تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

فهرست مطلب :

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار بحث مورد بررسی امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا است . دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار یکی از مهمترین فاکتور ها در راندمان کاری میباشد . در ادامه این تاثیرات را که شامل کوچک تر یا بزرگتر نشان دادن فضای اداری ، گرم کردن یا سرد نشان دادن محیط کار ، نورپردازی شیک آن ، بخشیدن زیبایی به دفتر کار ، کاربردی کردن فضا و … می شود. در ادامه ی مقاله ” دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار ” با مبلمان اداری یکتا همراه شوید تا ویژگی ها و تاثیرات دیوارکوب را با شما بررسی کنیم.

مبلمان اداری یکتا تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.

دیوارکوب اداری نه تنها زیبایی را به محیط کار زیبایی و رنگبندی را می بخشد بلکه خلاقیت را به نمایش می گذارد . دیوارکوب با طرح های متفاوت برای استفاده های مختلف به کار می رود . گاهی دیوارکوب ها محفظه قفسه طور دارند برای کاربردی تر کردن فضا ، گاهی به تنهایی زیبایی خاص خود را دارند و لوگوی برند شما روی آن نقش بسته است . از دیوار کوب برای پوشاندن دوار ها و نقص های محیط نیز استفاده می شود . در سازمان ها و شرکت های بزرگ اگر اتاق های تو در تو داشته باشیم بهتر است طراحی دیوارکوب ها به گونه ای باشد که تفاوت به چشم نزند . یعنی وقتی شخصی از اتاقی به اتاق دیگر رفت بهتر است هارمونی حفظ شود مخصوصا وقتی که این زمینه کاری مرتبط باشد . اما در طراحی دکوراسیون مدرن گاها دیده ایم دیوار ها را با رنگ ها مختلف و متفاوت تر رنگ میکنند و کاغذ دیواری های متفاوتی استفاده میکنند اما در نظر داشته باشید انتخاب این تفاوت ها توسط کارشناسان این امر صورت میگیرد چرا که هارمونی باید حفظ شود .

بیشتر بخوانید: اصول طراحی دکوراسیون اداری

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

اگر اتاقتان سقف کوتاهی دارد بهتر است از دیوارکوبی استفاده کنید که خطوط و راه های عمودی از پایین با لا را دارند . اینکار لزوما برای بزرگتر نشان دادن از لحاظ ارتفاع استفاده میشود و باعث شده تا کوتاه و پایین بودن سقف ها زیاد به چشم نیاید . در نقطه مقابل ، اگر از فضایی که سقف بلندی دارد استفاده میکنید ، و قصد ایجاد حس راحتی را در آن محیط دارید ، بهتر است از دیوارکوب با خطوط و راه های افقی استفاده شود که این احساسات به اشخاص القا میشود . استفاده از طرح های شطرنجی یا راه راه برای دیوار کوب ها تاثیراتی را دارد همچون بالا بردن راندمان کاری و ایجاد تنوع در نظر بگیرید که دیوارکوب به این صورت با طرح های جدید تر مناسب مبلمان اداری با سبک مدرن است حتما در نظر داشته باشید که هماهنگی بین مبلمان اداری و دیوارکوب و پارتیشن برقرار باشد.

در ادامه مقاله ی دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار بخشی از تاثیرات دیوارکوب را با شما بررسی میکنیم.

آثار ادراکی

روانشناسان بر این باورند که نور اگر به طور مناسب در یک محیط کاری باشد ، روی راندمان آن شرکت تاثیرات خوبی را میگذارد . نور زیاد باعث ایجاد تمرکز در افراد میشود و بینایی آنها را بهبود میبخشد در نظر دارید که در جایی که نور به مقدار مناسب باشد افراد دیرتر و کمتر احساس خستگی می کنند . در دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار که به نور پردازی مناسب هم اشاره کردیم چگونه است . در بسیاری از دفاتر و شرکت ها چه بزرگ چه کوچک نور طبیعی کمیاب است . یعنی ایجاد نور یکی از رکن های اصلی یک شرکت است . در نورپردازی با دیوارکوب علاوه بر اینکه نور ها را با تفکیک میتاباند زیبایی خاصی را به محیط میبخشد .

اداری و تاثیرات آن در محیط کار 3

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

 نقش دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار سرد و گرم

در محیط های اداری گرم کار کردن دشوار است بدلیل عدم مبادله دمای بدن به محیط اطراف است لازم به ذکر است که در حین کار کردن و فعالیت دمای بدن افزایش میابد . پس در صورت گرم بودن محیط این گرما در بدن ما میماند و کار و فعالیت را سختتر میکند . حالا سرما چه تاثیراتی دارد ؟ دانشمندان متوجه شده اند که کار وفعالیت در محیط سرد تمرکز و بازده را ۲۳ تا ۳۰ درصد کاهش میدهد . رطوبت هم مداخله در کار افراد دارد . یعنی اگر در محیط کارتان احساس رطوبت کنید کار کردن دشوار است و مخصوصا در محیط های گرم که این امر باعث میشود سختی کار دوبرابر شود . دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار بر همه ی این مواقع است . فضای سرد خود را با استفاده از دیوار کوب های طرح چوب و ام دی اف یا از رنگ های گرم پر کنید یا برعکس در هوای گرم از رنگ های سرد استفاده کنید تا بازده کار شما پایین نیاید.

بیشتر بخوانید: میز های اداری مبلمان اداری یکتا 

نتیجه گیری:

در مقاله با نام “دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار ” سعی داشتیم که شما خوانندگان عزیز را با ویژگی های دیوار کوب و پارتیشن اداری آشنا کنیم ، برای جمع بندی این مقاله به خلاصه توضیح می دهیم که دیوار کوب اداری نه تنها زیبایی خاص خود را دارد بلکه کارایی را به همراه دارد . کارایی یعنی استفاده مناسب از فضا یا به طور مثال پوشاند نقص های دوار ها یا ایجاد نور در محیط یا حتی ایجاد حس سردی یا گرمی در محیط کار . انها کارایی های دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار بودند لازم است بدانید که استفاده از پارتیشن با دیوارکوب اداری یا کفپوش های مناسب و حتی فرش هم در کنار اینها زیبایی را دوچندان میکند و اعتبار خاصی را به شما و شرکتتان میبخشد.

دیوارکوب اداری و تاثیرات آن در محیط کار

« برای ارتباط با کارشناسان مبلمان اداری یکتا با ما تماس بگیرید »

تماس با ما |

مطالب مرتبط :

بهترین میز های اداری

بهترین میز های اداری

بهترین میز های اداری بهترین میز های اداری مبلمان اداری یکتا که شامل میز مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارمندی ،میز کار گروهی ،میز

طول عمر مبلمان اداری چقدر است؟

طول عمر مبلمان اداری به فاکتورهای بسیار زیادی وابسته است، متریال مصرفی، نوع طراحی و نوع استفاده آن‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است. ممکن است

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری و نکات بسیار مهم و قابل اهمیت آن عنوان مقاله امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد . در این نوشته دکوراسیون

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند