تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی

فهرست مطلب :

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا می باشد ابتدا در این مورد عرض کنیم که طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی یعنی طراحی اصولی دکوراسیون اداری . در گذشته در تحریریه مبلمان اداری یکتا با مقالاتی دیگر اصولی بودن انواع محصولات اداری را برای شما توضیح دادیم حالا طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی دلیلی دیگر شود تا اصول طراحی دکوراسیون اداری را با هم بررسی کنیم . همراهان همیشگی تحریریه مبلمان اداری  از شما دعوت می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا نکات مربوط به  طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی را باهم در میان بگذاریم.

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی  _ مقدمه

توجه به امر محیط زیست یکی از اولویت‌های امروزه هر سازمانی می باشد  خیلی از سازمان ها برای اثبات پایبندی خود نسبت به اصول محیط زیستی اقدام به اخذ گواهینامه های ISO برای محیط زیست کردنده اند . در بسیاری از شهرها برای دادن مجوز ساخت یک ساختمان حتما باید موارد زیست محیطی را رعایت کنند حالا در اینجا بحث ما طراحی دکوراسیون اداری یا به طور کلی طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی است و سعی داریم به حاشیه نرویم و برای صنعت مبلمان اداری این بحث را باز کنیم . کاهش اثرات زیست محیطی برای یک دفتر کار اصول و نکات خاص خود را دارد از شما دعوت می‌کنیم مجددا همراه ما باشید تا این نکات و فاکتورها را با هم بررسی کنیم :

بیشتر بخوانید : صندلی های آموزشی

 

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی _  نقش دکوراسیون

برای ساختن یک ساختمان اداری منابع طبیعی زیادی استفاده می شود همانطور که در ادامه روند اداره جات این منابع طبیعی استفاده شود کاهش نمی‌یابد بلکه بیشتر هم میشوند .  تاثیرات بسیار عمده‌ای را روی محیط زیست می گذارد . صنعت حمل و نقل نقش بسیار مهمی را در محیط زیست ایفا می‌کند بهتر است بگوییم بیشتر صنعت حمل و نقل در تخریب محیط زیست و منابع طبیعی تاثیر می‌گذارد اما دور دوم ساخت و ساز نیز اثرات مخرب را بر محیط زیست می گذارد. به عنوان مثال تخریب لایه اوزون یکی از اثرات همین دو صنعت می باشد . حالا استفاده از منابع طبیعی شاید در برخی از صنایع لازم و ضروری باشد راهکار چیست استفاده مناسب و حتی طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی می تواند کمک شایانی به پابرجا بودن محیط‌ زیست دنیا بکند . ما نمی‌خواهیم تقصیر را برگردن صنعت های مختلف بیاندازید همانطور که می دانیم با پیشرفت صنایع و پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیا تمام سعی همه بر این است که اثرات زیست محیطی مخرب را کاهش دهند .و با پیشرفت علم و تکنولوژی و ورود تجهیزات پیشرفته به هر کشوری میتواند اثرات زیست محیطی مخرب آنجا را کمتر کنید به عنوان مثال در صنعت مبلمان اداری با استفاده از تجهیزات پیشرفته آلودگی صوتی و همینطور آلودگی فضا را کمتر میکند.

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی _  تاثیرات دکوراسیون اداری

عنوان مثال در یک سازمان استفاده از هر فضایی به نحو مناسب می تواند کمک شایانی به این می کند . انتخاب مبلمان اداری مناسب به هر نحوی تاثیرات خود را در محیط زیست می گذارد شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه جواب ما برای این سوال این است که شما در ورک استیشن های خود می توانید از فضای کمتر این اتاق پذیری بیشتر و کار بیشتری را بخواند به همین ترتیب ااین امر نه تنها باعث کاهش نیاز به فضا می شود بلکه مصالح ساخت ساختمان وسایل گرمایشی و سرمایشی نورپردازی و غیره نیز کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و همه اینها دست به دست هم می‌دهند تا برای حفظ محیط زیست تلاش کنیم.

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی

انعطاف پذیر بودن فضای اداری و به طور کلی دکوراسیون اداری حوزه عمل قابل توجهی را برای صرفه جویی در منابع طبیعی به وجود می آورند .  تغییرات بیش از حد در کارهای ساختمانی نیز می تواند اثرات بسیار مخربی را بر محیط زیست بگذارد .انعطاف پذیری دفتر کار یعنی امری که باعث کاهش فعالیت های اضافه می شود یا حتی انعطاف پذیری یک ساختمان به این معنا است که یک ساختمان اداری می تواند در آینده به یک ساختمان مسکونی نیز تبدیل شود و این امر باعث می‌شود که کمتر مصالح و مسائل تخریبی محیط زیست را انجام دهیم .

به طور کلی در نظر داشته باشید استفاده از مبلمان اداری مناسب و تهیه آن از شرکتهای معتبر مبلمان اداری می تواند باعث کاهش اثرات زیست محیطی شود در بسیاری از مواقع می توانیم به جای استفاده از چوب درختان برای ساخت دکوراسیون اداری ، البته با نظر مشتریان از اجناس دیگری استفاده کنید چرا که درختان پایدار و سر زنده بمانند . استفاده مناسب در طراحی در و پنجره ها و به طور کلی درزها برای کاهش استفاده و ثبات دمای محیط برای حفظ بحث سرمایشی و گرمایشی فضا . و حتی گزینه هایی که منجر به کاهش مصرف انرژی آب می شود گزینه هایی که منجر به کاهش تولید پسماند می‌شود و گزینه هایی که منجر به افزایش بازیافت انرژی نیز می شوند را باید در نظر گرفت . مادر شرکت مبلمان اداری یکتا کارشناسان مان را برای بحث مشاوره با مشتریانمان در نظر گرفته‌ایم این امر باعث می‌شود که به این مسائل زیست محیطی نیز برای کمک به انتخاب مشتریان توجه داشته باشند مطمئن باشید با مشاوره با کارشناسان ما این امور را به طور کامل در طراحی مناسب دفتر کارتان لحاظ میکنند.

طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی

سپاس از همراهی شما با مبلمان اداری یکتا

اینستاگرام مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

خرید آنلاین میز اداری

خرید آنلاین میز اداری

خرید آنلاین میز اداری عنوان این مقاله از مبلمان اداری یکتا می باشد . هدف از این موضوع راهنمایی شما برای انتخاب های مناسب در

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت موضوع مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا است دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بخش های زیادی دارد نکات و ملزوماتی

بهترین کتابخان های اداری

بهترین کتابخانه های اداری

بهترین کتابخانه برای محیط اداری بهترین کتابخانه های اداری در نظر هرکسی ، شاخص های خاص خود را دارد . بهترین کتابخانه های اداری به

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری حرفه ای

میز اداری حرفه ای مبلمان اداری حرفه ای و میز اداری چیزی است که برای هر کارمند باید در اتاق کار خود آن را داشته

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند