تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس ۸ نفره

فهرست مطلب :

میز کنفرانس ۸ نفره بهترین گزینه برای شرکت و محیط های اداری متوسط می باشد. اگر تعداد نفرات نسبتا کمی در جلسات حضور پیدا می کنند از میز کنفرانس هشت نفره استفاده کنید.

همراهان عزیز مبلمان اداری یکتا شما می‌توانید تمامی میزهای کنفرانس مجموعه ما را برای هشت نفر سفارش دهید، صرف نظر از اینکه تصویر محصول برای چه تعداد از کاربران طراحی شده است. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.(۰۲۱-۴۴۶۲۰۰۸۷)

میز کنفرانس ۸ نفره برای اتاق مدیریت

میز کنفرانس که در فرم و شکل های متفاوتی ارائه می‌شود، بهترین گزینه برای مدیرانی است که در اتاق خود نیاز به یک میز کنفرانس شخصی را می‌بینند. میز کنفرانس هشت نفره برای اتاق مدیریت معمولاً مرسوم است، مدیریت یک مجموعه با مدیران و اعضای زیر مجموعه خود جلسات خصوصی و درون سازمانی را در اتاق خود و پشت میز کنفرانس هشت نفره برگزار کند. میز کنفرانس ۸ نفره می تواند به صورت جداگانه در قسمتی از اتاق قرار بگیرد و یا می تواند به صورت ست میز مدیریت و کنفرانس در جلوی میز مدیریتی، از آن بهره ببرید.

93681f38b9

خوشبختانه شما که به دنبال خرید میز کنفرانس ۸ نفره هستید مراحلی از فرایند انتخاب را طی کرده‌اید و می‌دانید چند نفر برای میز کنفرانس شما مناسب است و ابعاد حدودی آن را تخمین زده‌اید و اگر در انتخاب خود تردید دارید یا تعداد نفرات دقیق را نمی‌دانید پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجموعه مبلمان اداری یکتا ارتباط بگیرید.

میز کنفرانس ۸ نفره

خرید میز کنفرانس ۸ نفره

هنگام خرید “میز کنفرانس ۸ نفره” به دلیل تنوع و ویژگی های زیاد میز کنفرانس ممکن است شما کمی گمراه شوید.کارشناسان مبلمان اداری یکتا جهت ارائه مشاوره به شما عزیزان حاضر هستند. کافی است برای دریافت خدمات مشاوره برای خرید میز کنفرانس هشت نفره با ما تماس بگیرید.

میز کنفرانس ۸ نفره

دو نکته بسیار کاربردی جهت خرید میز کنفرانس

اینکه چه میز کنفرانسی بخرید بیشتر با توجه به تعداد نفرات فضا و نوع کار شما مشخص می شود. میز کنفرانس جایی است که ایده های شرکت شما شکل می گیرد. بنابراین در انتخاب آن باید توجه زیادی کرد.به دو نکته مهم و اساسی در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • اولین نکته مهم که به آن باید توجه کنید فضای اتاق شما است. به طور واضح تر اگر بخواهیم بگوییم شما اگر فضای کمی دارید نباید از میز کنفرانسی استفاده کنید که تمام فضای اتاق شما را بگیرد و یا همچنین اگر یک اتاق کنفرانس بزرگ دارید نباید میز کنفرانس کوچکی را خریداری کنید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با توجه به تعداد افراد خود باید میز کنفرانس سفارش دهید. اگر در جلسات خود تعداد افراد نسبتاً کمی دعوت می کنید و با توجه به فضا در دسترس خود یک میز کنفرانس هشت نفره مناسب می باشد.
  • زمان انتخاب میز کنفرانس توجه کافی داشته باشید که میز شما فضای کافی برای گذاشتن وسایل اضافی نیز داشته باشد و کارمندان شما احساس راحتی داشته باشند. اهمیت حفظ فضای راحت در اطراف هر کارمند را بخاطر داشته باشید. این فضا معمولاً برای هر نفر در فضای کسب و کار حدود ۷۶ سانتی متر است و می تواند برای یک میز کنفرانس کوچک و همچنین یک فضای بزرگ استفاده شود.

توجه: میز کنفرانس ۸ نفره بسته به نوع طراحی آن و فرم کلی که دارد می تواند از ابعاد متفاوتی برخوردار باشد. پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام به خرید میز کنفرانس حتما با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا خریدی به صرفه و خوب را تجربه کنید.


میز کنفرانس ۸ نفره

انواع میز کنفرانس از نظر فرم و شکل

میز کنفرانس از مهم ترین میز های اداری به حساب می آید و تمام رویدادها و تصمیم گیری ها در رابطه با کار و هدف شرکت پشت این میز اداری اتفاق می افتد. شما خریداران محترم باید میز کنفرانس ۸ نفره مورد نظر خود را با توجه به نیاز و متراژ اتاق کنفرانس شرکت خود انتخاب کنید. میز کنفرانس ۸ نفره در در فرم و شکل های مختلفی طراحی می شود از مدل های پرطرفدار میز کنفرانس ۸ نفره می توان به میز کنفرانس مستطیل شکل, دایره و یو شکل اشاره کرد.

از آن جایی که میز کنفرانس با توجه به تعداد نفرات مد نظر شما و ابعاد اتاق کنفرانس باید انتخاب شود شما باید با کمک گرفتن از بررسی کارشناسان مبلمان اداری بهترین فرم میز کنفرانس ۸ نفره را اتتخاب کنید. پس از انتخاب فرم و شکل میز کنفرانس ۸ نفره نوبت به انتخاب سبک و رنگ و طرح میز کنفرانس می رسد. رنگ میز کنفرانس ۸ نفره باید با دکورایبون اداری اتاق کنفرانس شما هم خوانی داشته باشد. میز کنفرانس در سبک های مدرن و کلاسیک که امروزه این دو سبک بسیار پرطرفدار می باشند طراحی و تولید می شود. میز کنفرانس کلاسیک طرفداران خاص خود را دارد, اگر شما هم به سبک کلاسیک علاقه مند هستید میز کنفرانس کلاسیک انتخابی پرشکوه برای اتاق کنفرانس شما می باشد. توجه داشته یاشید که شما باید با توجه به سلیقه و سبک دیزاین محیط کار خود سبک میز کنفرانس خود را انتخاب کنید در صورتی که میز کنفرانس ۸ نفره شما با دکوراسیون اداری شرکت شما هم خوانی نداشته باشد از شکوه و زیبایی محیط اداری شما کاهسته می شود که این موضوع تاثیرات منفی زیادی خواهد داشت.

d5e1046fd5

قیمت میز کنفرانس ۸ نفره چقدر است؟

قیمت میز کنفرانس مسئله ای مهم برای خریداران می‌باشد. قیمت یک میز اداری به کلی به چند عامل بستگی دارد؛ شکل و متریال و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت میز، از جمله این فاکتور‌ها هستند. ولیکن یکی از عامل های مهم که در قیمت میز کنفرانس تاثیر زیادی دارد تعداد نفرات میز کنفرانس شما می باشد. چرا که این تعداد نفرات بیشتر یا کمتر بر ابعاد و حجم متریال مصرفی نیز تاثیر می‌گذارد.

19eaeba2ba

به همین خاطر است که پیشنهاد می‌کنیم از کارشناسان خبره و شرکت های معتبر مشاوره بگیرید و در انتخاب ابعاد و نفرات میز کنفرانس خود توجه داشته باشید این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های شما باعث بیشتر کردن بازدهی میز کنفرانس برای شما می‌شود. برای اطلاع از قیمت میز کنفرانس ۸ نفره کافی است که با مجموعه مبلمان اداری یکتا ارتباط بگیرید، کارشناسان ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما عزیزان را در اختیارتان می‌گذارند.

میز کنفرانس ۸ نفره

خرید اینترنتی میز کنفرانس

خرید اینترنتی میز کنفرانس ۸ نفره تنها از برند ها و شرکت های معتبر و حاضر در این صنف تضمین شده است.طبیعتاً خرید از یک فروشگاه و برند معتبر نگرانی های رایج جهت خرید آنلاین را نخواهد داشت. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا به شما همراهان که قصد خرید اینترنتی میز کنفرانس هشت نفره را دارید، پیشنهاد می‌کنیم سابقه برند‌ها و جایگاه آن‌ها را در صنف طراحی و تولید مبلمان اداری مورد بررسی قرار دهید.

2c055ba39b 1

علاوه بر این‌ها مسئله کیفیت محصولات نیز بسیار مهم است. میز کنفرانس با کیفیت، متریال درجه یک و طراحی خوب و تولید بی نقصی را دارد. مبلمان اداری یکتا با بیش از ده سال تجربه حرفه ای در زمینه فروش اینترنتی مبلمان اداری از شما دعوت می‌کند تا نمونه کار‌ها و رضایت مشتریان سابق ما را جویا شوید.

میز کنفرانس ۸ نفره

چهار مزیت خرید میز کنفرانس ۸ نفره

همانطور که اشاره شد میز کنفرانس در دفتر شما نقش بی بدیلی دارد و میزهای کنفرانس هشت نفره نیز از این امر مستثنی نیستند. میز کنفرانس ۸ نفره از میز های پرفروش و پرکاربرد است.

  1. میز کنفرانس ۸ نفره بهترین انتخاب برای محیط‌هایی با فضای متوسط و تعداد کارمندان نسبتا کم می باشد؛
  2. جابه جایی این میز کنفرانس نسبتا راحت بوده؛
  3. بهترین گزینه برای جلسات خصوصی در اتاق مدیریت می‌باشند؛
  4. با انتخاب این میز کنفرانس در هزینه خود صرفه جویی می‌کنید.

میز کنفرانس ۸ نفره

فروش میز کنفرانس مبلمان اداری یکتا

اگر به دنبال خریدی آسوده هستید و همینطور در جستجوی میز کنفرانسی کاربردی و زیبا باشد؛ مبلمان اداری یکتا بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. تجربه مجموعه ما در طراحی و تولید انواع میز کنفرانس در سراسر ایران به وجود آمده است. پروژه‌های موفق بسیار زیادی در ابعاد متفاوت برای سازمان‌ها و شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و دفاتر شخصی، بیمارستان‌ها و وزارتخانه‌ها انجام گرفته است که تمام این‌ها نشان دهنده کیفیت مطلوب و تمرکز تخصصی مجموعه مبلمان اداری یکتا به عنوان برترین تولید کننده میز کنفرانس، است.

8730e6b46f

میز کنفرانس ۸ نفره نیاز اساسی محیط کار شما

همانطور که می دانید میز کنفرانس یکی از ضروری ترین محصولات در اتاق کنفرانس می باشد. میز کنفرانس ۸ نفره بهترین انتخاب برای شما که فضای تقریبا کوچکی دارید و یا افراد کمی را به جلسات خود دعوت می کنید می باشد. شما می توانید از میز کنفرانس ۸ نفره در اتاق مدیریت خود استفاده کنید اما در صورتی که فضای کافی در اتاق مدیریت داشته باشید. میز کنفرانس ۸ نفره با ابعاد استاندارد طول ۳ متر و عرض ۱ متر تولید می شود و شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود بهترین و شیک ترین طرح و مدل را برای میز کنفرانس ۸ نفره خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین رنگ برای میز کنفرانس تاثیر زیاد و مثبتی در روند کار شما دارد بنابراین بهتر است برای میز کنفرانس ۸ نفره از رنگ های تیره و یا چوب استفاده کنید اما انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای می باشد و شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط :

اصول طراحی دکوراسیون منزل

اصول طراحی دکوراسیون منزل

اصول طراحی دکوراسیون منزل موضوع امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا می باشد. اگر از دکوراسیون کنونی منزل خود خسته شده اید و

طراحی دکوراسیون دفتر وکالت

اصول طراحی داخلی دفتر وکالت

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار حقوقی و وکالت و تجهیز مبلمان اداری آن ، به دلیل تعامل با مراجعین که به دلایل متفاوت درگیر

https://yektafurniture.com/

ابعاد مبلمان اداری مدرن

بررسی ارتفاع و ابعاد مناسب مبلمان اداری مدرن امروزه ابعاد استاندارد مبلمان اداری مدرن به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. میز کنفرانس و

دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک برای سازمان های بزرگ و شرکت هایی با فضای مناسب بسیار خوب است ، دکوراسیون اداری کلاسیک یعنی نمایش یک سبک شیک

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند