تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

فهرست مطلب :

صندلی اداری مناسب و انتخاب میز اداری مناسب

انتخاب میز اداری مناسب تکنیکهای خود را دارد صندلی اداری و میز اداری دو جزء جدایی ناپذیر از مجموعه مبلمان اداری میباشند که بیشترین تاثیر را بر روی کارکنان و همینطور عملکرد و بازده آنان برای انجام فعالیتهای روزمره شان دارند . میز اداری همواره بنوعی بعنوان اصلی ترین پایگاه پرسنل شما می باشد و به همین دلیل میز زیبا و کارامد برای افرادمان بسیار مهم است که با انتخاب و تهیه آن ها به پرسنل خود اجازه می دهید، ضمن انجام وظایف روزمره ، خلاقیت و استعداد خود را در محیطی مناسب بکار ببرند .ما در گذشته هم نیز تاکید کرده ایم برای انتخاب میز اداری خودتان در هنگام طراحی سلیقه شخصیتان را وارد عمل کنید و ما نیز به طور کامل خلاقیت های شما را به صورت اصولی روی طرح های متفاوت پیاده سازی میکنیم . ولی در مورد صندلی اداری همیشه اصل و الویت اول را طراحی ارگونومیک و اصولی و رعایت استاندارد بدانید و سپس آرامش و زیبایی را در انتخاب خود به کار ببرید.

حتما بخوانید :انواع مبلمان اداری

انتخاب میز اداری مناسب  هر شخص!

ما در این مطلب بیشتر سعی کردیم بر روی میز کارشناسی و کارمندی تمرکز داشته باشیم ، البته در ادامه برای میز مدیریت مناسب نیز بحثی را داریم اما میتوانید هم در آینده وهم در حال حاضر مقالات ما را در باب میز مدیریت در وبلاگ ما مطالعه کنید. همانطور که میدانید میز اداری انواع متفاوتی مانند میز مدیریت، میز ریاست یا معاونت سازمان، میز کنفرانس، میزکارگروهی و میز پذیرش … دارد . باید در زمان انتخاب و تهیه میز نکته ای را در نظر گرفت که لزوما یک میز با ابعاد ثابت و مشخص مناسب همه افراد نیست بعضی از افراد به میز کار با ابعاد کمتر و بعضی بسته به نوع فعالیت و کاری که ارائه میدهند به میز اداری ای با ابعادی بزرگتر نیاز دارند . پس قبل از اقدام به تهیه مبلمان اداری ، و خرید میز و صندلی اداری بهتر است با کارشناسان این زمینه تبادل نظر کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید .

انتخاب میز اداری مناسب

انتخاب میز اداری مناسب

میز اداری مناسب جایگاه!

برای انتخاب یک میز اداری مناسب حتما باید جایگاه سازمانی افراد و شخصیت کاری آنها در نظر گرفته شود ! اگر اتاق فضای کافی ومناسبی را دارد بهتر است که برای پرسنلتان میزهایی با ابعاد کمی بزرگتر تهیه کنید. به دو دلیل اول اینکه هم محیط اداری شما خالی نماند دومین دلیل اینکه پرسنلتان در زمان انجام فعالیت با کمبود فضای کاری مواجه نشوند . البته اگر فضای اداری شما بسیار بزرگ است توصیه میکنیم حتما آنرا با انواع گلهای زینتی وباکس گل تکمیل نمایید این امر تاثیر بسیاری درزیبایی محیط و همینطور ایجاد روحیه شاداب در پرسنل شما به همراه دارد . در هنگام انتخاب و خرید یک میز اداری برای سازمانتان ، باید به بررسی مواردی بپردازیدکه در ادامه به آنها میپردازیم ودلیل پرداخت به این موضوع دست یابی به بهترین عملکرد است. میز اداری سفارشی می تواند بهترین پاسخ به این سوال باشد که میز اداری مناسب جایگاه به چه شکل است . به طور مثال میز کنفرانس سفارشی برای اتاق جلسه ای متفاوت و جایگاه حاضرین در جلسه می تواند بسیار لوکس یا به طور کلی طبق نظرات شما باشد.

حتما بخوانید :میز مدیریت کلاسیک

عملکرد میز اداری

یقینا یک کانتر پذیرش یا میز منشی که هر روز با ارباب رجوع ومهمانان سرو کار دارد و بعبارتی باید هر دقیقه با مشتری ارتباط بگیردبا میز اداری مخصوص نقشه کشی بسیار متفاوت در زمینه های عملکردی و اساسی خواهد بود . همچنین یک میز کارگروهی با یک میز کال سنتر تفاوت دارد بنابراین در زمان انتخاب میز اداری باید به عملکرد آن توجه کافی داشته باشیم بعضی از میزهای اداری با توجه به نوع استفاده ای و کاربری آن اصلا نیازی به فایل برای فضای نگهداری پرونده ها ندارند و اصطلاحا نیاز به کشو نیست .و بعضی دیگر حتما باید در دوطرف دارای فایل سه کشو باشند . یا به طور تخصصی در طراحی های میز اداری کاربری آنرا در نظر بگیریم تا متراژ آن را درست و خود میز را کاربردی تر بدست آوریم.

انتخاب میز اداری مناسب

نقش مبلمان اداری یکتا در انتخاب میز اداری مناسب

با همه این تفاسیر برای عموم مردم چیستی و چگونگی میز اداری مناسب به طور اصولی در ذهن ها نقش واضحی ندارد. هدف از ایجاد این سایت و تشویق مشتریان و مشتاقان ، برای خواندن مطالب وبلاگ مبلمان اداری یکتا و یا تماس با کارشناسان ما ایجاد تصویر ذهنی درست از یک میز اداری مناسب است.تصور کنید میز های اداری و صندلی های اداری نا مناسب چه خسارت های مالی جانی و زمانی را به همراه خود میتواند داشته باشد . میز اداری نامناسب و نا کارآمد باعث ایجاد کلافگی در ناخود آگاه کاربرش میکند نداشتن فضای کافی برای نگداری وسایل و انجام کارها به مرور بازده افراد را پایین می آورد.

انتخاب میز اداری مناسب

هیچ مدیری دوست ندارد که پرسنل خود را هنگام کار کلافه ببنید زیرا به خوبی میداند برای بقا نیاز به پرسنلی مناسب و خلاق دارد پس توصیه کارشناسان مبلمان اداری یکتا را در نظر داشته باشید که مشورت و یا مطالعه مناسب میتواند تاثیرات مثبتی را به همراه داشته باشد. مبلمان اداری یکتا اولا اصول استاندارد را تا جایی که آسیبی به اصل کار نرسد حفظ میکند و سپس الویت را سلیقه مشتریانش در نظر گرفته است.در ادامه این مقاله با عنوان “چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم؟” موضوعاتی را ظبقه بندی کردیم که برای انتخاب میز اداری بسار مهم میباشد.

انتخاب میز اداری مناسب

  • موضوع اول در رابطه با انتخاب میز اداری مناسب – ارتفاع میز چقدر باید باشد ؟

هیچ فردی علاقمند نیست که ساعات متوالی بدون راحتی و در فشار ناشی از آسیب های جسمانی مشغول به کار باشد . اندازه ارتفاع یک میز اداری معمولی برای یک فرد با قد متوسط قد ۷۲الی ۷۵سانتی متر طراحی شده است . این به این مفهوم است که فاصله سطح میز تا کف زمین به این مقدار میباشد. البته شما میتوانید برای مانیتور خود با خرید وسیله ای بنام زیر مانیتوری برای تنظیم ارتفاع دلخواه را داشته باشید تا به گردن شما آسیبی نرسد همچنین با تهیه یک صندلی اداری ارگونومیک که دارای مکانیزم تنظیم ارتفاع نیز میباشد میتوانید بهترین موقعیت نشستن پشت میز را برای خودتان تنظیم کنید . البته در طراحی مبلمان اداری مدرن ، میزهایی ساخته شده اند که با فشردن یک دکمه میتوانند تغییر ارتفاع دهند مبلمان اداری یکتا این میزها را برای مشتریان خاص خود بصورت سفارشی طراحی و تولید میکند .

  • موضوع دوم در رابطه با انتخاب میز اداری مناسب –-آیا باید از یک میز کارمندی استفاده کنید یا یک میز کارگروهی

پرسنل شمادر سازمان دارای محیط کاری اختصاصی میباشند ؟ حتما باید از یک میز اداری جداگانه و فردی استفاده کنند؟ میز انتخابی شما میتواند دارای یک فضای مشارکتی برای تعامل بیشتر کارکنان با یکدیگر باشد؟ این سوالاتی است که باید هنگام انتخاب یک میز کارمندی یا کارشناسی به آنها توجه کرد البته انتخاب بین میز کارمندی و کارشناسی و کارگروهی بستگی زیادی به حجم میز شما دارد. برای رفع مشکل اندازه های قبل از انتخاب و خرید میز اداری ، مطمئن شوید که فضای اداری خود را دقیقا اندازه گیری کرده اید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که فضای مناسب کافی برای فعالیت فرد و جاگیری ملزومات مورد نیاز آن وجود داشته باشد. میزهای کارگروهی مبلمان اداری یکتا را با طرحهای بدیع و زیبا میتوانید از بخش میز اداری/میز کارگروهی مشاهده و انتخاب نمایید در صورتیکه تمایل به ساخت سفارشی یک میز کارگروهی با ابعاد و طرح مورد نظر خودتان را دارید با مشاورین بخش فروش مبلمان اداری یکتا تماس بگیرید .پرسنل ما با حاضر شدن در محل کار شما و بازدید از محل و درک خواسته هایتان طرح خاص شما را برایتان طراحی و پیاده سازی می کنند.

  • موضوع سوم در رابطه با انتخاب میز اداری مناسب–سطح میز بهتر است از چه نوع جنسی باشد ؟

در فضاهای های کاری اکثرا این اولویت وجود دارد که از چوب و وینر (روکش چوب) برای سطح میز استفاده شود. البته از روکش ملامینه با مغز ام دی اف نیز بسیار استفاده می شود .میزهای وینر ها ارزان ترین هستند و چوب واقعی را ارائه می دهند. از میزهایی با جنس فلزی یا فولادی برای افرادی که نیاز به یک سطح میز کار سنگین دارند استفاده میشود البته میزهای چوبی زیباترو شیکتر هستند.اگر کار خیلی لوکس میخواهید میتوانید از کورین برای سطح میز خود استفاده کنید .نگران نباشید مبلمان اداری یکتا تجربه ساخت میز و کانتر اداری با کورین را نیز دارد .

انتخاب میز اداری مناسب

جمع بندی انتخاب میز اداری مناسب

به طور کلی در این مقاله از مبلمان اداری یکتا سعی بر این شد که شما را در راه انتخاب درست یک میز اداری مناسب قرار دهیم .تعریف میز اداری مناسب و صندلی های اصولی ، پرداخت به موضوع هر شخص میز اداری مشخصی دارد که نسبت به نوع کار و کاربری از آن میز و پست و مقام افراد در سازمان دسته بندی کردیم.در آخر به سه موضوع مهم برای خرید مبلمان اداری / میز اداری توجه کردیم .

شرکت مبلمان اداری یکتا از شما برای مطالعه این مطلب با عنوان ” چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ” تشکر می کند و امیدوار است که مطالب فوق برای شما قابل استفاده باشد.

مطالب مرتبط :

انتخاب میز اداری مناسب

چگونه یک میز اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

صندلی اداری مناسب و انتخاب میز اداری مناسب انتخاب میز اداری مناسب تکنیکهای خود را دارد صندلی اداری و میز اداری دو جزء جدایی ناپذیر از مجموعه مبلمان اداری میباشند که

https://yektafurniture.com/

طراحی داخلی و کرونا ویروس

امروزه با افزایش مبتلایان ویروس کرونا ، یک متخصص طراحی داخلی به اهمیت طراحی دکوراسیون اداری و ربط آن به مهار کرونا ویروس پرداخته است

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش

طراحی سالن همایش و در نتیجه ساخت و تجهیز آن علاوه بر نیاز به دانش معماری مستلزم داشتن دانش و اطلاعات دیگری می باشد که

https://yektafurniture.com/

اصطلاحات مبلمان اداری

اصطلاحات مبلمان اداری | تعاریف اصلی در صنعت مبلمان اداری مبلمان اداری چیست؟ این سه کلمه به چه گروهی از کالاها و محصولات اطلاق میگردد؟

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند