه ای بودن این جداکننده عبور نور طبیعی را فراهم می کند.

5: نصب پانل های شیشه ای رنگی

حتما بخوانید:مزایای جابجایی پارتیشن اداری

6: می توان از پرده به عنوان جدا کننده ی دو فضا استفاده کرد. مزیت این روش ارزان قیمت بودن آن است.

7: برش چوب یا ام دی اف به اشکال خلاقانه ی مختلف

8: استفاده از درب های چوبی کشویی یا ثابت

9: ایجاد نیم دیوار و ستون برای تفکیک دو فضا ایده ی جالبی است، این دیوار فضای غذا خوری را از نشیمن جدا کرده در عین حال نور طبیعی، به راحتی در تمامی فضا وارد می شود.همچنین کابینت موجود در این دیوار برای قرار گیری تجهیزات غذا خوری در نزدیکی میز غذا خوری بسیار مناسب است.

10: استفاده از دیوارهای جداکننده با بافت های متنوع، فضا را هیجان انگیزتر می کند.
http://yektafurniture.com/

استحکام پارتیشن اداری دو جداره :

پارتیشن ها ایستایی و استحکام بالایی دارند. تا آنجا که امروزه از پارتیشن به عنوان دیوار جداکننده نیز استفاده می شود. حتی اگر در پارتیشن از متریال شیشه نیز استفاده شود از استقامت و استحکام آن کاسته نمی شود.پارتیشن های اداری ممکن است انعطاف پذیر باشند اما ایستایی و استحکام بالایی دارند تا آنجاکه امروزه از پارتیشن به عنوان دیوار جداکننده نیز استفاده می شود حتی اگر در پارتیشن از متریال شیشه نیز استفاده شود از استقامت و استحکام آن چیزی کم نمی شود.

از مزایای دیگر پارتیشن های می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سطح کاملاٌ فلت استراکچر و سطوح پرکننده

تعویض و تغییر پرکننده های سطح بدون نیاز به دمونتاژ کلی

قابلیت تعبیه باند مخصوص عبور کانال های برق و شبکه

قابلیت استفاده از انواع کرکره های ولوم دار به جهت تنظیم نور و رویت محیط کار

قابلیت نصب انواع دربهای ریلی ( شیشه و ام دی اف ) ثابت ( شیشه و ام دی اف )

قابلیت رگلاژ طولی پارتیشن بعد از ساخت و در محل پروژه بین ۰ تا CM 4

قابلیت رگلاژ ارتفاعی پایین بعد ازساخت و در محل پروژه بین ۰ تا CM 5/2

استفاده از کلیه پر کننده های سطح ( شیشه، ام دی اف، پلکسی، ورق آلمینیوم و…..با ضخامت ۶ و ۱۶ میل

پارتیشنهادر شرایط مطلوب به صورت خود ایستا می باشند و در ابعاد ارتفاعی مختلف، کوتاه، استاندارد تا روی درب و زیر سقف قابل اجرا می باشند.

مطالب مرتبط :

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که

دکوراسیون اداری آموزشگاه

دکوراسیون اداری آموزشگاه

دکوراسیون اداری آموزشگاه موضوع امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد سعی داریم این مقاله را با عنوان دکوراسیون اداری آموزشگاه با بررسی نکات خاص

میز کنفرانس یو شکل

میز کنفرانس U شکل

میز کنفرانسU شکل یکی از مرسوم ترین مدل ها و طرح های میز های کنفرانس است که در کاتالوگ شرکت مبلمان اداری یکتا طرح ها

https://yektafurniture.com

مبلمان اداری شیک

مبلمان اداری شیک  یکتادکور مبلمان اداری شیک می تواند برآزنده یک کسب و کار قدرتمند باشد. داشتن مبلمان اداری شیک معمولا هدف کسی است که می

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند