تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

بهترین کتابخانه های اداری

فهرست مطلب :

بهترین کتابخانه برای محیط اداری

بهترین کتابخانه های اداری در نظر هرکسی ، شاخص های خاص خود را دارد . بهترین کتابخانه های اداری به طور کلی ویژگی هایی را در بر دارد که به آنها لغب بهترین کتابخانه های اداری را داده اند. زیبایی ظاهری و طراحی مناسب از لحاظ نمای کار یکی از این ویژگی ها است . کارکرد و کارامد بودن کتابخانه اداری و کمد اداری دیگر ویژگی مهم آنها به شمار می آید و همساز و همخوان بودن با سایر دکوراسیون اداری که هارمونی خاصی را در دفتر کار ایجاد کند . اینها همه ویژگی های بهترین کتابخانه های اداری به صورت کلی به حساب می آیند . امروز در وبلاگ شرکت مبلمان اداری یکتا سعی داریم برترین و بهترین کتابخانه های اداری طراحی و تولید شده توسط مبلمان اداری یکتا را به شما نشان دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

۱- فایل نگهداری پرونده مدل F224

فایل نگهداری پرونده مدل F224 از طراحی های مبلمان اداری یکتا که در جلوه و نمای مناسب چیزی کم ندارد. فایل نگهداری پرونده های همانطور که از اسمش پیداست فضایی را برای کاربردی تر کردن محیط کار در اختیار کاربر میگذارد.

فایل نگهداری پرونده مدل F224

۲- فایل نگهداری پرونده سه کشو مدل F300

 فایل نگهداری پرونده سه کشو مدل F300 بسیار زیبا و کار امد طراحی مبلمان اداری یکتا . در ابعاد و اندازه ی اصولی تولید میشود . شما میتوانید این فایل را در تعداد مختلف و رنگ های متفاوت نسبت به سلیقه خودتان انتخاب و سفارش دهید.

فایل نگهداری پرونده سه کشو مدل F300

۳- فایل نگهداری پرونده مدل K121

 فایل نگهداری پرونده مدل k121 بسیار زیبا و کاربردی از طراحی های مبلمان اداری یکتا که در استفاده موثر از فضا نقش خوبی را دارد . این کتابخانه با طراحی شیک و پلکانی شکل خود نمای مناسبی را به این کار بخشیده است.

فایل نگهداری پرونده مدل k121

۴- فایل نگهداری پرونده چهار کشو مدل F400

فایل نگهداری پرونده چهار کشو مدل F400 کمد اداری کلاسیک با رنگ های دلخواه مشتریان مبلمان اداری یکتا طراحی و تولید میشوند . شما میتوانید این کتابخانه اداری را به عنوان فضایی برای نگهداری اسناد و پرونده هایتان برگزینید.

فایل نگهداری پرونده چهار کشو مدل F400

۵- فایل نگهداری پرونده مدل F320

فایل نگهداری پرونده مدل F320 سبک کلاسیک مناسب دفاتر و ادارت با دکوراسیون کلاسیک . طراحی زیبا و بی نقص از مبلمان اداری یکتا که در نظر مشتریان گذشته این محصول رضایت از کیفیت و خدمات بالا صحبت شده است.

فایل نگهداری پرونده مدل F320

۶- فایل نگهداری پرونده دوکشو مدل F250

فایل نگهداری پرونده دوکشو مدل F250 زیبا و شکیل مناسب برای نگهداری از اسناد و مدارک و پرونده ها با طراحی اصولی و استاندارد مبلمان اداری یکتا . استفاده از با کیفیت ترین اجناس مواد اولیه در تمام محصولات ما امری واجب و ضروری است

فایل نگهداری پرونده دوکشو مدل F250

۷- کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K600

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K600 زیبا و متناسب با دکوراسیون مدیریتی میباشد. کتابخانه مدیریتی یا کردانزا مدل K600 طراحی انحصاری مبلمان اداری یکتا میباشد.

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K600

۸- کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K450

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K450 از کمد های اداری یا کردانزا هایی است که در زیبایی و کارایی حرف های زیادی برای گفتن دارد استفاده از ام دی اف و فلز و شیشه در کنار هم زیبایی خارق العاده ای را به این طرح داده است

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K450

۹- کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K440

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K440 زیبایی خاص و شیک بودن را در آن میبینید. مبلمان اداری یکتا همیشه سعی براین امر داشته که رضایت مشتریان خود را جلب کند و در راستای این هدف بزرگ بر این باوریم که مشتریان ما لایق برتیرن و با کیفیت ترین محصولات میباشند

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K440

۱۰- کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K330

کتابخانه مدیریت -کردانزا مدل K330 از طرحای شیک و لوکس مبلمان اداری یکتا برای کتابخانه های اداری میباشد . ویژگی های مثبت این کردانزا بسیار زیاد است و تاکنون توانسته نظرات مشتریان مارا برای این کتابخانه کوتاه مدیریتی جلب کند .

کتابخانه اداری مدل MK330

۱۱- کتابخانه اداری مدل MK850

کتابخانه اداری مدل MK850 از جمله کتابخانه های اداری لوکس مبلمان اداری یکتا که با طراحی خاص و منحصر به فرد این کتابخانه اداری که علاوه بر زیبایی و نمای خوبی که دارد کاربردی میباشد.

کتابخانه اداری مدل MK850

۱۲- کتابخانه اداری مدل MK500

کتابخانه اداری مدل MK500 کتابخانه ای شیک با طراحی خاص و متفاوت مبلمان اداری یکتا استفاده از کمد های کوتاه و بلند در کنار هم زیبایی خاصی را به این کتابخاه اداری داده است . فضا برای نگهداری اسناد و پرونده ها در این کتابخانه اداری مدل MK500 بسیار خوب دیده شده است .

کتابخانه اداری مدل MK500

۱۳- کتابخانه اداری مدل MK124

کتابخانه اداری مدل MK124 زیبا و شکیل و کاربردی که انتخاب بسیاری از مشتریان سابق ما بوده است . مبلمان اداری یکتا در نظر دارد که رضایت مشتری را در همه حال داشته باشد . استفاده از با کیفیت ترین متریال ها در این کتابخانه اداری مدل MK124 به زیبایی این محصول اضافه کرده است.

کتابخانه اداری مدل MK124

۱۴- کتابخانه اداری مدل MK122

کتابخانه اداری مدل MK122 کتابخانه ای شیک و نزدیک به طرح های کلاسیک مبلمان اداری یکتا . مناسب برای تمام افرادی که به سبک دکوراسیون کلاسیک علاقه دارند.

کتابخانه اداری مدل MK122

۱۵- کتابخانه اداری مدل MK119

کتابخانه اداری مدل MK119 از کتابخانه های بلند اداری با طراحی شیک و زیبای مبلمان اداری یکتا که در کارایی بسیار مفید است و زیایی خاصی را در خود دارد. استغاده از طبقات و قفسه برای این کتابخانه اداری کاربرد آن را بیشتر کرده است

کتابخانه اداری مدل MK119

۱۶- کتابخانه اداری مدل MK117

کتابخانه اداری مدل MK117 طراحی خاص و شیک مبلمان اداری یکتا که این کتابخانه اداری بلند را از جمله کتابخانه های اداری شیک مبلمان اداری یکتا میباشد . در قسمت بالای این کتابخانه اداری مدل MK117 از دو درب شیشه ای تشکیل شده که نمای مناسبی این شیشه شفاف به کتابخانه اداری مدل MK117 بخشیده است

کتابخانه اداری مدل MK117

۱۷- کتابخانه اداری مدل MK116

کتابخانه اداری مدل MK116 از طرح های کتابخانه مبلمان اداری یکتا میباشد که در طرح و نقش بسیار زیبا رضایت مشتری را برای جذابیت این کتابخانه اداری بدست آورده است استفاده از دو رنگ نزدیک به هم که بسیار خوب در کنار هم نمود پیدا کرده است.

کتابخانه اداری مدل MK116

۱۸- کتابخانه اداری مدل MK115

کتابخانه اداری مدل MK115 طراحی شیک و زیبا و کاربرد بالا برای کاربران از مبلمان اداری یکتا ،از ویژگی های این کمد اداری میتوان به جند بخش توجه کرد که رضایت مشتریان سابق ما را تا به حال با همین ویژگی ها کسب کرده ایم در ادامه با ویژ”ی های بیشتر این کتابخانه اداری آشنا شوید.

کتابخانه اداری مدل MK115

۱۹- کتابخانه اداری مدل MK113

کتابخانه اداری مدل MK113 شیک و ساده مناسب برای ساده پسندان که زیبایی را سادگی میبینند. این محصول را مبلمان اداری یکتا که کمد اداری یا کتابخانه اداری ساده اما کاربردی را برای استفاده از فضا به طور مناسب طراحی و تولید کرده است.

کتابخانه اداری مدل MK113

۲۰- کتابخانه اداری مدل MK112

کتابخانه اداری مدل MK112 از طراحی های شیک و بی نقص مبلمان اداری یکتا میباشد که زیبایی و کارایی خوبی را در خود دارد. این کمد اداری یا کتابخانه اداری مدل MK112 در طرح و نقش زیبا بوده و رنگ اصلی کار یک رنگ گرم و تک انتخاب شده است.

کتابخانه اداری مدل MK112

۲۱- کتابخانه اداری مدل MK111

کتابخانه اداری مدل MK111 از طراحی های زیبای مبلمان اداری یکتا که در این کمد اداری زیبایی نقش ام دی اف با کیفیت را میبینید که بسیار نمای خوبی را برای این کتابخانه اداری مدل MK111 و همینطور محیط اطرافش به ارمغان میاورد.

کتابخانه اداری مدل MK111

۲۲- کتابخانه اداری مدل MK108

کتابخانه اداری مدل MK108 از کمد های اداری شیک طراحی شده مبلمان اداری یکتا که تلفیق زیبایی از ام دی اف و شیشه به صورت حرفه ای و هنرمندانه را در آن شاهد هستیم

کتابخانه اداری مدل MK108

۲۳- کتابخانه اداری مدل MK107

کتابخانه اداری مدل MK107 زیبا و کاربردی است و از طراحی های شیک مبلمان اداری یکتا که در طرح و نقش و رنگ بی نظیر است و طبق اصول طراحی و تولید میشود. تا کنون تمام مشتریان این کمد اداری مدل MK107 از رضایت کامل برخوردارند

کتابخانه اداری مدل MK107

۲۴- کتابخانه اداری مدل MK105

کتابخانه اداری مدل MK105 این کتابخانه اداری یا بهتر است بگوییم کمد اداری مدل MK105 با طراحی شیک و حرفه خود توسط طراحان مبلمان اداری یکتا توانسته تا به اینجا نظرات مثبتی را برای خود جمع کند

کتابخانه اداری -مدل کا 105

۲۵- کتابخانه اداری مدل MK103

کتابخانه اداری مدل MK103 از کمد ها و کتابخانه های اداری بلند مبلمان اداری یکتا است که در طراحی و تولید این محصول بی نقص تا به اینجا کار کرده ایم . استفاده موثر و زیبا از شیشه و ام دی اف در کنار هم توانسته نمای خوبی را به این کمد اداری مدل MK103 بدهد.

کتابخانه اداری مدل MK103

۲۶- کتابخانه اداری مدل MK102

کتابخانه اداری مدل MK102 ، یک کمد اداری ویترین دار محسوب میشود، طراحان ما در مبلمان اداری یکتا این محصول را برای کسانی طراحی کرده اند که تمایل دارند تا در کنار اسناد و مدارکشان ، اشیایی مانند مجسمه و لوح های تقدیر خود و یا نشان تجاری شرکتشان را نیز به نمایش بگذارند.

کتابخانه اداری مدل MK102

۲۷- کتابخانه اداری مدل MK101

کتابخانه اداری مدل MK101 ،یک کتابخانه جادار مخصوص کسانی است که نیاز به نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک زیادی دارند ، این کمد اداری با داشتن ۳ عدد قفسه در بالا و دو عدد قفسه در پایین یک فضای کامل را در اختیار شما میگذارد تا اسناد و مدارک خود را براحتی طبقه بندی و نگهداری نمایید.

کتابخانه اداری -مدل کا 101

۲۸- کتابخانه اداری مدل MK100

کتابخانه اداری مدل MK100 یک کمد اداری جمع و جور و کوچک است این کتابخانه اداری مخصوص فضاهیا بسیار کوچک یا جاهایی است که اسناد زیاری برای بایگانی کردن وجود ندارد با این که این محصول مبلمان اداری بسیار ظریف است.

کتابخانه اداری مدل MK100

۲۹- کتابخانه اداری مدل MK4

کتابخانه اداری مدل MK4 ، یک شاهکار در زمینه طراحی و تولید کمد اداری میباشد، طراحان خبره ما در مبلمان اداری یکتا این محصول را بگونه ای طراحی کرده اند که هم فضای بسیار زیادی برای اسناد و مدارک سازمان داشته باشد و هم فضای کافی برای اشیاء تزئینی و مواردیکه می خواهید بعنوان تکمیل کننده دکوراسیون اداری از آنها استفاده نمایید وجود داشته باشد.

کتابخانه اداری -مدل ام کا 4

۳۰- کتابخانه اداری مدل MK3

کتابخانه اداری مدل MK3 کمد اداری لوکس زیبا با طراحی شیک از مبلمان اداری یکتا ترکیب رنگ بی نظیر در این کتبخانه اداری یا کمد اداری نمای بسیار خوبی را به این کمد اداری داده است.

کتابخانه اداری -مدل ام کا 3

سپاس از همراهی شما با مقاله

مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار

دکوراسیون داخلی دفتر کار ظرافتهای دکوراسیون داخلی دفتر کار در عمل چیست ؟آیا می دانید که در موضوع دکوراسیون اداری چه چیزی بیشترین اهمیت را داردیا حداقل

انتخاب میز کارگروهی مناسب

انتخاب میز کار گروهی مناسب

انتخاب میز کارگروهی مناسب در گرو انتخاب درست میز است. خرید مناسب میزهای اداری علاوه بر زیبایی که به محیط شما می‌دهد، کارایی بالایی را

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن

خرید صندلی کنفرانس و نکات آن خرید صندلی کنفرانس و نکات آن موضوع امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد و خرید صندلی

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند