تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
بعد از خرید میز مدیریت بایستی در مورد نگهداری و تمیز کردن آن جدی باشید چرا که تأثیر زیادی بر کارایی محیط کار شما دارد و علاوه بر این به حفظ سرمایه شما کمک می کند. روش نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت متفاوت است و بایستی به صورت اصولی و درست انجام شود تا آسیبی به آنها وارد نشود.

از آنجا که میز مدیریت یکی از اصلی ترین و تأثیرگذارترین میزهای اداری است، بنابراین نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت از جمله نکات مهمی است که نباید دست کم گرفته شود. در این مقاله به توضیح نکاتی درباره نحوه نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت و تأثیری که بر دوام و بهره وری آن دارد، خواهیم پرداخت.

اگر فضای کاری نامنظمی را روی میز مدیریتی خود با انباشتن توده های کاغذ ایجاد کنید و اجازه دهید تا گرد و غبار جمع شود نه تنها می تواند در میزان کارآیی شما تأثیر بگذارد، بلکه می تواند بر کسانی که در دفتر شما از آلرژی رنج می برند تأثیرات منفی بگذارد.

اهمیت نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت

مطالعات نشان می دهد که یک محیط کار در شرایط ضعیف تأثیر منفی بر بهره وری می گذارد. چنین محیطی اغلب توانایی تمرکز شما را کاهش می دهد و انگیزه کلی را از شما می گیرد. به همین دلیل است که نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت جهت حفظ بهره وری مهم است.

خرید میز مدیریت شیشه ای

چند نکته در مورد نحوه نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت

اگر می خواهید مطمئن شوید که بهره وری شما تحت تأثیر قرار نمی گیرد، به نکات زیر در مورد نحوه نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت و دیگر قطعات مبلمان اداری توجه کنید.

تمیز کاری انواع میز مدیریت

توجه داشته باشید که بایستی جهت راحتی و بهره وری از مبلمان اداری خود نگهداری کنید.

همانطور که اشاره شد یک محیط کار ناموزون بر توانایی شما در تولید کارآمد تأثیر می گذارد و بیشتر اوضاع آشفته روی میز شما است. میز کار شما محلی است که بیشتر کارهای خود را در آن انجام می دهید، به همین دلیل مهم است که آن را در عالی ترین حالت ممکن نگه دارید. بنابراین بهم ریختگی را پاک کنید و همه چیز را در جای خود قرار دهید تا بتوانید روز کاری سودمندی را داشته باشید.

نگهداری منظم میز مدیریتی به تمیز کردن منظم سطح آن نیاز دارد. سطح میز مدیریت شما از هر ماده ای ساخته شده باشد اعم از چوب یا فلز، از یک پارچه خشک برای از بین بردن گرد و غبار و آلودگی های بالای آن استفاده کنید. برای از بین بردن آلودگی های سرسختانه، پارچه ای مرطوب را انتخاب کنید.

نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت

پاک کردن مکرر سطح پلاستیک، وینیل، کروم و چوب می تواند به حفاظت و نگهداری خوب میز مدیریت و همچنین به طول عمر بیشتر این قطعه از مبلمان اداری کمک کند. یک برنامه تمیز کردن منظم همچنین می تواند از شیوع میکروب در دفتر کار جلوگیری کند.

استفاده از پاک کننده های ملایم روش خوبی برای تمیز کردن پلاستیک، وینیل و کروم است. بسیاری از مبلمان چوبی با پوشش ضد لک پوشانده شده اند. برای تمیز کردن معمول مبلمان چوبی و میز مدیریت چوبی بهتر است فقط از یک پارچه خشک یا مرطوب استفاده کنید.

برای تمیز کردن انواع میز مدیریت، محلول صابون ملایم و آب گرم را مخلوط کنید و با استفاده از پارچه آلودگی ها را پاک کنید. از بکار بردن مواد شیمیایی سخت خودداری کنید زیرا این امر اغلب سطح میز شما را خراب می کند. اما برای اطمینان می توانید از دستورالعمل های سازنده میز پیروی کنید.

نگهداری اصولی از میز مدیریت کلاسیک

میز مدیریت کلاسیک یکی از پر طرفدار ترین و خاص ترین سبک های میز مدیریت می باشد. از آن جایی که در ساخت میز مدیریت کلاسیک از چوب استفاده می شود این میز مدیریت نسبت به دیگر میز ها به مراقبت بیش تری نیاز دارد چرا که چوب به راحتی دچار خردگی و خراشیدگی می شود. برای جابه جایی میز مدیریت کلاسیک حتما از نیروی مناسب کمک بگیرید تا میز مدیریت شما دچار خراشیدگی نشود. همچنین شما برای تمیز کردن میز مدیریت کلاسیک خود از هر ماده ی شوینده ای نمی توانید استفاده کنید این موضوع را به خاطر بسپارید و هرگز از مواد شوینده ای که مناسب چوب نمی باشد برای تمیز کردن میز مدیریت کلاسیک خود استفاده نکنید.

desk1

محافظت از انواع میز مدیریت

میز مدیریت چرمی می تواند بسیار گران باشد. بهتر است آن را دور از معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید تا زود کهنه نشود. گردگیری آن به صورت دوره ای با حوله خشک می تواند به حفظ وضعیت خوب آن کمک کند. بسیاری از لکه های مبلمان چرمی را می توان با صابون ملایم و پارچه ای مرطوب از بین برد. برخی از محصولات تمیزکننده ممکن است باعث تغییر رنگ مبلمان چرمی شوند.

اهمیت نگهداری و تمیز کردن انواع میز مدیریت

رعایت این نکات می تواند نیاز شرکت به تعویض مکرر مبلمان اداری و میز مدیریت را از بین برده و به حفظ سرمایه یک شرکت در مبلمان اداری خود کمک کند.

انواع میز مدیریت مدرن، میز مدیریت وکیومی، تمیز کردن خشک و استفاده از روکش های مناسب برای انواع میز مدیریت همان چیزی است که برای زیبایی و عملکرد عالی میز مدیریت و قطعات دیگر مبلمان اداری لازم است.

بنابراین بعد از خرید میز مدیریت بایستی در مورد نگهداری و تمیز کردن آن جدی باشید چرا که تأثیر زیادی بر کارایی محیط کار شما دارد و علاوه بر این به حفظ سرمایه شما کمک می کند. روش تمیز کردن و نگهداری میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت شیشه ای، میز مدیریت فلزی و غیره متفاوت است و بایستی به صورت اصولی و درست انجام شود تا آسیبی به آنها وارد نشود.

شما می توانید راهنمایی های لازم در مورد خرید و نحوه نگهداری انواع میز مدیریت از جمله میز مدیریت مدرن، میز مدیریت MDF، میز مدیریت پایه فلزی و غیره را از کارشناسان مجرب گروه مبلمان اداری یکتا دریافت نمایید.

dek2

 

مطالب مرتبط :

بهترین میز های اداری

بهترین میز های اداری

بهترین میز های اداری بهترین میز های اداری مبلمان اداری یکتا که شامل میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی ،میز کار گروهی ،میز

میز کنفرانس ۱۲ نفره بیضی

میز کنفرانس ۱۲ نفره

میز کنفرانس ۱۲ نفره با طرح‌ها و فرم‌های متفاوتی در شرکت مبلمان اداری یکتا طراحی و سپس تولید می‌شوند. میز کنفرانس دوازده نفره به صورت

عکس بنر مبلمان مطب و کلینیک مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب موضوع امروز تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است و برای صاحبین کلینیک های و مطب ها خواندن این مقاله را به شدت

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند