تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس کلاسیک

فهرست مطلب :

میز کنفرانس کلاسیک یکی از پرطرفدارترین میز های اداری می باشد که معمولاً از چوب طراحی و تولید می شود . ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا به همراه هنرمندان و افراد با تجربه طرح های بسیار شکیل و زیبایی را در زمینه مبلمان اداری کلاسیک برای شما به ارمغان آورده‌ایم . میز کنفرانس کلاسیک نیز بخشی از زیر مجموعه های مبلمان اداری کلاسیک می باشد. سبک کلاسیک به طور کلی طرفداران خاص خود را دارد اما معمولا سعی می‌شود که اتاق مدیران را با دکوراسیون کلاسیک تجهیز کرد. در ادامه نیز انواع میز کنفرانس چه بزرگ چه کوچک را می‌بینیم که برای محیط های مختلف کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. همراه مبلمان اداری یکتا باشید تا با میز کنفرانس کلاسیک بیشتر آشنا شوید.

راهنمای خرید میز کنفرانس کلاسیک

در این بخش به چند سوال مهم در رابطه با خرید میز کنفرانس کلاسیک پاسخ می دهیم :

  • میز کنفرانس کلاسیک چیست ؟
  • جنس میز کنفرانس کلاسیک چیست ؟
  • میز کنفرانس کلاسیک بهتر است یا مدرن ؟

میز کنفرانس کلاسیک مانند سایر میز های کنفرانس در ابعاد و اندازه های متفاوت طراحی و تولید می شوند . معمولا میز های کنفرانس کلاسیک برای تعداد چهار نفر به بالا استفاده می شود که چوب و طرح های روی آن نمای زیبای خود را نشان دهند .

میز کنفرانس کلاسیک چیست ؟

این سوال شاید برای شما هم پیش بیاید که میز کنفرانس کلاسیک چیست و کدام یک از میز های کنفرانس را می توان در سبک کلاسیک قرار داد . در اینجا به طور خلاصه برای شما توضیح می دهیم که به چه مدل میزی ، می توان میز کلاسیک گفت .

میز کنفرانس کلاسیک W25

میز کلاسیک از چوب طراحی و تولید می شود و نقش و نگار های متفاوتی را دارد و همین حکاکی‎‌ها باعث زیبایی بخشی به این نوع میز‌ ها می شود . استفاده از رنگ برای چوب می تواند نکته قابل توجه دیگر این دسته از میز های اداری باشد . رنگ های معمول که در طراحی میز های اداری کلاسیک از آن استفاده می شود به سه دسته سفید ، مشکی و رنگ چوب تقسیم شده‌اند که بنا به سلیقه مشتریان آن‌ها آماده می شوند .

میز کنفرانس کلاسیک یا به طور کلی به این دسته اصطلاحا مبلمان اداری سلطنتی نیز گفته می شود ، مناسب محیط های بزرگ می باشد . مدیران و صاحبان مشاغلی که علاقه زیادی به سبک دکوراسیون کلاسیک دارند می توانند برای برقراری ارتباط با کارشناس ارشد ما با شماره زیر تماس بگیرند .

انتخاب بین میز کنفرانس کلاسیک و مدرن بسته به چند مورد است . شما زمانی می توانید در خرید مبلمان اداری خود موفق باشید که با کارشناس مناسب مشورت کرده باشید . در بالا از ابعاد و جنس و رنگ میز های کنفرانس کلاسیک گفتیم . استفاده از سبک مبلمان اداری کلاسیک زیبایی خاصی را به محیط شما می آورد بهتر است برای اتاق مدیریت بک مجموعه از سبک کلاسیک استفاده کنید که دکوراسیون جذاب و شیکی را داشته باشید .

نکات مهم در خرید میز کنفرانس کلاسیک

هنگام خرید میز کنفرانس باید به مسائل متنوعی توجه داشت. ابعاد محیط، تعداد نفرات، نور محیط، پلان محیط و موارد بسیار زیاد دیگر. طبیعتا می‌دانیم که معمولاً افراد به علت مشغله زیاد و نداشتن تخصص در این باره، وارد جزئیات این موضوع نمی‌شوند. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا کارشناسان خود را جهت ارائه مشاوره به مشتریان عزیز در اختیار داریم که کمک بسیار زیادی به مراجعین ما می‌کنند. کارشناس برای بررسی فضا و محیط مدنظر، وارد مجموعه شما می‌شود و با اندازه گیری و ثبت نکات مد نظر شما پیشنهادات تخصصی را ارائه می‌دهد که هم محیط شما را زیباتر می‌کند هم کارایی را در آنجا بالاتر می‌برد.

فرم و شکل میز کنفرانس کلاسیک

بیشتر ردم به اولین چیزی که در یک میز کنفرانس کلاسیک به آن توجه می کنند ، ظاهر و شکل آن است که احساس خوبی را منتقل می کند مطالعاتی که در این باره انجام شده معلوم است که فرم ها و اشکال مانند رنگ ها بر احساسات و عواطف تاثیر گذارند و باعث بوجود آمدن حس در انسان‌ها می شود. اشکال مختلف در مبلمان اداری وجود دارد که در ادامه به تاثیرات این فرم ها می پردازیم .

به عنوان مثال اول ، فرم گرد یا دایره ای میز کنفرانس کلاسیک احساسات مختص به خود را بوجود می آورد . تعامل بالا ، تحریک انرژی و افکار و و ایجاد حس قدرت و وحدت از تاثیرات این میز کنفرانس است . این شکل برای ایجاد فضای متمرکز تر بسیار مناسب است .

میز کنفرانس کلاسیک W20

شکل و فرم مستطیل و مربع دارای تاثیرات قابل توجهی بر احساسات و افکار کارکنان و مشتریان است. این فرم حس انضباط و ثبات و تفکرات و تصمیمات منطقی را در شما بوجود می آورد . در این طرح از میز کنفرانس کلاسیک احساساتی همچون امنیت و برابری در افراد افزایش پیدا می کند . به طور کلی طرح مربعی و مستطیلی کلاسیک‌ترین مدل میز های اداری است . پیشنهاد مبلمان اداری یکتا به شما این است که در فضای کوچک از این سبک استفاده کنید .

میز کنفرانس کلاسیک W26

نحوه عملکرد میز کنفرانس کلاسیک

محیط کار همواره در حال تکامل است و اتاق و فضای جلسات نیز از این پیشرفت غافل نیست . می دانیم که در گذشته نه چندان دور جلسات طولانی مدت و پر از نشستن روی یک صندلی و استفاده از یک میز کنفرانس بود که با گذر زمان باعث شد مشکلات فیزیکی برای کارمندان و پرسنل بوجود بیاید . اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و لزوم استفاده از دانش و مهارت مناسب در هر کاری به طور همزمان ، از این مشکلات عبور کرده‌ایم . میز های کنفرانس کاربردی تر طراحی شده‌اند و صندلی های اداری نیز با استفاده از تکنولوژی ارگونومی طراحی و تولید شده‌اند . بهتر است در خرید میز کنفرانس به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید چرا که حفظ کیفیت اصلی‌ترین مساله ما است …

تناسب اندازه میز کنفرانس کلاسیک

ابعاد و اندازه های میز های اداری یک استانداردی دارند . میز کنفرانس نیز دارای این استاندارد است و ارتفاع و طول و عرض پایه ای را برای خود دارد . میز های کنفرانس بنا به شکل و ظاهر و همین طور تعداد کاربرانش اندازه گیری می شود اما به طور کلی در یک میز کنفرانس مستطیلی ابعاد برای هر واحد از این میز کنفرانس مشخص است . میز کنفرانس بزرگ معمولا به میز کنفرانس بالای شش نفر گفته می‌شود. هر واحد میز کنفرانس قابلیت استفاده دو کاربر را فراهم می کند؛ ارتفاع برای هر واحد عددی بین ۷۰ الی ۸۰ سانتی متر می باشد که معمولا از میان این دو عدد ارتفاع تعیین می شود . عرض میز کنفرانس کلاسیک هم معمولا ۶۵ الی ۸۵ سانتی متر می باشد که بسته به نوع طرح و متراژ محیط و کاربرد آن تعیین می شود . طول هر واحد از میز کنفرانس کلاسیک بین ۱۴۰ تا ۱۶۰ سانتی متر می باشد که باز هم بسته به موارد خاص تعیین می شوند.

مطالب مرتبط :

بامبو در دکوراسیون داخلی

بامبو در دکوراسیون داخلی

بامبو در دکوراسیون امروزی نقش جالبی را دارد این متریال جذاب ، سبک و مدرن بوده و اکنون بیشتر برای پارتیشن بندی و زیبا سازی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی یکی از سوالاتی است که در ذهن بسیاری از مشتریان پیش میاید. تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی و کارمندی

طراحی دکوراسیون دفتر وکالت

اصول طراحی داخلی دفتر وکالت

برای طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار حقوقی و وکالت و تجهیز مبلمان اداری آن ، به دلیل تعامل با مراجعین که به دلایل متفاوت درگیر

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

خرید کانتر پذیرش برای مطب و کلینیک

استعلام قیمت میز پذیرش کلینیک به همراه مشاوره خرید کانتر پذیرش یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، کانتر پذیرش در مجموعه مبلمان

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند