تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس شیشه ای

فهرست مطلب :

استعلام قیمت میز کنفرانس شیشه ای به همراه مشاوره خرید

میز کنفرانس شیشه ای یکی از مهمترین اجزاء یک دکوراسیون اداری به شمار می‌رود، میز کنفرانس شیشه ای در مجموعه مبلمان اداری یکتا یکی از پرفروش‌ترین محصولات بوده و با بیشترین تنوع و بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود.

  1. جهت خرید میز کنفرانس شیشه ای از مبلمان اداری یکتا می توانید با شماره‌های 02144620087 یا 09026262002 ارتباط بگیرید.
  2. شما می توانید درخواست خود را از طریق دکمه زیر اعلام فرمائید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرم. 

میز کنفرانس شیشه 

میز کنفرانس شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد . طراحی زیبا و ظریف این میز های اداری باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند . استفاده از متریال شیشه در میز های کنفرانس شیشه‌ای معمولا در قسمت صفحه اصلی صورت می گیرد که جذابیت خاص خود را به همراه دارد. میز کنفرانس شیشه ای با پایه فلزی یکی از انواع مرسوم ان سبک از میز های اداری به شمار می‌رود؛ البته استفاده از چوب و ام‌ دی‌ اف به صورت هنرمندانه در برخی از مدل های مجموعه قابل مشاهده است. در ادامه همراه ما باشید تا نمونه‌هایی از میز های کنفرانس شیشه ای شرکت مبلمان اداری یکتا را باهم تماشا کنیم .

میز کنفرانس شیشه ای یکی از انواع و اقسام میز های اداری و میز کفرانس است و امروز در تحریریه مبلمان اداری یکتا به موضوع میز کنفرانس شیشه ای که یکی از مدل های میز کنفرانس است میپردازیم . میز کنفرانس مدل های متعددی دارد و نسبت به فضای اتاق طراحی و تولید می شود . میز کنفرانس شیشه ای نیز یکی از این مدل های میز کنفرانس است . در موضوع محصولات اداری استفاده از شیشه مخصوصا در میز اداری و پارتیشن اداری کمی بیشتر رایج و پسند عموم است . و دلیل آن زیبایی شیشه های براق در این نوع میز ها است . در ادامه سعی داریم با موضوع ” میز کنفرانس شیشه ای بیشتر آشنا شویم .همراه ما باشید تا نکاتی را در باره خرید و تهیه یک میز کنفرانس شیشه ای بررسی کنیم.

g2

نحوه انتخاب مبلمان اداری مناسب برای محیط کار

برای انتخاب یک مبلمان اداری مناسب به نکته ای توجه داشته باشید که پست اداری و جایگاه افراد در سازمان چگونه است و وظایف کاری هر کس به چه شکل است .برای تهیه یک محصول اداری مناسب به طور مثال میز اداری مناسب بهتر است از پرسنل برای برقراری احترام سوالاتی پرسیده شود تا بهترین میز اداری را با هزینه ای که میکنیم در اختیار بگیرید. نوع فضا برای هرمحیطی متفاوت است و انتخاب مبلمان اداری با ابعاد و اندازه های مناسب نیزز فاکتور دیگر است . اما میز کنفرانس شیشه ای برای یک اتاق و سالن جلسه بزرگ شاید جذابیتی را نداشته باشد اما برای جلساتی با تعداد افراد کمتر و همینطور استفاده از رنگ های مناسب در میز کنفرانس شیشه میتوانید نما و جلوه خوبی را به کارتان ببخشید. بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید یک میز اداری مناسب فضای خود را مورد بررسی قرار دهید و اینکار را با مشاوران و کارشناسان امر دکوراسیون داخلی بهتر کنید . زیرا ممکن است اگر به برخی از مسائل توجه نشود ، در زمان پس ازخرید خود به محدودیت بر بخورید. استفاده از وسایل جانبی برای برخی از پرسنل مانند اسکنر و پرینتر امری طبیعی است پس به این نکات هم توجه کافی را داشته باشید . استفاده از میز کنفرانس شیشه ای را در ادامه باهم دقیق تر بررسی میکنیم.

بیشتر بخوانید : چگونه یک میز اداری مناسب بخریم ؟

میز کنفرانس شیشه ای

آیا میز کنفرانس شیشه ای مناسب سازمان ها و اداری است ؟

معمولا تمام شرکت ها برای تجهیز مبلمان اداری خود در سازمان ، از مبلمان اداری چوبی استفاده میکنند و بر این باورند که استفاده از محصولات چوبی در محیط کار علاوه بر استحکام ، رسمیت خاصی را به محیط میبخشد . استفاده از محصولات شیشه ای همانطور که معلوم است یک ایده خلاقانه است که از یک محیط اداری معمولی به یک محیط اداری خاص تبدیل شوید . میز کنفرانس شیشه ای نیز در همین جمع است.

مکانیزم میز کنفرانس شیشه ای (به طور مثال ) به گونه ای است که نور را بازتاب میکند و شفافیت آن میتواند نظرات زیادی را به خود جلب کند . معمولا محصولات چوبی باعث دنج و کوچکتر نشان دادن فضا میشود و این بخاطر ماهیت جنس چوب و همینطور رنگ آن است . اما محصولات شیشه ای باعث پخش شدن نور میشوند و در بزرگتر نشان دادن فضا بسیار کاربرد دارد . از دیگر مزایای میز کنفرانس شیشه ای میتوان به این امر اشاره کرد که چون رنگی خنثی دارند . میتوان آنها را با سایر رنگ های محیط ست کرد . این ویژگی برای افرادی که به رنگبندی محصولات حساسیت بیشتری دارند . بسیار مهم است.

g3با استفاده از میز کنفرانس شیشه ای در اتاق کنفرانس تضاد ایجاد کنید

افزایش نور و روشنایی همانطور که در بالا گفتیم در محصولات شیشه ای بسیار زیاد است و بازتاب مناسبی را دارند . میتوان در اتاق کنفرانس یا محیط کاری که از رنگ های تیره بیشتر استفاده شده به طور مثال از میز اداری شیشه ای یا میز کنفرانس شیشه ای استفاده شود تا تضاد خوبی را به نمایش بگذارد .استفاده از تلفیق های MDF و شیشه بسیار نمای خوبی را دارد و این سبک ، میز های اداری را بسیار شیک میکند.

بیشتر بخوانید : خرید مبلمان اداری

میز کنفرانس شیشه ای

۳ مزیت خرید میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای که امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب شده اند در هر اداره ای قابل مشاهده هستن. اما شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا میز کنفرانس شیشه ای امروزه پرطرفدار شده است؟ در ادامخ شما را با ۳ مزیت خرید میز کنفرانس شیشه ای آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

بازتاب کردن نور

یکی از مهم ترین دلایل پرطرفدار بودن میز کنفرانس شیشه ای بازتاب کردن نور این میز اداری می باشد.

زمانی که شما از میز کنفرانس شیشه ای در اتاق کنفرانس خود استفاده می کنید نور اتاق کنفرانس شما ۲ برابر می شود و همچنین شفافیت میز شما مورد توجه قرار می گیرد و همچنین فضای اتاق کنفرانس شما بزرگ تر دیده می شود.

نگهداری و تمیز کردن آسان

یکی از موضوعاتی که خریداران به آن توجه زیادی می کنند نحوه نگهداری و تمیز کردن میز اداری می باشد. میز کنفرانس شیشه ای به راحتی با هر ماده شوینده ای قابل تمیز شدن می باشد و دیگر شما نگران کثیف بودن میز اداری خود نخواهید بود. همچنین میز کنفرانس شیشه ای به راحتی قابل شکسته شدن نیست و این میز همانند میز های کنفرانس دیگر طول عمر و مقاومت عالی دارد.

قابل ست کردن با تمامی دکوراسیون های اداری

یکی دیگر از مزیت های میز کنفراس شیشه ای قابلیت ست کردن این میز با تمامی دکوراسیون ها و رنگ ها می باشد. میز کنفرانس شیشه ای رنگ خنثی دارد و شما به راحتی می توانید این میز را با محیط اداری خود ست کنید و نگران زیبایی دکوراسیون خود نباشید.

g1

مطالب مرتبط :

دکوراسیون اداری شرکت نایکی

دکوراسیون اداری شرکت نایکی

دکوراسیون اداری شرکت نایکی موضوع امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد دکوراسیون اداری شرکت نایکی از جمله موضوعاتی است که طبق قراری که با

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند