تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

فهرست مطلب :

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس عنوان امروز مقاله مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس به میز و صندلی دانشجویان و دانش آموزان و همینطور میز دبیر و میز های اداری کارکنان و بسیاری از موارد دیگر اختصاص داده میشود . استفاده از یک دکوراسیون اداری شیک و مناسب و دارای خلاقیت تاثیرات بسیار زیادی را بر روی نوع کار و تحصیل دارد . در مدارس استفاده از رنگ های شاد میتواند نمایانگر توجه شما به خلاقیت میباشد . در ادامه این مقاله با عنوان ” دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس ” به نکاتی در پیرامون این بحث می پردازیم . با ما همراه باشید .

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس _ تاثیر خلاقیت در دکوراسیون اداری

تاثیر خلاقیت در دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس بسیار مثبت بوده چرا که در دیگر مقالات ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا از تاثیرات خلاقیت در دکوراسیون اداری حرف زده بودیم اینجا نیز گریزی کوتاه میزنیم . در بحث مراکز آموزشی به کاربردن خلاقیت میتواند بسیار خوب باشد چرا که ایده های خلاق جرقه هایی را در ذهن دیگران می زنند که باعث ایجاد خلاقیت می شود . استفاده از طراحی نوین و متفاوت هم نام برند شما را بزرگ تر میکند هم تاثیرات مثبتی در ایجاد روحیه خلاق دارد که همه اینها بر نحوه کار برند و نام شما نیز تاثیر گذار است . استفاده از ترکیب رنگ های شاد و شاید متفاوت در مدارس بر روی نحوه تحصیل کودکان بسیار موثر است . رنگ هایی که حس های مختلفی را برای هرکسی القا میکنند و این امر بسیار خوب است . استفاده از طراحی خلاق یا رنگ های متفاوت در میز و صندلی های داخل کلاس ها تاثیرات بسیار زیادی را بروی درس خواندن میگذارد . رنگ های شادی که باعث میشود برای دیگران خستگی دیرتر به سراغشان بیاید و تمرکز بیشتری را در تحصیل خود به خرج دهند .

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری آموزشگاه 

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس _ استاندارد بودن

استاندارد هایی از قبیل مقاوم بودن در برابر زلزله ، استاندارد گردش و تهویه مناسب هوا در سرما و گرما ، استاندارد محیط آموزشی ، استاندارد فضای کتابخانه ، ااستاندارد فضای بازی کودکان ، سالنهای ورزشی و سالن های غذا خوری و همچنین سالن های گرد همایی ، همه این موارد دکوراسیون خاص خود را میطلبد . علاوه بر این استاندارد ها باید زیبایی محیط های مختلف نیز به طور کامل حفظ شود . در اینجا نیز بحث سن وسال نیز مطرح میشود ، فضای یک دانشگاه با فضای یک مهد کودک طبیعتا متفاوت است . دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس در حال حاضر با سرعت کمی رو به سمت جلب توجه میرود و ما امیدواریم که دکوراسیون این مراکز آموزشی استاندارد های لازم را داشته باشد چرا که تعداد بسیار زیادی از کودکان تا بزرگسالان در این محیط ها هروزه در حال رفت و آمد اند . استفاده از استاندارد در کنار زیبایی برای بحث دکوراسیون اداری بسیار مهم است و مهم تر آن است که محصولات اداری و تغییرات دکوراسیون اداری را از شرکت های حاضر در عرصه مبملمان اداری که معتبر هستند تهیه کنیم .

بیشتر بخوانید : طراحی مناسب دفتر کار و کاهش اثرات زیست محیطی

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

طراحی نمای بیرونی ساختمان های مدارس به نحوی که نمایانگر فرهنگ و سنت معماری اصیل هر کشوری باشد از تفکراتی است که تمام مسولان کشور های مختلف به آن بها می دهند . ارتباط برقرار کردن بین دانشجویان و دانش آموزان با معلم واستاد خود امری مهم است و تاثیر مبلمان اداری و دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس در این موضوع بی تاثیر نیست . نحوه چینش و حتی طراحی میز ها بر این امر تاثیر مثبتی میگذارند .طراحی دکوراسیون باید به نحوی باشد که هیچ دانش آموزی احساس تنهایی را در کلاس های خود نکند و بازی با رنگ های به گونه ای باشد که زنده بودن فضا را القا کند و حس خستگی و خمودی را برای کسی به وجود نیاورد . امیدواریم در جامعه روبه رشد خودمان مدارس و دانشگاه ها را با این نوع معماری بیشتر تلفیق کنیم .

دکوراسیون اداری دانشگاه و مدارس

مبلمان اداری و محیط کار جانبی و فضای باز

طراحی اتاق کار کارکنان در این محیط ها باید نمونه خاص خود باشد به عنوان مثال دفتر کار مدیریت یک دانشکده باید با یک طراحی اصیل و مناسب و استاندارد نشان دهنده جایگاه آن فرد باشد . استفاده از میز مدیریت لوکس و کتابخانه اداری و مبل و نیم ست اداری برای این دفتر کار بسیار خوب است . در نزدیکی اتاق مدیر یک کانتر پذیرش یا یک میز منشی باید وجود داشته باشد تا هماهنگی لازم با این مقام از دانشگاه را صورت ببخشد . در مدارس نیز بنا به مقطع تحصیلی به عنوان مثال برای یک دبستان مدیریت اتاق خاص خود را دارد . استفاده و به کار گیری رنگ های متعدد در شاد و خلاق نشان دادن مدرسه شما بسیار قابل تقدیر و با ارزش است .

سپاس از همراهی شما با مبلمان اداری یکتا

اینستاگرام مبلمان اداری یکتا

مطالب مرتبط :

فایل اداری تنها راه است (۲)

فایل اداری تنها انتخاب است!

فایل اداری (filing cabinet)تنها انتخاب است! آیا شما در محیط کاری خودتان هرج و مرج و شلوغی دارید؟ کار کردن برای شما در محیط به

اصول طراحی داخلی رستوران

اصول طراحی داخلی رستوران

اصول طراحی داخلی رستوران از مهم ترین نکات برای داشتن رستورانی زیبا و شیک است که باید رعایت شوند. شکل و ظاهر رستوران در جذب

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند