تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چگونه مبلمان اداری چوبی را تمیز کنیم؟

فهرست مطلب :

تمیز کردن مبلمان اداری چوبی اهمیت زیادی دارد و یک تخصص به حساب می آید. چرا که اگر مبلمان اداری چوبی شما به درستی تمیز نشود به کیفیت و ظاهر مبلمان اداری چوبی آسیب وارد می شود. اگر می خواهید به صورت اصولی و درست مبلمان اداری چوبی خود را تمیز کنید در ادامه این مقاله با مجموعه مبلمان اداری یکتا همراه باشید تا شما را با شیوه های تمیز کردن مبلمان اداری چوبی بیش تر آشنا کنیم.

مبلمان اداری چوبی و اهمیت آن

مبلمان اداری چوبی یکی از محبوب ترین مبلمان اداری می باشد که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما هم به وسایل چوبی و طرح و رنگ چوب علاقه داشته باشید بی شک یکی از طرفداران مبلمان اداری چوبی هستید. مبلمان اداری چوبی عظمت و شکوه را به محیط کاری شما می آورد و زمانی که فردی وارد محیط کار شما می شود متوجه این موضوع خواهد شد. بیش تر مدیران برای اتاق مدیریت خود از میز مدیریت چوبی استفاده می کنند تا اتاق مدیریت خود را پرشکوه و مجلل نمایان کنند.

اما داشتن مبلمان اداری چوبی به مراقبت زیادی نیاز دارد تا ظاهر شیک خود را از دست ندهد. برای مثال اگر شما به درستی از میز مدیریت چوبی خود نگه داری نکنید طی مدت زمان کوتاهی میز شما دیگر جذابیت قبل را نخواهد داشت. چرا که چوب به راحتی دچار شکستگی می شود همچنین اگر مبلمان اداری چوبی خود را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید رنگ چوب از بین خواهد رفت و چوب خراب خواهد شد. بنابراین تمیز کردن و نگه داری مبلمان اداری چوبی اهمیت زیادی دارد و شما خریداران محترم بهتر است قبل از خرید مبلمان اداری چوبی با شیوه و نکات نگهداری و تمیز کردن مبلمان اداری چوبی آشنا شوید. در ادامه تمام نکات را برای شما شرح داده ایم تا بتوانید به صورت کامل و حرفه ای از مبلمان اداری چوبی خود مراقلت کنید و برای تمیز کردن مبلمان اداری چوبی دچار سردرگمی نشوید و به مبلمان اداری چوبی شیک خود آسیب وارد نکنید.

3 12

نکات مهم برای تمیز کردن مبلمان اداری چوبی

روکش چوب در مبلمان اداری چوبی در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حرارت بالا لایه لایه می شود. برای گردگیری روزانه بهتر است از یک پارچه برای تمیز کردن مبلمان اداری چوبی خود استفاده کنید. پارچه را خشک نگه دارید و در جهت ساختار چوب مبلمان اداری چوبی را تمیز کنید. اگر گرد و غبار زیادی بر روی مبلمان اداری چوبی می نشیند بهتر است پارچه را با آب و صابون خیس کنید. پس از گردگیری حتما دقت داشته باشید تا رطوبت کاملا از روی مبلمان اداری چوبی پاک شده باشد.

1 13

مواد ممنوع برای تمیز کردن مبلمان اداری چوبی

بسیاری از مواد شوینده سبب می شود تا مبلمان اداری چوبی شما به سرعت آسیب ببیند. در ادامه مواردی که تمیز کردن مبلمان اداری چوبی با آن ممنوع است را برای شما توضیح خواهیم داد. پاک کننده های حاوی آمونیاک از استفاده کردن هرگونه محصولی که حاوی آمونیاک می باشد خودداری کنید. این محصولات می تواند شامل پاک کننده های شیشه, پاک کننده های چند منظوره و … باشد. شما می توانید برای تمیز کردن مبلمان اداری چوبی خود از آب و صابون استفاده کنید و به مبلمان اداری چوبی خود آسیب وارد نکنید.

پولیش های حاوی سیلیکون

زمانی که می خواهید مبلمان اداری چوبی خود را پولیش کنید دقت داشته باشید تا پولیش مورد استفاده شما حاوی سیلیکون نباشد. چرا که سیلیکون موجود در پولیش به مرور زمان سبب کدر شدن مبلمان اداری چوبی می شود. اگر مبلمان اداری چوبی شما خط و خش زیادی دارد بهتر است از یک پولیش با کیفیت استفاده کنید و فقط قسمتی که دارای خط و خش می باشد را پولیش بمالید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

مبلمان اداری چوبی خود را هرگز در مناطقی که نور خورشید به صورت مستقیم و طولانی می تابد قرار ندهید. قرار گرفتن مبلمان اداری چوبی در نور خورشید سبب می شود تا به مرور زمان چوب رنگ خود را از دست بدهد.

4 3
مبلمان اداری چوبی

نحوه تمیز کردن صندلی چوبی

صندلی اداری چوبی یکی از پرطرفدار ترین صندلی ها می باشند. تمیز کردن این صندلی چوبی پرطرفدار روش های خاص خود را دارد تا به صندلی آسیب وارد نشود. با استفاده از مواد و ابزار و تکنیک های درست تمیز کردن صندلی شما نه تنها تمیز می شود بلکه آسیبی به آن وارد نمی شود و ظاهر خود را حفظ می کند. در ادامه روش های تمیز کردن صندلی چوبی را برای شما بیش تر توضیح خواهیم داد.

از مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید

وسایل چوبی اگر با مواد شیمیایی قوی برخورد داشته باشند به سرعت آسیب می بینند. سعی کنید از مواد شوینده ای که مخصوص چوب نمی باشد هرگز استفاده نکنید تا به چوب و رنگ چوب آسیب وارد نشود. بهتر است بدانید بعضی از شوینده های مخصوص چوب نیز می تواند آسیب زا باشد بنابراین مواظب باشید شوینده ای که انتخاب می کنید بدون مواد تشکیل دهنده قوی مثل سولفات باشد.

استفاده کردن از روغن های تمیز کننده

یکی از ساده ترین و راحت ترین روش های تمیز کردن صندلی چوبی استفاده کردن از شوینده های روغنی می باشد. شوینده های مایع قوی تر می باشند ولیکن شوینده های روغنی دارای مواد محافظت کننده هستند.

شوینده های مخصوص چوب

بهترین راه برای تمیز کردن صندلی چوبی استفاده کردن از شوینده های مخصوص چوب می باشد. استفاده کردن از شوینده های همه کاره آسیب جدی به مبلمان اداری چوبی شما وارد می کند چرا که فرمول ساخت این نوع شوینده ها برای مواد حساسی مثل چوب ساخته نشده است.

استفاده کردن از دستمال بدون پرز

برای اینکه سطح چوبی صندلی شما دچار خط و خش نشود بهتر است از دستمال بدون پرز استفاده کنید. می توانید از دستمال مایکروفیبری نیز برای تمیز کردن مبلمان اداری چوبی استفاده کنید.

2 13

مطالب مرتبط :

نکاتی برای طراحی اتاق کنفرانس

طراحی یک اتاق کنفرانس مناسب را میتوان به اندازه استخدام کارمندان برای شرکت یک امر مهم دانست. همچنین طراحی سالن کنفرانس اداری باید با اهداف

https://yektafurniture.com/

اصطلاحات مبلمان اداری

اصطلاحات مبلمان اداری | تعاریف اصلی در صنعت مبلمان اداری مبلمان اداری چیست؟ این سه کلمه به چه گروهی از کالاها و محصولات اطلاق میگردد؟

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری سفارشی

مبلمان اداری سفارشی یکتا مبلمان اداری سفارشی یکتا مطابق با نظر شما در تمام مراحل طراحی و تولید جلو میرود. اطمینان کنید که بهترین مواد

میز کنفرانس 6 نفره ارزان

میز کنفرانس ۶ نفره

استعلام قیمت میز کنفرانس 6 نفره به همراه مشاوره خرید میز کنفرانس یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، میز کنفرانس در مجموعه مبلمان

طراحی ست دکوراسیون اداری

در اطراف ما بسیاری از مسائل وجود دارد که جنبه‌های پنهان آن از نگاه ما دور می‌ماند. اما همیشه کسانی هستند که نگاه خود را

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند