تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

با میز منشی چهارگوش بیشتر آشنا شوید

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
اگر قصد طراحی دکوراسیون دفتر خود را دارید، میز منشی و یا میز پذیرش هوشمند و شیک چیزی است که شما نیاز دارید. می توان گفت که میز پذیرش مهمترین چیز در قسمت پذیرش می باشد. میز منشی چهارگوش به علت مزایای خوبی که ارائه می دهد از جمله ایجاد جلوه ای مرتب و تمیز برای محل پذیرش به یکی از گزینه های پرطرفدار از میزهای منشی تبدیل شده است.

میز منشی چهارگوش از جمله انواع پرکاربرد میز منشی به شمار می رود که به علت مزایای بسیار خوبی که ارائه می دهد مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این مدل میز منشی بیشتر آشنا کنیم و همچنین به اهمیت انتخاب درست کانتر پذیرش و میز پذیرش یا میز منشی برای ایجاد یک محل پذیرش زیبا و تاثیرگذار می پردازیم.

اهمیت محل پذیرش به عنوان پیوند بین شما و مشتری بسیار بالاست. همانطور که یک چهره نمایانگر یک شخص است، محل پذیرش نیز نشان دهنده یک دفتر یا یک تجارت می باشد و همانطور که ما با نگاه کردن به شخص درباره او نظر می دهیم، اکثر بازدیدکنندگان نیز با نگاه کردن به محل پذیرش نظری در مورد کسب و کار و نحوه انجام آن ارائه می دهند.

اگر قصد طراحی دکوراسیون دفتر خود را دارید، میز منشی و یا میز پذیرش هوشمند و شیک چیزی است که شما نیاز دارید. می توان گفت که میز پذیرش مهمترین چیز در قسمت پذیرش می باشد. اما این میزها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال میزهای پذیرش اغلب از جنس چوب، شیشه و حتی فولاد بوده و همچنین به اشکال مختلف مانند مستطیل، مربع و حتی شبیه یک نیم دایره هستند.

میز منشی مدل MRD10

اهمیت میز پذیرش برای رونق کسب و کار شما چیست؟

اهمیت میزهای پذیرش تنها در زیبا سازی محل پذیرش خلاصه نمی شود. از آنجا که این میزها جایی هستند که بخش اصلی دفتر تجاری در آن قرار دارد، بنابراین علاوه بر زیبایی باید دارای ابزار مفید باشند. بسیاری از کارهای مهم از جمله دریافت و ارسال نامه، تماس های تلفنی و البته حضور بازدیدکنندگان در این منطقه انجام می شود. بنابراین طراحی میز منشی یا میز پذیرش مهم است. لازم است اطمینان حاصل شود که برای سهولت در انجام چندین کار طراحی شده است. میزهای پذیرش باید با توجه به ابعاد اتاق و عملکرد آن انتخاب شوند تا اطمینان حاصل شود که کارکنان هنگام استقبال از مشتریان و مهمانان راحت و مطمئن هستند.

یک دفتر مدرن از مجموعه وسیعی از میزهای پذیرش برخوردار است که در رنگ های سفید، مشکی، چوب طبیعی و ترکیبات فلزی عرضه می شوند. اگر کسب و کار شما با صنعت پزشکی یا زیبایی سروکار دارد، میزهای منشی یا پذیرش سفید انتخاب ایده آلی است زیرا بهداشت و تمیزی را برای مهمانان و مشتریان برقرار می کند. اگر مشاغل شما با خدمات قانونی، مالی یا خدمات پیشرفته سروکار دارد، یک میز منشی یا پذیرش سنتی مانند انواع میز ساخته شده از روکش های چوبی با تزئینات انتخاب ایده آلی است.

میز منشی مدل MRD11

میز منشی یا میز پذیرش همچنین باید دارای فضای ذخیره سازی باشد که در آن فرد می تواند اسناد مهم را با خیال راحت نگهداری کند. همچنین باید به گونه ای طراحی شود که سیم تلفن ها و سایر موارد را بتوان در آن جا داد تا این سیم ها در معرض دید بازدیدکنندگان قرار نگیرد. امروزه انواع مختلفی از میزهای منشی از نظر سبک و شکل، جنس متریال و همچنین اندازه موجود می باشد. مشاغل مختلف می توانند با توجه به نیاز مجموعه خود و فضایی که در اختیار دارند انواع میز منشی مدرن، میز منشی ساده و کوچک، میز منشی شیشه ای و غیره را انتخاب کنند.

مهمترین مزایای انتخاب میز منشی چهارگوش برای مشاغل کدامند؟

اکثر تجار ارزش ایجاد اولین تاثیر خوب در محیط کار را می دانند و بنابراین سعی می کنند در انتخاب میز منشی یا میز پذیرش که نقش اصلی در ایجاد اولین برداشت خوب را دارد دقت زیادی داشته باشند.

میز منشی مدل MRD12

میز منشی چهارگوش به علت مزایای خوبی که ارائه می دهد به یکی از گزینه های پرطرفدار از میزهای منشی تبدیل شده است. به طور کلی در طراحی محل پذیرش و ورود بازدیدکنندگان و مراجعین بایستی توجه داشت که استقبال پذیر و در عین حال زیبا و تاثیرگذار باشد. انتخاب درست میز منشی چهارگوش از جمله میز منشی مستطیلی می تواند تا حد زیادی به زیبا سازی محل پذیرش شما کمک کند.

مهمترین مزایای انتخاب میز منشی چهارگوش

از جمله مزایای میز منشی چهارگوش عبارتند از:

  • بدون هیچ مشکلی در هر فضایی جا می گیرد
  • ظاهری حرفه ای، سنتی و کارآمد دارد
  • به آسانی می توان آن را تمیز نگه داشت

یکی از مهمترین مزایای میز منشی چهارگوش این است که جلوه ای مرتب و تمیز را برای محل پذیرش ایجاد می کند.

کانتر پذیرش مدرن مدل MRD-04

علاوه بر این یک میز منشی چهارگوش می تواند فضای راحت تر و امن تری را برای کارکنان هنگام استقبال از مشتریان و مهمانان فراهم کند چرا که برخورداری از گوشه ها باعث ایجاد حریم خصوصی می شود. همچنین وجود گوشه ها در این مدل میزهای منشی و پذیرش امکان قرار دادن فضای ذخیره سازی بیشتری را درون میز فراهم می کند.

محبوب ترین سبک های میز منشی یا کانتر پذیرش

از جمله انواع محبوب میز منشی یا کانتر پذیرش می توان به میزهای منشی منحنی، میزهای منشی مستقیم از جمله میز منشی چهارگوش، میزهای منشی L شکل و میزهای منشی مکعب اشاره کرد.

میزهای پذیرش مستقیم که شامل انواع میز منشی چهارگوش می شود، روش سنتی محل پذیرش است و به فضای پذیرش اطمینان و کارآیی می بخشد. شما همچنین می توانید به راحتی یک میز مستقیم را با اندازه مناسب در هر اتاقی قرار دهید.

کانتر پذیرش مدرن مدل MRD-06

گروه مجرب مبلمان اداری یکتا شما را در انتخاب بهترین انواع میزهای منشی چهارگوش و دیگر انواع میز یا کانتر پذیرش یاری می نماید. شما می توانید انواع طرح های میز منشی چهارگوش را در سایت یکتا فرنیچر مشاهده کنید.

مقالات مرتبط:

زیبایی کانتر پذیرش چه تاثیری بر مشتریان شما دارد
ابعاد میز منشی و کانتر پذیرش
سفارش و خرید اینترنتی کانتر پذیرش
اهمیت میز پذیرش ، چرا کانتر پذیرش برای شرکت ها مهم است ؟
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
فضای پذیرش را زیبا طراحی کنید 
۵۵ نکته برای خرید کانتر پذیرش مدرن و شیک

مطالب مرتبط :

تجهیز دفتر کار خانگی

دفتر کار خانگی در عصر حاضر اهمیت خود را پیدا کرده است و ما در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به نحوه چیدمان و تجهیز

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت

عکس صندلی اداری

انتخاب و خرید صندلی اداری مناسب

انتخاب و خرید صندلی اداری مناسب شاید دغدغه بسیاری از خریداران باشد. امروز در تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا سعی داریم درباره نحوه انتخاب یک

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند