تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

میز کنفرانس بزرگ

فهرست مطلب :

خلاصـــه ای از مقاله:
میز کنفرانس بزرگ بدون شک یکی از قطعات اصلی مبلمان اداری برای سازمان های بزرگ است که اهمیت آن باید جدی گرفته شود. مسلما در سازمان ها و شرکت های بزرگ به علت برگزاری کنفرانس های بزرگ به اتاق های کنفرانس بزرگ و بنابراین انواع میز کنفرانس بزرگ نیاز است.

میز کنفرانس بزرگ و کارایی که می‌تواند برای یک سازمان داشته باشد و نکته هایی که برای انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ به درد مشتریان این محصول ، از خانواده مبلمان اداری می خورد را در این مقاله بررسی می کنیم امیدواریم که در ادامه همراه ما باشید. ما یک حداقل تعدادی را برای میز کنفرانس داریم یعنی میز کنفرانس در کمترین تعداد میز چهار نفره است . و به تعداد زوج این عدد به تعداد بالاتری می رسد . طبیعتا انتخاب این تعداد نفرات پشت یک میز اداری کنفرانس را باید کارشناسی کنیم و با یک تحقیق کوچک هم می توانیم این تعداد را تخمین بزنیم . در ادامه در رابطه با چگونگی تخمین تعداد اعضای میز کنفرانس در یک سازمان بحث خواهیم کرد .

چرا باید میز کنفرانس بخریم ؟

از قدیم مثالی را می زنند که روی یک موضوع خاصی اگر چند نفر متخصص فکر کنند نتیجه و راه حل بسیار بهتری را نسبت به تفکر تک نفره بدست می آورند . اتاق کنفرانس نیز همین مسئله را برای یک سازمان یا شرکت بوجود می آورد که مدیران در آنجا گردهم آیند و مسیر درستی را پیشروی سازمان و اداره خود بگذارند . اهمیت میز کنفرانس در همین است کارمندان و مدیران همه در یک محیط پشت یک میز کنفرانس بزرگ قرار می گیرند و تبادل نظر میکنند .

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس چند نفره مناسب شرکت است ؟

جواب این سوال کاملا به موضوعات بدیهی بستگی دارد شما به راحتی تعداد کارکنان سازمان یا شرکت خود را بدست می آورید ، طبق نیاز آن ها مبلمان اداری تهیه می کنید و دکوراسیون اداری را طبق کاربرد آن ها چینش می کنید . تعداد مدیران را بدست می آورید و به راحتی می توانید متوجه شوید به طور میانگین چه تعدادی از اعضای یک سازمان یا شرکت در جلسات حضور پیدا می کنند . اگر این تعداد را بدست آوردید حالا باید در طرح و مدل آن تفکر کنید چرا که ابعاد محیط نیز تاثیر بر این موضوع دارد ، اگر شما در یک محیط کوچک باشید اما میز کنفرانس بزرگی را خواسته باشید طبیعتا هر نوع میزی مناسب آن محیط نیست و باید طراحی خاص و سفارشی ، مختص شرکت شما داشته باشیم . سایر میز های اداری نیز از این قافله جدا نیستند و به شدت باید طبق محیط و نوع کار افراد در سازمان ، دکوراسیون اداری را انتخاب ، تهیه و چینش کرد .

ابعاد میز های کنفرانس را به طور معمول می توان یک ابعاد استاندارد دانست اما باز هم این سایز بندی ها در شرایط گوناگون احتمال تغییرات کمی را دارند .

ابعاد میز کنفرانس بزرگ

ابعاد میز های اداری از یک استاندارد هایی پیروی می کنند که تغییر آنها تحت هر شرایطی آن میز اداری را یک محصول سفارشی می کند .

میز کنفرانس چهار نفره : میز کنفرانس چهارنفره معمولا به شکل مربعی یا دایره وار است که به ضلع یک متر هستند و مناسب سازمان هایی با جلسات خصوصی و تعداد کم می باشند .

میز کنفرانس شش نفره : میز کنفرانس شش نفره معمولا به شکل مستطیلی یا بیضوی می باشد که در عرض یک متر و طول دو متری طراحی و تولید می شوند . البته عرض این میز را میتوان بیشتر در نظر گرفت .

میز کنفرانس هشت نفره: این میز کنفرانس در ابعادی بزرگتر می باشد . به طول ۲۲۰ سانتی متر و عرض ۱۰۰-۱۲۰ که بازهم عرض این میز اداری قابل تغییر است .

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس ده نفره : این میز کنفرانس بزرگ در ابعاد ۳۰۰ * ۱۳۰ تولید میشود .

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس دوازده نفره : این میز اداری مناسب برای سازمان های بزرگ می باشد و ابعاد استاندارد ۳۶۰ * ۱۳۰ سانتی متر را برای طراحی و تولید این محصول در نظر داریم. به طور کلی می توان گفت در هر میز کنفرانس باید برای هر فرد حداکثر ۱۰۰ سانتی متر طول میز در نظر بگیریم .

میز کنفرانس بزرگ

میز کنفرانس بزرگ و مناسب

اگر دکوراسیون اداری یک شرکت یا سازمان به بهترین نحو انتخاب ، طراحی و تولید و چینش شده باشد راندمان کاری بسیار بالا می رود . در حال حاضر شرکت ها و سازمان ها به دکوراسیون اداری مدرن روی آورده اند چرا که علاوه بر زیبایی که سبک مدرنیته دارد ، کارایی بسیار بالایی را در اختیار کاربرش قرار میدهد . استفاده از میز کنفرانس در ابعاد مختلف بسته به نوع محیط و نوع کارایی که مد نظر شماست در سبک های متفاوت است . جدای همه این سبک ها یک سری اصول اولیه را باید برای میز کنفرانس در نظر داشته باشید : اگر میز اداری شما در ابعاد غیر متعارف مخصوصا از لحاظ ارتفاع قرار داشته باشد بسیار برای شما آزار دهنده می شود . پس ابتدا ارتفاع آن میز کنفرانس مهم است . طرح و نقش آن نیز دو حث جدا از هم هستند که اهمیت بالایی را دارند . نقش و زیبایی که در میز روی صفحه و یا روی تابلو ها به کار می برند میتواند چشم های حضار را خیره کند و به تحسین زیبایی آن میز اداری بپردازند . طرح میز کنفرانس هم بسیار مهم است چرا که باید ببینید چه استفاده ای از آن میز دارید ، البته در میز کنفرانس بزرگ برای تعداد ۲۰ به بالا معمولا میز های اصطلاحا نعلی شکل استفاده میشود که به راحتی بتوان از وسط آنجا برای رفت و آمد و پذیرایی استفاده کرد . از صندلی های کنفرانس نیز غافل نشوید چرا که یکی از پر اهمیت ترین مسائل است ، صندلی کنفرانس باید و باید ارگونومیک و اصولی باشد و راحتی منناسبی را به کاربرش ارائه دهد که در دراز مدت باعث ایجاد درد ها و مشکلات فیزیکی نشود .

میز کنفرانس بزرگ

۴ دلیل مهم برای انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان های بزرگ

چرا انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان ها و شرکت های بزرگ اهمیت دارد؟ بزرگی میز کنفرانس باید تا چه اندازه ای باشد؟ اگر می خواهید به جواب این سوالات دست پیدا کنید و به اهمیت میز کنفرانس بزرگ برای محیط های بزرگ پی ببرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

میز کنفرانس بزرگ بدون شک یکی از قطعات اصلی مبلمان اداری برای سازمان های بزرگ است که اهمیت آن باید جدی گرفته شود. امروزه کار کردن در تیم ها و پروژه های مختلف بسیار رایج شده است و بنابراین جلسات و گفتگوهای کوتاه بخشی طبیعی و ضروری از روند کار است. برای انجام این جلسات شما به اتاق جلسات، اتاق کنفرانس و محیط های مناسب برای جلسات خودجوش نیاز دارید. مسلما در سازمان ها و شرکت های بزرگ به علت برگزاری کنفرانس های بزرگ به اتاق های کنفرانس بزرگ و بنابراین انواع میز کنفرانس بزرگ نیاز است. در ادامه به دلایل اهمیت انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای چنین سازمان هایی می پردازیم.

دلایل اصلی انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان های بزرگ

استفاده از فضای موجود به منظور راحتی افراد

در سازمان های بزرگ مانند دانشگاه ها فضای زیادی برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها و سمینارها در دسترس است. بنابراین می توان با انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ برای اتاق کنفرانس راحتی بیشتری برای افراد شرکت کننده ایجاد کرد.

دلایل اصلی انتخاب میز کنفرانس بزرگ برای سازمان های بزرگ

گروه مبلمان اداری یکتا گزینه های بسیار خوبی برای میز کنفرانس برای دانشگاه و میز سمینار ارائه می دهد.

ایجاد تناسب با محیط

نکته ای که باید حتما مورد توجه قرار گیرد انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ برای اتاق کنفرانس بزرگ است. اگر در فضای بزرگی که در اختیار دارید میز کنفرانسی کوچک قرار دهید قطعا ظاهر بسیار بدی خواهد داشت و نشان می دهد که شما نسبت به استفاده مناسب از فضا بی توجه هستید.

امکان بهره مندی از فناوری های به روز

با استفاده از یک میز کنفرانس بزرگ امکان تعبیه و قرار دادن فناوری های به روز جهت برگزاری جلسات به شیوه ای مدرن و کارآمد ایجاد می شود. این میزهای بزرگ فضای کافی برای قرار دادن فناوری های امروزی را ارائه می دهند.

امکان جای دادن تعداد افراد بیشتر

در یک سازمان و شرکت بزرگ جلسات معمولا با تعداد افراد زیاد برگزار می شوند. اگر میز کنفرانس مناسبی برای چنین جلساتی در اختیار نباشد، بهم ریختگی و بی نظمی باعث کاهش بازده جلسه و کنفرانس می گردد. اما با انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ و مناسب نگرانی از این بابت وجود ندارد.

انواع میز کنفرانس بزرگ

جدول ابعاد میز کنفرانس بزرگ

ابعاد میز کنفرانس (عرض در عمق) (متر) حداقل اندازه اتاق

(طول در عرض) (متر)

اندازه اتاق بهینه

(طول در عرض) (متر)

ظرفیت نشستن
۲۶/۴×۵/۱ ۷/۶×۹۶/۳ ۱۶/۷×۲/۴ ۱۲-۱۴
۵۷/۴×۵/۱ ۳۱/۷×۹۶/۳ ۴۶/۷×۲/۴ ۱۲-۱۴
۸۷/۴×۵/۱ ۶۲/۷×۹۶/۳ ۷۷/۷×۲/۴ ۱۴-۱۶
۶×۵/۱ ۵۳/۸×۹۶/۳ ۹۹/۸×۲/۴ ۱۸-۲۰
۳۱/۷×۵/۱ ۷۵/۹×۹۶/۳ ۲۱/۱۰×۲/۴ ۲۲-۲۴

اما برای انتخاب هر نوع میز کنفرانس از جمله میز کنفرانس بزرگ و یا میز اداری جلسه بایستی نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

نحوه انتخاب میز کنفرانس مناسب برای محل کار خود

از اتاق های کنفرانس استفاده های مختلفی می شود و بنابراین باید به هر یک از آنها هدفی داده شود و بر این اساس باید مبلمان متناسب با آن هدف تهیه شود. میز در چنین اتاق هایی مهمترین نقش را دارد و به همین دلیل انتخاب یک میز کنفرانس مناسب تصمیم مهمی است.

هدف اتاق های کنفرانس را تعیین کنید

هر اداره بیش از یک اتاق کنفرانس دارد و از آنها برای اهداف مختلف استفاده می شود. بعضی از آنها کوچک هستند و عمدتا کارکنان برای تصمیم گیری جمعی روزانه برای موضوعی خاص در آنجا جمع می شوند. بعضی از اتاق ها بزرگ هستند و می توانند همزمان ۳۰-۲۰ نفر را در خود جای دهند و مدیر از آنها برای جمع آوری کل تیم خود در یک اتاق و تصمیم گیری در مورد دستور کارهای روزمره استفاده می کند.

همچنین این اتاق ها توسط مقامات مدیریتی می توانند برای برگزاری جلسات هدف به صورت دو سالانه یا فصلی و غیره استفاده شوند.

سبک سنتی

سبک های سنتی شامل میزهای کنفرانس بزرگی است که شرکت ها و آژانس های دولتی در سراسر جهان حتی امروز دارند. آنها هنوز هم به دلایل مشخص مورد توجه هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. قالب های زیبا، ظرافت، جزئیاتی که کاملا برنامه ریزی شده و تضمین شده اند و ویژگی هایی مثل زیبایی و دوام باعث حفظ محبوبیت این سبک از میزهای کنفرانس شده است.

انواع مختلف این سبک ها را می توان در ابعاد مختلف و متناسب با محیط های اداری و اتاق های کنفرانس کوچک و بزرگ خریداری کرد.

امروزه علاوه بر میزهای کنفرانس معمول مستطیل شکل که مزایای خوبی ارائه می دهند انواع میز کنفرانس مدرن در اشکال متنوع تولید می شوند.

به عنوان مثال می توان میزهای بیضی شکل را به عنوان یک راه حل مدرن و درجه یک مخصوصا در محیط هایی با طراحی خلاقانه مورد استفاده قرار داد. این یک راهکار بسیار خوب و مدرن است به خصوص اگر قسمت بالای آن شیشه ای باشد و یا روکش های چرمی یا چوبی داشته باشد.

میز کنفرانس شیک

اتاق های بزرگ دارای میزهای دقیق و بزرگ و سنگین تری هستند که می توان آنها را با چوب با کیفیت بسیار خوب تهیه کرد و ممکن است دارای یک صفحه شیشه ای باشند یا نباشند. همچنین این میز می تواند به صورت سفارشی پریز برق و نقاط اتصال را در فواصل منظم فراهم کند تا افراد بتوانند هنگام حضور در جلسه از لوازم الکترونیکی خود استفاده کنند.

تصمیم گیری در مورد نوع میز

تولیدکنندگان میز کنفرانس دقیقا می دانند چه نوع میز برای چه اتاقی مناسب است. امروزه دفاتر ترجیح می دهند برای اتاق های کنفرانس خود میز کنفرانس شیک و چند منظوره داشته باشند. بعضی از دفاتر ترجیح می دهند فقط یک میز رویه چوبی و بدون شیشه داشته باشند. در حالی که برخی دیگر میزهای با رویه شیشه ای را ترجیح می دهند.

دوام و هزینه

بیشتر میزهای کنفرانس بزرگ با هدف استفاده طولانی مدت خریداری می شوند و بنابراین باید با دوام باشند.

جهت صرفه جویی در هزینه ها می توان میزهای کنفرانس را به صورت سفارشی و کاملا متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید کرد.

میز کنفرانس گرد

گروه حرفه ای مبلمان اداری یکتا آماده ارائه بهترین خدمات ممکن در زمینه طراحی و اجرای انواع میز کنفرانس بزرگ یا میز جلسه بزرگ از جمله میز کنفرانس یو شکل، میز کنفرانس گرد یا دایره ای، مستطیل شکل و میز کنفرانس ام دی اف و غیره با بالاترین کیفیت ممکن می باشد.

مطالب مرتبط :

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری حرفه ای

میز اداری حرفه ای مبلمان اداری حرفه ای و میز اداری چیزی است که برای هر کارمند باید در اتاق کار خود آن را داشته

https://yektafurniture.com/

طراحی داخلی و کرونا ویروس

امروزه با افزایش مبتلایان ویروس کرونا ، یک متخصص طراحی داخلی به اهمیت طراحی دکوراسیون اداری و ربط آن به مهار کرونا ویروس پرداخته است

تنظیم صندلی اداری

تنظیم صندلی اداری

تنظیم صندلی اداری تنظیم صندلی اداری عنوان مقاله از تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا میباشد و سعی داریم در این مقاله نکاتی را درباره صندلی

https://yektafurniture.com/

مبلمان اداری چیست

مبلمان اداری و نکات کلیدی که در مورد آن باید بدانید . مبلمان اداری در دنیای مدرن امروز تبدیل به یک ضرورت شده است .هر

استعلام قیمت + مشاوره رایگان 

جهت دریافت لیست قیمت یا دریافت هرگونه مشاوره لطفا شماره تماس خود را وارد کنید، تیم یکتا فرنیچر در اولین فرصت با شما تماس می گیرند