تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

اصول طراحی و چیدمان دفتر کار

فهرست مطلب :

اصول طراحی چیدمان دفاتر کار و فضاهای اداری عنوان مقاله امروز ما در تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است .کارآمدی ، رفاه و بهره وری پرسنل ، کلیه اهدافی است که در بیشتر مشاغل مورد اهمیت قرار می گیرند و یکی از عوامل مهم ، برای دستیابی به این اهداف ، چیدمان صحیح و برنامه ریزی منناسب محیط شماست.

امروزه شرکت ها و مجموعه های مختلف ارزش طراحی اصولی دفتر کار را برای رسیدن و دستیابی به اهداف خود درک کرده اند و از این رو شاهد حرکت گسترده ای در راستای اجرای طراحی و چیدمان مناسب در محیط های کاری و سازمان ها و مجموعه های مختلف هستیم از آنجایی که محیط ها و مشاغل متفاوت وجود دارند . طراحی دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری در محیط های مختلف زمانی مناسب است که نکاتی را در حین طراحی و تولید ، مد نظر داشته باشیم . با ما همراه شوید .

اولین نکته در مورد عملکرد های کاری است!

مهمترین بخش همین فرآیند ، برنامه ریزی عناصر در محیط اداری مناسب با نحوه عملکرد آن تجارت است. عملکرد از در هر زمینه از تجارت و صنعت ها با یک دیگر متفاوت خواهد بود. شما بهتر است به نحوه کار پرسنل خود و محیط یا فضا هایی که برای بهره وری و تولید آنها نیاز دارند توجه کنید . این به معنای داشتن تعداد مناسب اتاق های کنفرانس و جلسات ، دفاتر شخصی ، فضاهای مورد استفاده ی عمومی و محیط های مشترک می باشد.

محیط ها همچنین باید انعکاسی از ماهیت مشاغل شما باشند ، برای مشاغل با پایه خلاق و استارتاپی ، دفاتر معمولاً مراکزی با طراحی های خلاقانه و عجیب و غریب و استفاده از فضا های جذاب مشترکی هستند که به دلیل الهام بخشیدن به همان ایده های خلاقانه و فعال کردن روحیه کار تیمی این محیط ها به اینگونه طراحی شده اند. برعکس ، بخش حقوقی که به مسائل محرمانه می پردازد ، به محیطهای خصوصی بیشتری نیاز دارد که در آن مشتری ها نسبت به ذخیره سازی اطلاعات اطمینان داشته باشند.

بیشتر بخوانید : طراحی مبلمان اداری رازها و رمزها

کارمندان را در این فرآیند قرار دهید

به منظور به حداکثر رساندن موفقیت در یک طرح چیدمان و دکوراسیون اداری ، کارمندان را در این فرآیند قرار دهید. این موضوع کمک می کند تا نیازهای آنها تأمین شود ، ضمن اینکه کارمندان با در نظر گرفتن ایده های خود احساس ارزشمندی می کنند و به خرید و افزایش بهره وری کمک می کنند. اگر در یک محیط با تعداد زیادی کارمند کار می کنید ، سرپرست هایی را انتخاب کنید تا از طرف اکثریت صحبت کنند.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مطب

حداکثر رساندن نور طبیعی

افزایش نور طبیعی باعث افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها میشود .قرار گرفتن در معرض نور باعث بالارفتن کارایی و همچنین بهبود کیفیت خواب کارمندان که منجر به افزایش روحیه و راندمان کاری کارمندان میشود.

استفاده از نوز مصنوعی تا ۳۵‎٪ هزینه های درحال احرا را افزایش میدهد ، استفاده از پارتیشن های شیشه ای یک روش مفید برای جابه جایی نور در محیط های اداری است .

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر خلاقیت پرسنل

محیط های انعطاف پذیر را فراموش نکنید

در حرفه ای ترین و رسمی ترین محیط های کاری فضاهایی منعطف و خلاق را درنظر می گیرند که به کارکنان این امکان را می دهد تا انرژی خود را دوباره بدست اورند .

در مبلمان سرمایه گذاری کنید

  • از مهم ترین عناصر یک محیط اداری استفاده از مبلمان است، از مبلمان ارگونومیک گرفته تا مبلمان معمولی یا سفارشی
  • سرمایه گذاری در مبلمان میتواند کیفیت طراخی داخلی فضای اداری را تا حد زیادی بالا ببرد .
  • داشتن مبلمان با طراحی مناسب منجر به اثرگذاری ماندگار در کارمندان و مشتریان می شود

بیشتر بخوانید : حرفه ای دکوراسیون اداری خود را طراحی کنید

حرف آخر

ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا تا کنون سعی داشته ایم که طراحی های متفاوتی را در اختیار مجموعه های مختلف بگذاریم . بسته به نوع صنعتی که که کارفرما در آن حضور داشت و سبک فضای کاری این طراحی ها ارائه می شد . اما نکته مهم در ارائه طراحی ها و تفاوت ما با سایرین در همین بخش است . طراحی و چیدمان اصولی مبلمان اداری بخشی از کار یک کارشناس این زمینه است . با همکاری کارشناسان خبره و مهندسین حاضر در این توانسته ایم بهترین میزان رضایت را از پروژه های گذشته خود کسب کنیم .

بیشتر بخوانید : اصول طراحی داخلی دفتر وکالت

مطالب مرتبط :

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری

بهترین صندلی های اداری بهترین صندلی های اداری را از مبلمان اداری یکتا بخواهید چرا که کیفیت و تضمین شرکت معتبر مبلمان اداری یکتا پست

عکس بنر مبلمان مطب و کلینیک مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری مطب

مبلمان اداری مطب موضوع امروز تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا است و برای صاحبین کلینیک های و مطب ها خواندن این مقاله را به شدت

دکوراسیون لوکس در هواپیما (۱۳)

دکوراسیون لوکس در هواپیما

دکوراسیون لوکس در هواپیما موضوع جذای امروز ما در تحریره مبلمان اداری یکتا است . ما سعی داریم که هر هفته از لوکس ترین دکوراسیون

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند