تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

میز کردنزا شماره سه

میز کردنزا شماره سه

گروه کالا : میز کردنزا

زمان تحویل : ۳ تا ۵ روز کاری

گارانتی محصول : ۱ سال پس از فروش

نام محصول : میز کردنزا شماره سه

خدمات پس از فروش : ۵ سال

کالیته رنگ های پیشنهادی : میز کردنزا شماره سه دارای دو کمد دو درب به همراه یک جدا کننده عمودی برای استفاده بهتر. در صورت تمایل مشتریان این کتابخانه کوتاه مدیریتی به ابعاد بزرگتر و سفارشی محیط شما نیز ساخته می شود. با این حساب امکان گذاشتن طبق در کمد در شرایط توصیف شده وجود دارد.

ابعاد:
ابعاد این محصول همانطور که در تصویر مشخص است ، در ارتفاع حداقل ۷۰ سانتی متر می باشد. طول آن ۱۲۰ و عرض ۳۵ سانتی متر است . این ابعاد مناسب برای محیط هایی با فضای کم است اما با تغییر نسبت ها و ابعاد به صورت مهندسی شده این محصول برای فضای بزرگتر نیز قابل استفاده است.
طراحی و تولید سفارشی :
این محصول در کنار سایر دکوراسیون اداری شما و همساز با سبک آن ها طراحی و تولید می شود . در صورت انتخاب رنگ های متنوع و سفارشی خودتان برای سایر مبلمان اداری خود می توانید در راستای ست کردن محیطتان رنگ این محصول را نیز تغییر دهید.
یراق آلات :
یراق استفاده شده در تمام محصولات مبلمان اداری یکتا مورد تایید مشتریان قرار خواهد گرفت و پس از بررسی نمونه های پیشنهادی کارشناسان ما ، شما می توانید از بین تنوع بسیار بالای یراق آلات، مدل مد نظر خودتان را بر روی محصول خود داشته باشید. لازم به ذکر است که تمام یراق مصرفی درجه یک بوده و گارانتی به مدت مشخصی را نیز شال می شوند.
جنس ام دی اف :
جنس ام دی اف میز کردنزا شماره یک ام دی اف درجه یک بوده و در صورت سفارش مشتری جنس این محصول به هایگلاس یا نمونه های دیگر تغییر پیدا میکند.

” این محصول را با بالاترین کیفیت از شرکت مبلمان اداری یکتا بخواهید “

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند