تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

با میز منشی منحنی بیشتر آشنا شوید

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
میز منشی منحنی از جمله انواع میزهای منشی مدرن به شمار می رود که علاوه بر زیبایی منحصر بفرد از کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. میز پذیرش یا میز منشی منحنی از هر زاویه ای عالی به نظر می رسد. اگر فضای پذیرش بزرگی در اختیار دارید، میز پذیرش منحنی بزرگ می تواند به کل اتاق دید داشته باشد و بازدیدکنندگان را از هر زاویه ای دعوت کند.

میز منشی منحنی از جمله انواع میزهای منشی مدرن به شمار می رود که علاوه بر زیبایی منحصر بفرد از کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. دست کم گرفتن اهمیت میز پذیرش یا میز منشی را می توان یک اشتباه بزرگ قلمداد کرد چرا که قسمت پذیرش نقش بسیار مهمی در ایجاد تصور و برداشت اولیه مثبت از محل کار شما دارد. در این مقاله قصد داریم تا ضمن توضیحاتی درباره میز منشی منحنی به اهمیت قسمت پذیرش بپردازیم. با ما همراه باشید.

میز منشی مدرن دایره ای مدل MRD17

چرا باید میز منشی منحنی را انتخاب کنید؟

میز منشی منحنی می تواند یکی از گزینه های اصلی برای طراحی قسمت پذیرش باشد. اما چرا؟ در ادامه به دلایل انتخاب این نوع میز اشاره می کنیم.

همانطور که اشاره شد طراحی زیبا و جذاب قسمت پذیرش از اهمیت زیادی برخوردار است. چهره ای دوستانه و فضای پذیرش جذاب به بازدیدکنندگان و مراجعین کمک می کند تا در محیط کار شما احساس خوشامد گویی کنند. میز پذیرش یا میز منشی مهمترین و تاثیرگذارترین جزء در طراحی قسمت پذیرش محسوب می شود.

کانتر پذیرش منحنی مدل MRD16

طراحی میز منشی منحنی یا میز پذیرش منحنی به گونه ای است که فرم و عملکرد را با هم ترکیب می کند یعنی در طراحی آن از لبه های زاویه دار (مانند میزهای چهارگوش) جلوگیری می شود تا به این طریق منحنی های صاف ایجاد شود. این نوع طراحی می تواند به اندازه لازم پیچیده باشد و راهی ایده آل برای استفاده از فضای زیاد می باشد. طرح های گرد و منحنی می توانند مدولار باشند و برای یک یا چند کاربر طراحی شوند. همیشه نیاز به کانتر پذیرش نیست به خصوص اگر منطقه ای مجهز برای مشتریان وجود داشته باشد و میز منشی یا میز پذیرش از طراحی بسیار زیبایی برخوردار باشد.

میز منشی منحنی مدل MRD15

اهمیت قسمت پذیرش در هر محیط کاری

قسمت پذیرش اولین نقطه تماس مشتری هنگام بازدید از یک مکان تجاری است. در این نقطه ی حساس است که اولین برداشت ها از آن مکان ایجاد می شود و می تواند ناخودآگاه بر نحوه درک مشتریان از کسب و کار شما تاثیر بگذارد.

طراحی یک قسمت پذیرش کامل مستلزم کار زیاد است. دکور باید منعکس کننده ایده آل های شرکت باشد و در عین حال چیدمان نیز باید زیبا و جذاب باشد. استفاده از فضا باید منطقی باشد به طوری که هم پرسنل و هم بازدیدکنندگان در تعامل خود احساس راحتی کنند.

با توجه به اندازه شرکت و چنانچه دارای عملکردهای متنوعی باشد، قسمت پذیرش نیز می تواند بسیار گسترده باشد یا در صورتی که شرکت یک عملکرد دارد و خدمت ویژه ای را ارائه می دهد، قسمت پذیرش می تواند طراحی خاصی داشته باشد. در هر صورت در هر دو مورد تنها یک قطعه اصلی وجود دارد و آن میز پذیرش است.

میزهای پذیرش ممکن است مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرند، بنابراین توصیه می شود که بودجه قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته شود تا با گذشت زمان همچنان زیبایی و کارایی لازم را داشته باشند.

میز منشی نیم دایره MRD18

اما گزینه های بسیار متنوعی برای انتخاب انواع میز منشی یا میز پذیرش برای شما وجود دارد که می توانند انتظارات شما را برآورده کنند یا حتی فراتر از تصورتان باشند. از انواع گران قیمت تر چوب جامد تا گزینه های لمینت که جزو ارزان ترین ها هستند. برای انتخاب میز پذیرش یا میز منشی مناسب فضای خود کمی وقت بگذارید. یک میز منشی منحنی یا میز پذیرش منحنی مزایای زیادی برای محل استقبال شما دارد. از جمله این مزایا می توان به ایجاد فضایی برای پذیرش های متعدد، زیبایی بیشتر و فضای کاری اضافی اشاره کرد.

مزایای میز منشی منحنی برای کسب و کار شما چیست؟

شما می توانید با انتخاب یک میز منشی منحنی یا کانتر پذیرش منحنی از تنها فرصتی که برای ایجاد اولین تاثیر بر مراجعین خود دارید به نحو احسنت استفاده کنید. انتخاب های طراحی داخلی شما نشان دهنده حرفه ای بودن کسب و کار شما و حس زیبایی شناسانه رهبران تجاری شما است. بنابراین یک میز منشی یا میز پذیرش منحنی شیک برای لابی، سالن یا اتاق انتظار جهت جذابیت مدرن انتخاب کنید. میز پذیرش یا میز منشی منحنی از هر زاویه ای عالی به نظر می رسد. اگر فضای پذیرش بزرگی در اختیار دارید، میز پذیرش منحنی بزرگ می تواند به کل اتاق دید داشته باشد و بازدیدکنندگان را از هر زاویه ای دعوت کند. یک میز منشی منحنی یک نفره در مقایسه با طراحی سنتی مستطیلی فضای بیشتری برای کار دارد.

میز منشی منحنی مدل MRD14
میز منشی منحنی مدل MRD14

همچنین می توانید میزهای منحنی منحصر به فرد با فضایی برای دو یا چند پذیرش و با طرح های مدولار با قابلیت تطبیق پذیری و عملکرد بیشتر را پیدا کنید. گزینه های فوق العاده ای مانند میز پذیرش منحنی شیک دو نفره با روکش مبلمان اداری مدرن یا میز پذیرش منحنی شیشه ای را در اختیار دارید. انواع میز منشی گرد و میز یا کانتر پذیرش دایره همچنین می توانند فضای بسیار بیشتری برای پذیرش ایجاد کنند و به این ترتیب باعث سهولت در خدمات رسانی به مشتریان و مراجعه کنندگان می شوند. سعی کنید که با انتخاب درست میز منشی منحنی فضایی کاربردی ایجاد کنید که برای انجام کار سخت کارآمد باشد و در حین انجام کار عالی به نظر برسد.

میز منشی منحنی مدل MRD13

با یک میز پذیرش یا میز منشی منحنی سرمایه گذاری را در اولین جلوه کسب و کار خود انجام دهید. کارکنان و بازدیدکنندگان شما از این تفاوت استقبال خواهند کرد. مبلمان اداری یکتا گزینه های جذاب زیادی از انواع میزهای منشی و کانتر پذیرش از جمله میز منشی منحنی، میز منشی گرد، میز منشی دایره، میز پذیرش گرد یا میز پذیرش منحنی و کانتر پذیرش دایره یا منحنی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با توجه به نیاز مجموعه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین همین حالا میز پذیرش منحنی خود را از یکتا فرنیچر سفارش دهید.

مطالب مرتبط :

میز کارگروهی پایه فلزی

میز کارگروهی پایه فلزی که به تازگی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته از دسته مبلمان اداری مدرن است. قابل پیش بینی بود که

دکوراسیون اداری شرکت نایکی

دکوراسیون اداری شرکت نایکی

دکوراسیون اداری شرکت نایکی موضوع امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون اداری شرکت نایکی از جمله موضوعاتی است که طبق قراری که با

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند