تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز پایه فلزی پای ثابت طراحی دکوراسیون اداری مدرن

فهرست مطلب :

داشتن دکوراسیون اداری مدرن امروزه مورد توجه مدیران قرار گرفته است. با ورود به هر اداره ای این مبلمان این فضاها است که توجه مراجعان را به خود جلب می نماید. استفاده از تجهیزات مدرن و منطبق با سبک طراحی این فضا باعث جذابیت و ایجاد اعتماد بیشتر به افراد می شود. میز پایه فلزی مدرن از بهترین و شیک ترین سبک های میز اداری می باشد که دکوراسیون اداری شما را جذاب و مدرن می کند. در ادامه با مشخصات میز اداری فلزی مدرن بیشتر آشنا می شویم.

میزهای اداری

معمولا در اداره می توان انواع مبلمان اداری را با سبک ها و طراحی های مختلف مشاهده نمود. میزها از مهم ترین قطعات این مبلمان است که در تنوع بسیار بالا تولید و در هر اداره با توجه به رتبه شغلی افراد از آنها استفاده می شود. از انواع میزهای مورد استفاده در یک اداره می توان به میزهای کارمندی، میزهای کارشناسی، میز کانتر، میز مدیریت، میز کنفرانس و … اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع فضا و تعداد افراد به شکل های بسیار زیبایی طراحی می شوند. امروزه استفاده از تجهیزات مدرن به یک امر پرطرفدار در ادارات تبدیل شده است. افراد بسیاری با توجه به زیبایی و شاخصه های بالای این نوع تجهیزات از آن ها جهت جذابیت بیشتر محیط اداری استفاده می نمایند. اما در این تجهیزات میزها دارای جایگاه بسیار بالایی هستند به صورتی که نمی توان هیچ اداره ای را بدون میز تصور نمود. این میزها دارای چند مشخصه بارز هستند که به آن ها می پردازیم.

میز اداری فلزی مدرن

بسته به نوع رتبه اداری هر فرد در هر اداره می توان از انواع میزهای مدرن با طراحی های مختلف استفاده نمود. اگرچه طراحی و سبک میزها در ادارات مختلف متفاوت است اما مشخصات میز اداری فلزی مدرن در بیشتر آن ها تقریبا یکسان است و به جرات می توان گفت که میزهای اداری مدرن فلزی از چند ویژگی مشابه سود می برند. از مهم ترین این ویژگی های می توان به این موارد اشاره نمود.

13
میز پایه فلزی

ارتفاع مناسب

میزها به دلیل نوع کاربری باید از ارتفاع مناسبی بسته به شرایط محیطی برخوردار باشند. استفاده از تجهیزات استاندارد که بتواند نیازهای مصرف کنندگان را در طول روز به خوبی فراهم نماید از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان این نوع تجهیزات است. به عنوان مثال، از مشخصات میز اداری فلزی مدرن می توان به ارتفاع متناسب با شرایط فیزیکی هر مصرف کننده اشاره نمود. هیچ فردی در دنیا با شرایط فیزیکی مشابه وجود ندارد و اغلب افراد در چند ویژگی با دیگران تفاوت دارند. سفارشی سازی میزهای اداری باعث می شود تا مصرف کنندگان این نوع تجهیزات بدون آسیب های احتمالی ناشی از ساعت ها کار مداوم در پشت این میزها از این ساعات نهایت استفاده را ببرند. از مشخصات میز اداری فلزی مدرن ارتفاع مناسب در حدود ۷۵ سانتی متر است که این ارتفاع در میزهای کارشناسی و یا نقشه کشی با تغییراتی همراه است. البته توجه کنید که در افراد با قد بیشتر این ارتفاع افزایش می یابد.

ابعاد مناسب

بسته به تعداد افرادی که از میزهای اداری استفاده می نمایند باید ابعاد مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت. در صورتی که میزها برای هر فرد به تنهایی طراحی شده است باید دارای ابعاد مشخصی باشد. اما این ابعاد در میزهای مدیریتی یا میزهای کنفرانس بسته به تعداد افراد تغییر می نماید. معمولا در میزهای کنفرانس برای هر فرد مقدار فضایی مشخص در نظر گرفته می شود که باید حتما در زمان طراحی به این مقدار فضا توجه نمود. عدم توجه به رعایت این مقدار فضا باعث تنگی جا در زمان کنفرانس می شود و خستگی شدید برای شرکت کنندگان به همراه دارد.

متریال مقاوم از مهم ترین مشخصات میز اداری فلزی مدرن

میزهای اداری مدرن امروزه از نوعی متریال بسیار مقاوم تولید می شود. پایه های فلزی از پروفیل های آهنی با رنگ های کوره ای تولید می شوند که این کار علاوه بر زیبایی استحکام بسیار بالایی به میز می بخشد. استفاده از رنگ های زیبا و شاد که باعث نشاط در مصرف کنندگان می شود نیز از مشخصات میز اداری فلزی مدرن است. توجه نمایید که نوع طراحی و رنگ مصرفی بر روی این میزها باید حتما با سبک دکوراسیون انتخابی در اداره همخوانی داشته که زیبایی بیشتری به فضا ببخشد. از مشخصات میز اداری فلزی مدرن همچنین می توان به نحوه طراحی این میزها اشاره نمود. معمولا در طراحی این میزها علاوه بر توجه سبک دکوراسیون به کارایی بیشتر آن ها نیز توجه می شود. قرارگیری سیم و کابل در درون فضای میز بدون آسیب به زیبایی بصری محیط از مهم ترین مشخصات میز اداری فلزی مدرن است. استفاده از متریال های مقاوم و زیبا و همچنین مدرن مانند: ام دی اف هایگلاس و یا شیشه و کورین از دیگر مشخصات میز اداری فلزی مدرن است که زیبایی چشمگیری به فضای اداری می بخشد.

14
میز پایه فلزی

کارایی میزهای اداری مدرن

بیشتر میزهای ادرای باید به گونه ای طراحی شوند که بتوان از آن ها به خوبی در موارد مختلف استفاده نمود. به همین سبب طراحان این گونه تجهیزات برای میزهای اداری مدرن از انواع اتصالات و پایه های فلزی با قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع استفاده می نمایند. استفاده از میزهای کار گروهی در هر اداره ای علاوه بر کاهش هزینه ها و کم کردن فضای مورد نیاز برای نصب این تجهیزات باعث افزایش راندمان کاری با ایجاد تعامل در کارمندان می شود. از دیگر مشخصات میز اداری فلزی مدرن در نظر گرفتن فضاهای مختلف جهت نگهداری از اسناد و مدارک است. نصب فایل های چند کشو در طراحی این میزها باعث ممانعت از آشفتگی در زمان کار بر روی این میزها می شود و علاوه بر آن زیبایی بیشتری به این گونه تجهیزات می دهد. استفاده از انواع قفل ها با تکنولوژی های پیشرفته نیز باعث جلوگیری از بروز هرگونه خطر امنیتی برای ادارات می شود.

یک میز پایه فلزی مدرن دارای چه ویژگی هایی است؟

این روز ها کنار هم قرار دادن متریال های گوناگون مثل شیشه و چوب، فلز و چوب، فلز و شیشه و … سبب ایجاد محبوبیت فراوانی در زمینه میز های اداری و یا میز و مبلمان خانگی شده است. استفاده از متریال گوناگون و با کیفیت در کنار هم در تمامی مدل های مبلمان اداری قابل انجام است که هر کدام دارای خصوصیات مخصوص خودشان هستند. میز پایه فلزی طلایی، میز پایه فلزی اداری، میز پایه فلزی کارشناسی، میز مدیریت پایه فلزی و … از جمله این میز ها هستند.

یکی از دلایل جذابیت میز پایه فلزی ارزان استفاده از فلز در پایه های آن است که می تواند با سایر متریال ها هماهنگ شود. میزهای پایه فلزی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • این میز ها پایه های فلزی یا استیل آبکاری شده دارند که باعث می شود زیبایی و جذابیتشان چندین برابر شود.
  • صفحه ای از ام دی اف، شیشه، ‌ چوب و سنگ بر روی آن ها به کار می رود که دارای صخامتی ۱۶ تا ۳۲ میلی متر هستند.
  • به کار گرفتن مواد و متریال مناسب و با کیفیت جهت ساخت این میز برای انجام ارتقا کار
  • رنگ مناسب رویه میز متنوع است و می توانید هر رنگ را که می پسندید به عنوان رنگ رویه کار انتخاب کنید.
  • میز پایه فلزی کلاسیک به راحتی در دکوراسیون کلاسیک به کار برده می شود و یا میز مدرن در دکوراسیون مدرن قابل کاربرد است.

    11
    میز پایه فلزی

چرا مدیران علاقمند به استفاده میز مدیریت پایه فلزی شده اند؟

میز مدیریت پایه فلزی مدرن یک نوع طرح جدید است. برای این که یک میز اداری پایه فلزی شایسته استفاده مدیران باشد باید در رقابت از میز های کلاسیک چوبی، میز ام‌ دی‌ اف و بسیاری از نمونه‌ های قدیمی‌ تر موفق می‌ شد. بهتر است که بدانید که این مدل میز های فلزی از گذشته در بیشتر حرفه ها مورد کاربری خاص خود بوده است. مثلا می­توان به میز فلزی به کار برده شده در مدارس، میز فلزی مدرسین مدارس و میز کار ایستاده اساتید دانشگاهی اشاره کرد، اما شکل میز های تحریر فلزی به‌ مرور زمان دستخوش تغییرات شده است. به عبارتی امروزه میز پایه فلزی رویه چوبی، میز فلزی رویه سنگ، میز فلزی رویه شیشه‌ ای که در طرح‌ های بسیار متنوع و رنگ‌ های بسیار شکیل و متفاوت به هر نوع طراحی و سلیقه ای در بازار وجود دارد و حرف اول را در انواع میز های تحریر به جهت طراحی دکوراسیون اداری می‌ زند.

در زمان خرید این نوع تجهیزات حتما به برند تولید کننده توجه نمایید. سفارشی سازی مبلمان اداری باعث می شود تا هر فرد با فیزیک بدنی مختص به خود از شرایط کاری بسیار مطلوبی در محیط کاری برخوردار شده و راندمان کاری در این افراد تا حد قابل توجهی افزایش یابد. اطمینان از کیفیت متریال و توجه به سبک طراحی از دیگر نکات مهم در زمان خرید این محصولات مبلمان اداری است. برای خرید یا سفارش تولید مبلمان اداری با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی به سایت مجموعه مبلمان اداری یکتا مراجعه نمایید.

12
میز پایه فلزی

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com

کارخانه مبلمان اداری

کارخانه مبلمان اداری داشتن کارخانه مبلمان اداری برای تولید انواع مبلمان و تجهیزات اداری از قبیل انواع میز اداری شامل میزهای مدیریتی ، میزهای کنفرانس

اصول طراحی نمای ساختمان

اصول طراحی نمای ساختمان

اصول طراحی نمای ساختمان اولین قدم برای معماران به شمار می رود. از همین رو طراحی نما نیز جز مهم ترین مراحل طراحی ساختمان به

طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میز کنفرانس گرد یا دایره ایمیز کنفرانس گرد یا دایره ای طرفداران خاص خود را دارد البته که میز های کنفرانس تنوع زیادی را در

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند