تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

فهرست مطلب :

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس به میز و صندلی دانشجویان و دانش آموزان و همینطور میز دبیر و میز های اداری کارکنان و بسیاری از موارد دیگر اختصاص داده میشود . استفاده از یک دکوراسیون اداری شیک و مناسب و دارای خلاقیت تاثیرات بسیار زیادی را بر روی نوع کار و تحصیل دارد . در مدارس استفاده از رنگ های شاد میتواند نمایانگر توجه شما به خلاقیت میباشد . در ادامه این مقاله با عنوان ” دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس ” به نکاتی در پیرامون این بحث می پردازیم . با ما همراه باشید .

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس _ تاثیر خلاقیت در دکوراسیون اداری

تاثیر خلاقیت در دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس بسیار مثبت بوده چرا که در دیگر مقالات ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا از تاثیرات خلاقیت در دکوراسیون اداری حرف زده بودیم اینجا نیز گریزی کوتاه میزنیم . در بحث مراکز آموزشی به کاربردن خلاقیت میتواند بسیار خوب باشد چرا که ایده های خلاق جرقه هایی را در ذهن دیگران می زنند که باعث ایجاد خلاقیت می شود . استفاده از طراحی نوین و متفاوت هم نام برند شما را بزرگ تر میکند هم تاثیرات مثبتی در ایجاد روحیه خلاق دارد که همه اینها بر نحوه کار برند و نام شما نیز تاثیر گذار است . استفاده از ترکیب رنگ های شاد و شاید متفاوت در مدارس بر روی نحوه تحصیل کودکان بسیار موثر است . رنگ هایی که حس های مختلفی را برای هرکسی القا میکنند و این امر بسیار خوب است . استفاده از طراحی خلاق یا رنگ های متفاوت در میز و صندلی های داخل کلاس ها تاثیرات بسیار زیادی را بروی درس خواندن میگذارد . رنگ های شادی که باعث میشود برای دیگران خستگی دیرتر به سراغشان بیاید و تمرکز بیشتری را در تحصیل خود به خرج دهند .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری آموزشگاه 

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس _ استاندارد بودن

استاندارد هایی از قبیل مقاوم بودن در برابر زلزله ، استاندارد گردش و تهویه مناسب هوا در سرما و گرما ، استاندارد محیط آموزشی ، استاندارد فضای کتابخانه ، ااستاندارد فضای بازی کودکان ، سالنهای ورزشی و سالن های غذا خوری و همچنین سالن های گرد همایی ، همه این موارد دکوراسیون خاص خود را میطلبد . علاوه بر این استاندارد ها باید زیبایی محیط های مختلف نیز به طور کامل حفظ شود . در اینجا نیز بحث سن وسال نیز مطرح میشود ، فضای یک دانشگاه با فضای یک مهد کودک طبیعتا متفاوت است . دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس در حال حاضر با سرعت کمی رو به سمت جلب توجه میرود و ما امیدواریم که دکوراسیون این مراکز آموزشی استاندارد های لازم را داشته باشد چرا که تعداد بسیار زیادی از کودکان تا بزرگسالان در این محیط ها هروزه در حال رفت و آمد اند . استفاده از استاندارد در کنار زیبایی برای بحث دکوراسیون اداری بسیار مهم است و مهم تر آن است که محصولات اداری و تغییرات دکوراسیون اداری را از شرکت های حاضر در عرصه مبملمان اداری که معتبر هستند تهیه کنیم .

بیشتر بخوانید : طراحی مناسب دفتر کار و کاهش اثرات زیست محیطی

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

طراحی نمای بیرونی ساختمان های مدارس به نحوی که نمایانگر فرهنگ و سنت معماری اصیل هر کشوری باشد از تفکراتی است که تمام مسولان کشور های مختلف به آن بها می دهند . ارتباط برقرار کردن بین دانشجویان و دانش آموزان با معلم واستاد خود امری مهم است و تاثیر مبلمان اداری و دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس در این موضوع بی تاثیر نیست . نحوه چینش و حتی طراحی میز ها بر این امر تاثیر مثبتی میگذارند .طراحی دکوراسیون باید به نحوی باشد که هیچ دانش آموزی احساس تنهایی را در کلاس های خود نکند و بازی با رنگ های به گونه ای باشد که زنده بودن فضا را القا کند و حس خستگی و خمودی را برای کسی به وجود نیاورد . امیدواریم در جامعه روبه رشد خودمان مدارس و دانشگاه ها را با این نوع معماری بیشتر تلفیق کنیم .

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

مبلمان اداری و محیط کار جانبی و فضای باز

طراحی اتاق کار کارکنان در این محیط ها باید نمونه خاص خود باشد به عنوان مثال دفتر کار مدیریت یک دانشکده باید با یک طراحی اصیل و مناسب و استاندارد نشان دهنده جایگاه آن فرد باشد . استفاده از میز مدیریت لوکس و کتابخانه اداری و مبل و نیم ست اداری برای این دفتر کار بسیار خوب است . در نزدیکی اتاق مدیر یک کانتر پذیرش یا یک میز منشی باید وجود داشته باشد تا هماهنگی لازم با این مقام از دانشگاه را صورت ببخشد . در مدارس نیز بنا به مقطع تحصیلی به عنوان مثال برای یک دبستان مدیریت اتاق خاص خود را دارد . استفاده و به کار گیری رنگ های متعدد در شاد و خلاق نشان دادن مدرسه شما بسیار قابل تقدیر و با ارزش است .

سپاس از همراهی شما با مبلمان اداری یکتا

اینستاگرام مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

میز مدیریت و کنفرانس مدل MC22

ست میز مدیریت و کنفرانس

استعلام قیمت ست میز مدیریت و کنفرانس به همراه مشاوره خرید   ست میز مدیریت و کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به

برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری

بهترین برند مبلمان اداری ویژگی‌های خاص خود را دارد، در میان انبوهی از تولید کنندگان بزرگ و کوچک تعدادی از آن‌ها توانسته‌اند برند معتبرتری و

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند