تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بامبو در دکوراسیون داخلی

فهرست مطلب :

بامبو در دکوراسیون امروزی نقش جالبی را دارد این متریال جذاب ، سبک و مدرن بوده و اکنون بیشتر برای پارتیشن بندی و زیبا سازی محیط از آن ها استفاده می شود در ابتدا این سبک دکوراسیون در اروپا اجرا شد که توجهات زیادی را به خود جلب کرد . بامبو برای تزئینات خاص در فضای داخلی نیز استفاده می شود و در دکوراسیون اداری یکی از وسایل و لوازم تزئین و زیبا سازی محیط معرفی می شود .

جالب است بدانید بامبو در فرهنگ آسیای شرقی و چین نماد خوش یمن ثروت می باشد و از آن به این دلایل استفاده می کنند.

آسپا معمولا به محلی گفته می شود که خدمات آب درمانی و ماساژ و مراقبت از پوست با آب درمانی را ارائه می دهد . در این سالن نیز می بینید که به بهترین شکل از چوب بامبو برای مبلمان اداری استفاده شده است .

همانطور که می بینید در این سالن آسپا چوب بامبو بسیار زیاد استفاده شده است . این سبک دکوراسیون باعث ایجاد یک پارچگی بسیار شیک و زیبا و پایداری در محیط می شود . فضای پذیرش این محیط را در مادرید اسپانیا می بینید .

بامبو ظاهر یکپارچه را به فضا بخشیده است . با قرارگیری عمودی این متریال در فضای داخلی و دکوراسیون داخلی این محیط به نظر ارتفاع را بیشتر کرده ایم و ابعاد را بزرگتر کرده ایم این موضوع باعث ایجاد حس راه رفتتن در جنگل و آرامش را درست می کند . این بامبو های عمودی در سر تا سر این فضا ها باعث بوجود آمدن تم ثابتی شده اند .

بیشتر بخوانید : طراحی دکوراسیون اداری و تاثیر آن بر خلاقیت پرسنل

خلاقیت در دکوراسیون اداری

داشتن خلاثیت و استفاده از متریال خوب و ایده های جدید فضای شما را دگرگون و متفاوت می کند . چه فضا شرکتی باشد چه فروشگاهی و مطب و کلینیک و رستوران و کافی شاپ . همیشه محیط های خاص با دکوراسیون جذاب به یاد و خاطره همه می مماند و خود تبلیغی برای برند کردن نام شما می باشد . در ادامه به صورت جزئی به چند مورد خلاقیت می پردازیم .

بیشتر بخوانید : خلاقیت در دکوراسیون اداری

نورپردازی مناسب داشته باش

بسته به فضای کار شما و سبک کسب و کارتان نور پردازی مهم است مطب و کلینیک نیابد مانند یک کافی شاپ نور های کم و مخفی داشته باشد . شرکت و سازمان کوچک نباید محیط را کم نور کند بلکه باید با نورپردازی صحیح این فضای کوچک را بهبود ببخشد . استفاده از نورپردازی در محصولات موجود مانند میز های اداری و اللخصوص کانتر پذیرش بسیار جذاب است . شما می توانید با مشاوره کارشناسان ما این ایده های بی نظیر را ببینید و تاثیرات ایجاد تفاوت خلاقانه را دریابید .

طرح و مدل جدید به کار ببر .

در بیشتر محیط های اداری تم ساده با رنگ ها پرطرفدار دیده ایم . میز های تقریبا یکک شکل و حتی یک رنگ که در سازمان های متفاوت وجود دارد دیگر کارساز نیست . چرا ؟!؟! ایجاد حس یکنواختی ، کم حوصله شدن پرسنل ، پایین آمدن بازده کاری و در نتیجه سقوط رزش مجموعه شما . این جواب کوتاه اما کاملا درست است . استفاده از طرح های خاص و سفارشی اکنون اهمیت خود را نشان داده است . مجموعه ها و کمپانی های بزرگ مانند گوگل ، نایکی و … نیز به خوبی خلاقیت را در سرتاسر مبلمان اداری و دکوراسیون اداری خود پیاده کرده اند . بهتر نیست به جای استفاده از تم های همیشگی و سبک های تکراری کمی متفاوت تر فکر کنید ؟؟ نتیجه این ایجاد تفاوت در تجهیز مبلمان اداری شما خیلی زود به شما نشان داده می شود .

طرح های میز های اداری بسیار زیاد است اما باید کار را به کاردان سپرد . مجموعه مبلمان اداری یکتا در سالیان سال تجربه موفقیت آمیزی که داشت به جرئت جزئی از بهترین ارائه دهندگان مبلمان اداری و دکوراسیون اداری سفارشی بوده است .

رنگ های خاص رو انتخاب کن

رنگ های معمول ممکن است جذبیت را نداشته باشند . استفاده از رنگ های غیر معمول در دکوراسیون و گرفتن مشاوره از کارشناس مناسب می تواند چنان فضایی را با ترکیبات رنگی جذاب درست کند که محیطتان بی نظیر شود . استفاده از رنگ های خاص و متنوع روحیه پرسنل شما را نتغییر می دهد و باعث بوجود آمدن احساسات متفاوت می شود .

اگر شما باشگاه ورزشی داشتید به نظرتان چه رنگی مناسب مجموعه شما بود ؟؟

بیشتر بخوانید : اصول طراحی وچیدمان دفتر کار

استفاده از متریال جدید

متریال و مواد اولیه ای که برای تولید هر محصولی اعم از مبل اداری یا میز اداری یا حتی پارتیشن اداری معمولا چند چیز یکسان است اما به عنوان مثال به میز مدیریت می پردازیم . اکثر میز های مدیریتی از چوب و ام دی اف طراحی و تولید می شوند به تازگی میز مدیریت شیشه ای مورد استقبال قرار گرفته و استفاده از پایه های فلزی جذاب و با استیل براق نیز به جذابیت این سری جدید می افزاید .

حرف آخر

مقاله امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا در رابطه با استفاده از بامبو در دکوراسیون بود و در ادامه به طور خلاصه به استفاده از خلاقیت در دکوراسیون اداری پرداختیم . راه های زیادی برای ایجاد یک سبک خلاقانه وجود دارد . سلیقه و نظرات شما مهترین بخش این خلاقیت است . مجموعه ما به خوبی توانسته تا کنون رضایت زیادی را از مشتریانش کسب کند و آن ها را مشتریان وفا دار خود کند که این افتخاری بزرگ برای ماست اما یکی از این دلایل استفاده از ایده ها و نظرات دقیق و خلاقانه مشتریانمان است . کارفرما از ما یک میز خاص ی خواهد که شاید تولید کنندگان و طراحانی که قادر به طراحی و تولید آن ها هستند به تعداد انگشتان یک دست باشد ، در اینجا اعتبار شرکت ما درست می شود . طراحی سفارشی و تولید سفارشی برای مشتریان .

مطالب مرتبط :

بامبو در دکوراسیون داخلی

بامبو در دکوراسیون داخلی

بامبو در دکوراسیون امروزی نقش جالبی را دارد این متریال جذاب ، سبک و مدرن بوده و اکنون بیشتر برای پارتیشن بندی و زیبا سازی

صندلی جذاب و بسیار راحت

صندلی جذاب و بسیار راحت

طراحی این صندلی عجیب با در نظرگرفتن و توجه به نیازهای انسان و تعادل و خمش مناسب برای کارکردهای متفاوتی از جمله استراحت در حالت نیمه خوابیده

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند