تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

۳ ایده خلاقانه برای تجهیز دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس

فهرست مطلب :

تجهیز و طراحی دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس اهمیت ویژه ای در هر سازمان و اداره ای دارد. اگر که دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس به صورت اصولی و مناسب تجهیز و طراحی شود اتاق را به یک بخش پرکاربرد تبدیل می کند. برای تجهیز کردن دکوراسیون اتاق کنفرانس باید استاندارد های خاصی رعایت شود. برای تجهیز کردن دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس باید به نور پردازی, تجهیزات و مبلمان از این موارد می باشد. در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به طور کامل موارد مهم در طراحی و تجهیز دکوراسیون اداری اتاق کنفرانس و ایده های خلاقانه برای تجهیز دکوراسیون اتاق کنفرانس را شرح دهیم. از شما همراهان گرامی دعوت می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

میز کنفرانس کوچک

اهمیت دکوراسیون اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس یا سالن جلسات یکی از مهم‌ترین بخش های هر اداره, شرکت و یا سازمان می باشد. از آن جایی که در این اتاق تصمیمات مهم و حیاتی در رابطه با آینده شرکت و روند کار گرفته می شود در نتیجه دکوراسیون اتاق کنفرانس نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که طراحی اصولی و استاندارد سبب می شود تا قدرت انتقال اطلاعات و تاثیرگذاری مطالب و اطلاعات افزایش یابد. اگر که دکوراسیون اداری طراحی شده اتاق کنفرانس شما چشمگیر و پرشکوه نباشد در انرژی کارمندان شما تاثیر منفی می گذارد و این تاثیر منفی در عملکرد جلسات کاری نیز تاثیر گذار است. زمانی که کارمندان شما بی انرژی و بی حوصله باشند در گفت‌و‌گو ها مشارکت نخواهند کرد و حتی ممکن است انرژی منفی آن‌ها به افراد دیگر منتقل شود که این موضوع خوشایند نمی باشد. در نتیجه در تجهیز کردن دکوراسیون اتاق کنفرانس دقت کافی کرده و سعی کنید که تمام ملزومات اتاق کنفرانس با یک دیگر هماهنگی و هم خوانی داشته باشد.

میز کنفرانس بزرگ

۲ نکته طلایی و مهم در تجهیز کردن دکوراسیون اتاق کنفرانس

نکاتی که قرار است در ادامه برای شما توضیح دهیم از نکات مهمی می باشد که در تجهیز دکوراسیون اتاق کنفرانس باید ملاک قرار دهید. اولین نکته در رابطه با متراژ اتاق کنفرانس می باشد. متراژ اتاق کنفرانس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چرا که تمامی ملزومات داخل اتاق کنفرانس با توجه به ابعاد اتاق انتخاب می شود. اگر که اتاق کنفرانس شما فضای کوچکی دارد با توجه به اینکه شما محدودیت فضا دارید باید در چیدمان مبلمان دقت زیادی کرد تا بتوانید بهترین استفاده را از فضای اتاق کنفرانس داشته باشید و فضای کافی برای جا به جایی صندلی و رفت و آمد داشته باشید.

و اما نکته دوم در رابطه با انتخاب وسایل اتاق کنفرانس می باشد. برای مثال یکی از مهم‌ترین ملزوماتی که در اتاق کنفرانس نیاز دارید میز کنفرانس یا میز جلسات می باشد. از آن جایی که میز کنفرانس در طرح و مدل های مختلفی تولید می شود انتخاب بهترین مدل میز کنفرانس با توجه به فضای و نیازمندی های اتاق کنفرانس تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق کنفرانس شما دارد. همچنین به کار بردن ملزوماتی مثل تخته وایت برد, کامپیوتر و یا نور پردازی صحیح اهمیت زیادی در دکوراسیون و تجهیز کردن اتاق کنفرانس اهمیت و تاثیر زیادی دارد.

میز کنفرانس ساده

راحتی اتاق کنفرانس ایده ای خلاقانه در طراحی دکوراسیون

برای داشتن بهترین و خلاقانه ترین دکوراسیون اتاق کنفرانس لازم است که به راحت بودن اتاق کنفرانس اهمیت دهید. برای داشتن راحت‌ترین اتاق کنفرانس کافی است از راحت‌ترین مبلمان اداری در تجهیز کردن اتاق کنفرانس استفاده کنید. امروزه ارگونومیک بودن مبلمان اداری بیشترین اهمیت را دارد. ارگونومیک بودن بدین معناست که مبلمان اداری با توجه به استانداردها به صورت اصولی طراحی و تولید شوند. برای مثال زمانی که میز کنفرانس شما به صورت ارگونومیک طراحی نشده باشد آسیب های جدی به سلامت شما و کارمندانتان وارد می شود. راحت بودن اتاق کنفرانس در کیفیت جلسات شما تاثیرگذار می باشد. زمانی که میز و صندلی اتاق کنفرانس شما راحت و استاندارد نباشد باعث می شود کارمندان در جلسات احساس خستگی کنند و تمرکز کافی برای مشارکت در جلسات نداشته باشند در نتیجه بازخورد خوبی از جلسات نخواهید داشت. پس کافی است برای داشتن راحت‌ترین اتاق کنفرانس مبلمان اداری ارگونومیک را انتخاب کنید.

میز کنفرانس مدرن

نورپردازی صحیح اتاق کنفرانس و تاثیر آن

نورپردازی صحیح اتاق کنفرانس یکی از نکات مهم می باشد که افراد کمی زمان طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس به آن توجه می کنند. بهترین نورپردازی برای اتاق کنفرانس استفاده کردن از نور های طبیعی می باشد. در صورتی که امکان استفاده از نور طبیعی را داشته باشید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و علاوه بر این موضوع نور طبیعی سبب می شود تا اتاق کنفرانس شما فضای پر نشاطی داشته باشد. در صورتی که از نور طبیعی در اتاق کنفرانس خود استفاده می کنید این نکته را فراموش نکنید که پنجره های اتاق کنفرانس شما باید به پرده های مناسب تجهیز شود. چرا که در اواسط بعد از ظهر با تابش نور خورشید نور اتاق کنفرانس شما موجب خستگی و کلافگی افراد می شود. همچنین در صورتی که بخواهید از کامپیوتر در اتاق کنفرانس استفاده کنید باسد نور اتاق را متناسب کنید تا به چشم افراد آسیب وارد نشود.

برای داشتن بهترین نورپردازی نکات زیر را حتما رعایت کنید:

  • استفاده نکردن از نور های مصنوعی در صورت امکان
  • استفاده کردن از لامپ‌هایی که گرمایش کم تری تولید می کنند
  • استفاده کردن از رنگ های روشن برای دیوار های اتاق کنفرانس
  • از طبیعت برای طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس کمک بگیرید

طراحی و تجهیز اتاق کنفرانس

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است کارشناسان می گویند برای آرامش و انرژی بیش تر در محیط های کاری بهتر است از طبیعت کمک بگیرید. برای مثال می توانید از گل و گیاه های طبیعی در اتاق کنفرانس خود استفاده کنید. گل و گیاه و نور طبیعی بهترین ترکیب برای داشتن خلاقانه‌‌ترین و بهترین اتاق کنفرانس می باشد. استفاده کردن از گل و گیاه جدا از اینکه فضای اتاق کنفرانس شما را پر نشاط تر می کند بلکه سبب می شود هوای داخل اتاق شما تازه تر شود. اگر که فضای کافی برای استفاده از گل و گیاه را ندارید سعی کنید از گلدان های کوچک که کم‌ترین فضا را اشغال می کنند استفاده کنید. در نهایت شما می‌توانید با هزینه کمی روی میز کنفرانس خود از گلدان‌هایی استفاده کنید یا اگر از میز کنفرانس یو شکل بهره می‌برید در میان دو ردیف امکان گذاشتن گل و گیاه را خواهید داشت.

مطالب مرتبط :

کاربرد میزهای اداری

کاربرد میزهای اداری

کاربرد میزهای اداری عنوان امروز تحریریه مبلمان اداری یکتا می باشد کاربرد میزهای اداری یعنی وظیفه‌ای که یک میز اداری باید برای کاربران خود انجام دهد

مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری یکتا

مبلمان اداری کلاسیک

مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری کلاسیک جلوه خاصی را به محیط شما می‌دهد و اگر شما هم علاقه خاصی به کارهای چوبی دارید خوب است

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند