تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

استفاده از لوگو در دکوراسیون اداری

فهرست مطلب :

استفاده از لوگو در دکوراسیون اداری شما یک جلوه بسیار خوبی را دارد . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه سعی داشتیم خلاقیت را به هر نحوی به دفاتر و شرکت ها و سازمان ها ببریم چرا که تاثیرات بسیار خوبی را روی محیط و همینطور روی افراد حاضر در آن جا می کذارد خلاقیت در استفاده از لوگو بسیار زیاد است . می توانید برند و لوگوی خود را روی میز های اداری خود حک کنید یا روی دیوار کوب و پارتیشن اداری این کار را انجام دهید. کمی مدرن تر باشید و از نئون ها و تابلو های شیک استفاده کنید . در ادامه همراه ما باشید .

مدل های طراحی داخلی مدرن و خلاقانه متنوعی ظهور کرده است و طراحی منازل را هم دستخوش تغییرات و تحولاتی کرده و اما دفاتر، مجموعه ها و شرکت ها و فضاهای اداری نیز از همین تغییرات ذکر شده بی نصب نمانده اند ؛ تغییراتی که البته مثبت بوده و کاربردی هستند و بر اساس روانشناسی محیط های کاری بدست آمده اند. بسیاری از ما نیمی از زمان روز خود را در محیط اداری می گذرانیم . به همین دلیل است جدیدا طراحی دکوراسیون و تجهیز مبلمان اداری فضای این محیط ها که کم کم به خانه ی دوم ما تبدیل شده اند ، دارای اهمیت زیادی می باشند . این تغییرات اثرات مثبتی بر میزان فعالیت ها ،انگیزه برای کار ، بازدهی پرسنل و راندمان کلی شرکت و کارکنان آن می گذارد ، همچنین شرکت هایی که فضای آن توسط متخصصان و کارشناسان این عرصه طراحی شده است و اصول و نکات لازم را رعایت کرده است تاثیر مثبتی بر ارباب رجوع ها و مهمانان شما خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : میز مدیریت پایه استیل

ابتدایی ترین نکته و همچنین مهمترین نکته توجه به ابعاد و متراژ محیط و فضای کاری شماست . همچنین میزان ارتباط و تعامل کارمندان با یکدیگر و اهمیت این ارتباط ها هم نکته دیگریست که جزئی از عوامل تعیین کننده برای مدیریت فضا می باشد . به همین دلیل و در راستای رسیدن به حداکثر میزان بازدهی ، لازم است با حفظ حریم شخصی پرسنل ، آرامش و تمرکز آن ها تامین بشود.

بیشتر بخوانید : خلاقیت در دکوراسیون اداری

طراحی دفترکار WIX.COM

این مجموعه در حوزه ی امور مرتبط با توسعه وب در میامی فعالیت دارد . دفتر کار به خوبی طراحی و اجرا شده است . مجموعه سعی داشت در طراحی خود مسائلی همچون بازدهی کارکنان را در نظر بگیرد . می بینید که در محیط های کاری و اتاق ها ، با استفاده از نیمکت های مدرن و الکترونیک که نزدیک پنجره ها قرار داده شده اند کارکنان می توانند از فضای بیرونی و منظره طبیعی بسیار زیبا شهر لذت ببرند و همچنین به نور طبیعی که عامل بسیار بسیار مهمی برای شادابی و نشاط افراد است دسترسی داشته باشند . جالب است بدانید که سالن هایی برای پرسنل طراحی شده اند که می توانند در آن استراحت کنند و جالب تر اینکه می توانند سوالات و درخواست های فنی را روزانه یک به یک پاسخ بدهند.

بیشتر بخوانید : ابعاد استاندارد میز مدیریت

از جذابیت های این مجموعه به سالنی که بالتر از آن صحبت کردیم برمی گردیم . این مجموعه دارای سالن بزرگیست که پرسنل در آنجا جهت صرف صبحانه و نهار و شام و همینطور تعامل در کنار هم وقت می گذارنند . اتاق چند منظوره نیز امکاناتی همچون کلاس یوگا ، شنا ، استراحت و بازی و فیلم دیدن را دراختیار پرسنل می گذارد و دلیل آن هم ایجاد حس راحتی برای کارکنان است که بازده کاری آن ها را به شدت بالا می برد .

بیشتر بخوانید : بامبو در دکوراسیون داخلی

اهمیت رنگ و روشنایی در محیط اداری

نکته بسیار مهم دیگری که نباید از آن غافل شد، تامین روشنایی کافی برای محیط کار است. فضا هایی که از روشنایی کافی برخوردار نیستند و نور کمی دارند منجر به ایجاد حس خستگی در کارمندان شده که نتیجه آن باز هم بر میگردد به بحث بازدهی که به شدت افت می کند . یکی دیگر از جذابیت های دکوراسیون سبک مدرن استفاده از نور پردازه های شیک و مخفی است و این کار زیبایی فضا شما را هم بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید : اصول طراحی کافی شاپ

موضوع مهم دیگر، بحث رنگ و اهمیت آن در یک محیط اداری است . رنگ ها با طیف های گوناگون تاثیرات متفاوتی بر روی احساسات ما می گذارد و این موضوع کاملا تایید شده است . استفاده از رنگ های مناسب در محیط کار شما می تواند علاوه بر زیبایی تعریفی از برندتان باشد . رنگ ها را با حساسیت بالا انتخاب کنید و اجازه دهید کارشناسان در این مسئله کمک شما باشند . استفاده از رنگ های خاص در مبلمان اداری فضای کار شما را شیک و جذاب می کند و هیچ کسی از کار کردن در آن فضا خسته نمی شود .

بیشتر بخوانید : صندلی جذاب و بسیار راحت

در کنار تمام این توضیحات به طور خلاصه بگوییم که از هر چیزی می توانید خلاقیت را استخراج کنید . ایجاد خلاقیت در بحث مبلمان اداری شما می تواند تاثییرات بسیار خوبی بر روی کسب و کار شما بگذارد حالا یا با استفاده از نور پردازی مدرن و حساب شده یا با استفاده از لوازم و محصولات جدید و رنگ های خاص . تمام این ها می تواند جلوه ای از خلاقیت را در محیط شما بیاورد . ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا با کمک مشتریان عزیز خود توانسته ایم اعتباری را برای خودمان کسب کنیم . بخشی از این اعتبار پیاده سازی ایده های خلاقانه و جدیدی است که در زمان خود تواسته رضایت مشتری خود را جلب کند

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری کلاسیک

دکوراسیون اداری کلاسیک برای سازمان های بزرگ و شرکت هایی با فضای مناسب بسیار خوب است ، دکوراسیون اداری کلاسیک یعنی نمایش یک سبک شیک

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند