تهران ، میدان پونک ، مجتمع تجاری بوستان | تلفن فروش و مشاوره : 02144620086 ، 02144620087 ، 02144620089
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

دسترسی سریع به محصولات

پروژه میز کنفرانس شرکت پارس کرپ

پروژه جذاب میز کنفرانس شرکت پارس کرپ ، ابعاد محیط بسیار کوچک بود اما ما باید نوزده نفر را در آنجا جایگذاری می کردیم . چالش بعدی انتخاب مدل یو شکل توسط مجموعه مقابل بود . عرض اتاق بسیار کوچک بود و اگر ابعاد را تغییر نمی دادیم امکان عبور از پشت صندلی ها وجود نداشت . اما شرکت تجهیز دفتر یکتا با استفاده از تجربه بالا و مهارت کارشناسان توانست به طور معجزه آسایی از این پروژه موفق بیرون بیاید . در ادامه نحوه برخورد و رفع مشکلات این پروزه میز کنفرانس را بخوانید .


میز کنفرانس ۱۹ نفره سفارشی مجموعه پارس کرپ که توسط تیم پر قدرت تجهیز دفتر یکتا طراحی و اجرا شد چالش های خاصی را به همراه داشت .

ابعاد :

میز های کنفرانس مانند تمام محصولات اداری ابعاد استاندارد و ثابتی را دارند اما اگر این ابعاد مناسب محیط کاری شما نباشد ، باید دست از خرید محصول مورد علاقه خودتون بردارید ؟؟ بسیاری از شرکت های هم صنف مجموعه ما معتقدند که ابعاد غیر قابل تغییر باشد تا مشکلی را در هنگام ساخت بوجود نیاورند . اما در بسیاری از محیط ها این ابعاد مشکل ساز می شوند . ما در مجموعه شرکت مبلمان اداری یکتا ، سفارشی سازی می کنیم . یعنی طبق محیط کارفرما محصول مورد نظر را در بهترین ابعاد در صورت موافقت طرف مقابل طراحی و تولید می کنیم .

در پروژه میز کنفرانس شرکت پارس کرپ ، محیط عرض بسیار کمی را داشت و ما باید میز کنفرانس مورد نظر را برای نوزده نفر در این محیط جایگذاری می کردیم . با تغییر ابعاد به نسبت مناسب توانستیم از فضا بیشترین بهره را ببریم .

زمان اجرا :

زمان امری بسیار مهم در کار ما محسوب می شود . این پروژه میز کنفراس هم از این قاعده مستثنی نبود و همانطور که ۱۵ روز کاری را از کارفرما برای طراحی و تولید و مرحله ی اجرای آن درخواست کرده بودیم ، توانستیم سر وققت آن را تحویل دهیم .

صحبت مدیریت شرکت تجهیز دفتر یکتا درباره پروژه میز کنفرانس شرکت پارس کرپ :

پروژه میز کنفرانس شرکت پارس کرپ رضایت طرفین قرارداد را به همراه داشت . مجموعه مقابل بسیار با شخصیت بودند و جایگاه مناسبی را در حوزه صنعت مربوطه کسب کرده بودند . افتخار همکاری با مجموعه شرکت پارس کرپ برای ما بوده و خوشحالیم که توانستیم رضایت کامل را از این مجموعه هم بدست بیاوریم .

صحبت مدیریت کارخانه مبلمان اداری یکتا درباره پروژه شرکت پارس کرپ :

پروزه بسیار خوبی بود ، شخصیت تیم مقابل بسیار بالا بود و افتخاری بود که با شرکت پارس کرپ وارد یک پروزه شدیم .طراحی و تولید این پروژه میز کنفرانس امری مهم برای ما بود چرا که باید در اتاقی با عرض کوچک میز کنفرانس یو شکلی را برای نوزده نفر طراحی و اجرا میکردیم . تلاش و تجربه و مهارت بود که باعث شد کارشناسان ما در امر طراحی دقیق عمل کنند و تولید طبق نقشه های طراحی شده شروع شد . پروژه بی نقص بود و رضایت کامل طرف مقابل کسب شد .

از طرف مجموعه سپرده گذاری مرکزی به شرکت مبلمان اداری یکتا :

“باعث افتخار مجموعه شرکت پارس کرپ بود که با شرکت تجهیز دفتر یکتا وارد یک همکاری شد . شخصیت کاری ، کیفیت بالای محصولات ، زمانبندی دقیق ، تمیز بودن محیط پروژه ، رفتار مناسب پرسنل و بسیاری از موارد این چنین دیگر بود که باعث شد مجموعه مدیریت ما شخصا از شرکت تجهیز دفتر یکتا تشکر و قدر دانی کنند . امید است در آینده نیز پروژه هایی را در کنار یکدیگر انجام دهیم .”

پروژهای انجام شده توسط شرکت مبلمان اداری یکتا