تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است؟

فهرست مطلب :

ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است؟ امروز در بخش تحریریه مبلمان اداری یکتا قصد داریم تا در مورد ابعاد استاندارد انواع میز مدیریت صحبت کنیم ؟

با اینکه مدلها و انواع مختلفی از میزهای مدیریت تولید و به بازار عرضه میشوند ولی با توجه به اصول ارگونومی در طراحی اینگونه محصولات ، میتوان استانداردخاصی را در مورد ابعاد و اندازه میزها ارائه نمود.

ابعاد استاندارد میز مدیریت چه ابعادی هستند ؟

میز مدیریت از مهم ترین میز های اداری می باشد و استاندارد بودن این میز اهمیت زیادی دارد چرا که مدیریان ساعات زیادی را پشت این میز مشغول به کار هستند. میز مدیریت معمولا با توجه به طرح و بخصوص ابعادش از میز کارمندی و میز کارشناسی متمایز میگردد معمولا میزهای کارمندی دارای طولی از حداقل ۱۱۰سانتی متر تا حداکثر ۱۶۰و به ندرت دارای طول ۱۸۰ نیز میباشند اما این موضوع در میزهای مدیریت کاملا برعکس است یعنی به نوعی میتوان گفت که نقطه شروع طول میز مدیریت ۱۸۰ سانتی متر میباشد و عرض آن میتواند حداقل ۷۰ و عمدتا ۸۰ساتی متر میباشد

اما در اتاقی که مدیر عامل فضای کافی داشته باشد معمولا میز مدیریت با طول ۲۲۰ و عرض ۹۰بهترین گزینه میتواند باشد .

4

ارتفاع استاندارد میز مدیریت

ارتفاع میز مدیریت باید همانند میز های دیگر یکسان باشد. ارتفاع تمامی میز های اداری مشابه می باشد و فرقی نمی کند. ارتفاع استاندارد میز مدیریت ۷۵ سانتی متر می باشد. اگر که ارتفاع میز شما استاندارد نباشد رمانی که پشت میز مشغول به کار هستید به سلامت شما آسیب وارد می شود. البته در حال حاضر صندلیهای قابل تنظیم ارتفاع با مکانیزمهای تنظیم ارتفاع وجود دارند که اجازه می دهد تا ارتفاع میز مدیریت حتی تا ۸۰ سانت هم بالا برود ولی بالاتر از ان به ستون فقرات فرد استفاده کننده لطمه میزند و توصیه نمیگردد .

میز مدیریت پایه استیل

آشنایی با انواع میز مدیریت

مجموعه مبلمان اداری یکتا با توجه به نیازهای بازار سعی کرده است تا طیف گسترده ای از مبلمان اداری را برای مشتریان خود در طبقه بندیهای زیر ارائه نماید در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع میز مدیریت آشنا شوید.

۱-میز مدیریت ام دی اف :

این نوع میزها همانطور که از نامشان مشخص است از ام دی اف ساخته شده اند. یعنی تابلوی میز، صفحه میز پایه ها و فایل و ال میز همه از جنس ام دی اف هستند. شما میتواند این ام دی اف با روکش ملامینه ، یا با روکش هایگلاس و یا ام دی اف برجسته طرح چوب باشد. البته اکنون در بازار ام دی اف طرح سنگ نیز موجود میباشد و این تنوع باعث ارائه کارهای بسیار زیبا شده است. همچنین شما می توانید میز مدیریت ام دی اف مورد نظر خود را با رنگ دلخواه خود سفارش دهید و میز مدیریت خود را با دکوراسیون اداری خود ست کنید.

Capture5

۲-میز مدیریت پایه استیل :

این نوع میزها در دسته میز های مدرن قرار می گیرند پایه فلزی این میز ها باعث زیبایی و مدرن به نظر رسیدن آن می شود. بعنوان مثال میز اداری تمام ام دی اف ، میز اداری تماما چوبی با سبک کلاسیک ، میزهای فایبرگلاس و همچنین میزهای با کورین، اما طراحان میزهای اداری مدرن در سالهای جاری ، بیشتر به سمت استفاده از استیل و فلز در پایه های میزمدیریت و سایر میزهای اداری نظیر کارگروهی متمایل شده اند. میز مدیریت پایه استیل برای شما مدیران که می خواهید اتاق مدیریت شیک و چشمگیر داشته باشید گزینه ای فوق العاده می باشد. پایه های استیل این میز نور اتاق شما را دو چندان می کند بنابراین اگر اتاق مدیریت شما نور کافی ندارد می توانید از این میز مدیریت استفاده کنید.

میز مدیریت پایه استیل

۳-میز مدیریت وکیومی :

میزمدیریت وکیوم ، از ام دی ف خام و روکشی که با دستگاه بر روی آن وکیوم میشود تولید میشوند . این نوع میزها خلاهای تولید با ام دی اف را پر مینند چون ام دی اف خام را براحتی میتوان ماشینکاری کرد و آنرابصورتهای مختلف درآورد . روکش وکیوم نه یک محصول و شی مشخصی نیست . بلکه یک فرایند است که با استفاده از ابزار و تکنولوژِی وکیوم ، برای ایجاد خلاء و فشرده سازی ذرات استفاده می کنند . این تکنولوژی به این صورت است که هوای موجود بین سطح و روکش را کاملا تخلیه کرده و بین آن ها ایجاد خلاء می کند . این عملیات باعث می شود روکش به سطح مد نظر ما بچسبد . با توجه به فشردگی ذرات و خلاء ایجاد شده ، این ترکیب یکی از مستحکم ترین روکش ها را با کمترین ضخامت ممکن بوجود می آورد . به همین دلیل است که روکش های وکیومی محبوبیت بسیار زیادی را دارند.

میز مدیریت وکیومی

۴-میز مدیریت شیشه ای :

این میزها هم در زمره میز اداری مدرن قرار دارند و در دکوراسیون اداری مدرن بیشتر به چشم می آییند . زیبایی یکی از اصلی ترین ویژگیهای این میزها میباشد ولی میز شیشه ای مشکل زود لکه شده را هم دارد. بنابراین اگر شما فردی هستید که در پشت میزتان خیلی جلسه میگذارید بهتر است از میز شیشه ای استفاده نکنید. میز مدیریت شیشه ای اگر طراحی خوبی داشته باشد بسیار زیباست. یک سبک لوکس و شیک به حساب می آید که طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از شیشه در میز های مدیریتی معمولا برای صفحه اصلی کاراست که روی صفحه اصلی کارمی نشیند و آنقدر به چشم نمی آید اما میز مدیریت تمام شیشه ای با این سبک تفاوت دارد.

میز مدیریت شیشه ای

۵-میز مدیریت کلاسیک:

میز مدیریت کلاسیک از محبوب ترین سبک های میز مدیریت می باشد. این میز مدیریت با طراحی و سبک کلاسیکی که دارد اتاق مدیریت شما را مجلل و پرشکوه می کند. اگر که می خواهید احساس قدرت داشته باشید میز مدیریت کلاسیک گزینه ای فوق العاده برای شما مدیران عزیز می باشد. این سبک طرفداران خاص و منحصر به فرد خود را دارد اگر که شما هم جزو افرادی هستید که به سبک کلاسیک علاقه مند هستید بی شک از میز مدیریت کلاسیک استقبال خواهید کرد. میز مدیریت کلاسیک نسبت به دیگر میز مدیریت ها ابعاد بزرگ تری دارد اگر که اتاق مدیریت شما فضای بزرگی ندارد میز مدیریت کلاسیک برای اتاق مدیریت شما مناسب نمی باشد.

5

مطالب مرتبط :

بامبو در دکوراسیون داخلی

بامبو در دکوراسیون داخلی

بامبو در دکوراسیون امروزی نقش جالبی را دارد این متریال جذاب ، سبک و مدرن بوده و اکنون بیشتر برای پارتیشن بندی و زیبا سازی

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس بزرگ

خلاصـــه ای از مقاله: میز کنفرانس بزرگ بدون شک یکی از قطعات اصلی مبلمان اداری برای سازمان های بزرگ است که اهمیت آن باید جدی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند